Zajištění realizace motivačně-aktivizačních seminářů
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10212
Název zakázky: Zajištění realizace motivačně-aktivizačních seminářů
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 11. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/2.1.01/D8.00034 Podpora handicapovaných na trhu práce příjemce: HANDI HELP SERVIS, v.o.s.
Název/obchodní firma zadavatele: HANDI HELP SERVIS, v.o.s.
Sídlo zadavatele: Koperníkova 118, 735 81 Nový Bohumín
- Jméno: Ing. Karin Klusová, 603 319 612, kklusova@seznam.cz
IČ zadavatele: 27848124
DIČ zadavatele: CZ27848124
- Jméno: Ing. Karin Klusová
- Telefon: 603319612
- E-mail: kklusova@seznam.cz
Lhůta pro podání nabídek: 19. 11. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Koperníkova 118, 735 81 Nový Bohumín
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je realizace motivačně aktivizačních seminářů „Jak uspět na trhu práce jako osoba se zdravotním postižením“ (dále „OZP“).
Cíl semináře: zvýšit orientaci handicapovaných osob v požadavcích trhu práce a volných pracovních míst, a to jak obecně, tak konkrétně se zaměřením na aktuální situaci v Moravskoslezském kraji. Podpořit motivaci účastníků semináře a zvýšit jejich sebevědomí.
Minimální požadovaná obsahová náplň:
1. Orientace na současném trhu práce, vč. tipů, kde hledat zaměstnání
2. Přehled největších zaměstnavatelů OZP v Moravskoslezském kraji
3. Přehled aktuálně nejžádanějších profesí na trhu práce v Moravskoslezském kraji vhodných pro OZP
4. Prezentace toho, co současní zaměstnavatelé požadují, vč. rad a tipů pro zpracování životopisu a motivačního dopisu
5. Posílení schopnosti vhodně se sebereprezentovat jako OZP – potenciální zaměstnanec
6. Vzájemná výměna/předání zkušeností účastníků z již absolvovaných pohovorů u různých zaměstnavatelů.
Rozsah seminářů:
Rozsah semináře pro 1 skupinu účastníků: 3 dny (3 x 8 vyučovacích hodin)
Počet skupin: 4
Celkový rozsah seminářů: 12 dní (96 vyučovacích hodin)
Předpokládaný počet účastníků ve skupině: 8 - 12
Rozsah vyučovací hodiny je stanoven na 45 minut.
Charakteristika účastníků seminářů:
Osoby se zdravotním postižením z řad uchazečů/ek a zájemců/kyň o zaměstnání z Moravskoslezského kraje. Konkrétně se jedná o osoby tělesně postižené či osoby s duševními nemocemi, které jsou příslušným správním orgánem (např. ČSSZ, MV ČR) uznány invalidní v prvním, druhém nebo třetím stupni.
Požadovaná forma výuky:
Musí odpovídat charakteristice cílové skupiny (OZP) a zohledňovat její specifika. Důraz musí být kladen na praktickou stránku orientace a uplatnitelnosti na trhu práce.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 210000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: prosinec 2014 - leden 2015 Zadavatel si vyhrazuje právo upravit časový plán plnění dle aktuálního stavu realizace projektu.
Místo dodání / převzetí plnění: Ostrava Školící prostory odpovídající handicapu zapojených účastníků budou zajištěny zadavatelem.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky. Dílčí hodnotící kritérium 1: Nabídková cena váha 70% V rámci kritéria bude hodnocena celková nabídková cena bez DPH, kdy nejvhodnější nabídkou je ta, která nabídne pro toto kritérium nejnižší hodnotu, tzn. nejnižší nabídkovou cenu: (100*nejvýhodnější nabídka, tzn. nejnižší cena (hodnota)/cena (hodnota) hodnocené nabídky))/váha vyjádřená v procentech Dílčí hodnotící kritérium 2: Kvalita poskytovaných služeb váha 30% V rámci kritéria budou hodnoceny: 1.Rozpracovanost obsahové stránky semináře 2.Vhodně nastavená metodika odpovídající charakteristice účastníků (OZP) 3.Způsob získávání a vyhodnocení zpětné vazby Ad 1) Rozpracovanost obsahové stránky semináře Způsob hodnocení: Nejvíce bodů získá nabídka, která představí nejúčelnější obsahovou rozpracovanost semináře, minimálně v rozsahu stanoveném touto výzvou. Důraz bude kladen na praktičnost informací, které maximálně podpoří orientaci účastníků na trhu práce a jejich aktivizaci. Způsob doložení: Uchazeč v rámci nabídky podrobně popíše obsah semináře s důrazem na praktickou uplatnitelnost získaných informací s ohledem na charakteristiku účastníků (OZP) a aktuální podmínky trhu práce v Moravskoslezském kraji. Ad 2) Vhodně nastavená metodika odpovídající charakteristice účastníků (OZP) Způsob hodnocení: Nejvíce bodů získá nabídka, která představí takovou metodiku vedení výuky a organizace seminářů, která bude flexibilně reagovat na požadavky vycházející ze zdravotního omezení účastníků školení. Způsob doložení: Uchazeč v rámci nabídky podrobně popíše metodiku vedení školení. Ad 3) Způsob získávání a vyhodnocení zpětné vazby Způsob hodnocení: Nejvíce bodů získá nabídka, v níž uchazeč navrhne takový způsob získávání zpětné vazby, který umožní další individuální práci s jednotlivými účastníky v rámci navazujících aktivit projektu, jejichž konečným cílem je umístění na vhodné pracovní místo. Způsob doložení: Uchazeč v rámci nabídky podrobně popíše způsob získávání zpětné vazby od účastníků, způsob vyhodnocení získaných informací a jejich předání zadavateli jako podkladu pro další práci s účastníky. Pro hodnocení tohoto kritéria se použije bodová stupnice 1 až 100. Nejvhodnější nabídce bude přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním body odpovídající porovnání s nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. počet bodů hodnocené nabídky * váha vyjádřená v procentech Získané vážené body v obou dílčích hodnotících kritérií se sečtou. Nabídka, která získá v součtu za obě hodnocená kritéria nejvíce bodů bude nabídkou vítěznou.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Za uchazeče, který splňuje požadavky na prokázání kvalifikace, bude považován takový, který doloží:´ 1.Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné podobné evidence, pokud je v ní zapsán – prostá kopie, ne starší 90 dnů. 2.Doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu plnění zakázky (např. výpis ze živnostenského rejstříku) - prostá kopie 3.Čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti podepsané osobou oprávněnou za uchazeče. 4.Jméno školitele, který zajistí realizaci semináře. Za splnění kvalifikace bude považován lektor s vysokoškolským vzděláním a se zkušenostmi se vzděláváním v oblasti trhu práce. Výše uvedené doloží životopisem, ve kterém bude uvedeno minimálně: a)identifikační údaje – titul, jméno, příjmení, min. ročník narození b)název příslušné vysoké školy c)informace prokazující požadovanou praxi – časové období, ve kterém lektor zajišťoval vzdělávání z oblasti trhu práce, obsahové zaměření školení, případně název projektu, v rámci kterého toto vzdělávání zajišťoval, pokud je realizoval v rámci projektu.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: 1.Nabídka musí být opatřena krycím listem obsahujícím identifikační údaje uchazeče (obchodní jméno, sídlo, IČ, DIČ, jméno osoby oprávněné jednat jménem uchazeče), uvedení kontaktní osoby vč. kontaktních údajů a celkovou nabídkovou cenu v Kč v členění: celková cena bez DPH/vyčíslení DPH/celková cena s DPH. Krycí list musí být podepsán osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. 2.Dodavatel je povinen respektovat skutečnost, že poskytované služby jsou spolufinancovány z prostředků OP LZZ. Z tohoto důvodu se zavazuje dodržovat pravidla publicity dle příslušných ustanovení Příručky pro příjemce finanční podpory OP LZZ, Manuálu pro publicitu a Závazného balíčku k provádění propagačních a informačních aktivit, a to ve všech relevantních dokumentech týkajících se realizace plnění předmětu zakázky. Veškeré vystavené dokumenty musí být v rámci povinné publicity OP LZZ opatřeny názvem a registračním číslem projektu. Veškeré pokyny pro dodržování pravidel publicity jsou k dispozici na webových stránkách www.esfcr.cz. 3.Nabídka musí být předložena v listinné podobě ve dvou vyhotoveních - v originále a kopii (zřetelně označené), dále v elektronické podobě na datovém nosiči (CD/DVD) pro potřeby archivace na straně zadavatele. Všechny listy nabídky musí být pevně spojeny do jednoho svazku a chráněny proti nežádoucímu rozpojení. 4.Nabídka musí být doručena v řádně zalepené obálce, označena názvem výběrového řízení, identifikačními údaji uchazeče vč. uvedení kontaktní osoby a označení NEOTEVÍRAT!. 5.Zadavatel nepřipouští částečné ani variantní řešení. 6.Součástí nabídky uchazeče bude návrh Smlouvy – viz příloha č. 1 výzvy, podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče. 7.V případě nejasností zadávacích podmínek ve výzvě k podání nabídky mohou klást uchazeči dotazy, a to prostřednictvím e-mailové adresy: kklusova@seznam.cz. 8.Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení zrušit. 9.Zadavatel nabídky uchazečům nevrací a nehradí náklady uchazečů spojené se zadávacím řízením.
Soubory ke stažení:
- dodatecne-informace_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16.pdf (3. 5. 2016 09:42)
- doplneni-27.3.2015-priloha-1-smlouva-rekvalifikace-helpi-hand-d6-new2.doc (3. 5. 2016 09:42)
- priloha-1-smlouva-1.doc (3. 5. 2016 09:42)
- vyzva-k-podani-nabidek-seminare-1.pdf (3. 5. 2016 09:42)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: PERDUCO s.r.o.
IČ: 293 89 810
DIČ: CZ29389810
Sídlo: Frýdlant nad Ostravicí, Lubno č. ev. 140
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Lucie Biegunová
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: RPIC-ViP s.r.o.
IČ: 258 26 051
DIČ: CZ25826051
Sídlo: Výstavní 2224/8, Ostrava, Mariánské Hory a Hulváky - 3. uchazeč
Název: JS Communication s.r.o.
IČ: 294 54 786
DIČ: CZ29454786
Sídlo: Národní třída 1541/14a, Město, 736 01 Havířov
Datum ukončení: 28. 11. 2014