Zpět

Zajištění realizace projektu "Ústí nad Orlicí - Efektivní úřad" (4. část)

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9768

Název zakázky: Zajištění realizace projektu "Ústí nad Orlicí - Efektivní úřad" (4. část)

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 3. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Město Ústí nad Orlicí

Sídlo zadavatele: Sychrova 16, 562 24 Ústí nad Orlicí

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Petr Hájek, starosta města +420465514235

IČ zadavatele: 00279676

DIČ zadavatele: CZ00279676

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: JUDr. Jana Hlavsová
  • Telefon: 731436185
  • E-mail: hlavsova@muuo.cz

Lhůta pro podání nabídek: 28. 4. 2014 11:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky je možno zaslat doporučeně prostřednictvím držitele poštovní licence na adresu zadavatele nebo osobně předat na podatelně: Městský úřad Ústí nad Orlicí, Sychrova 16, 562 24 Ústí nad Orlicí, v pracovní dny v pondělí a ve středu od 8.00 do 17.00 hodin, v úterý a ve čtvrtek od 8:00 do 15:00 hodin a v pátek od 8:00 do 14:30 hodin, nejpozději však do konce lhůty pro podávání nabídek.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem veřejné zakázky je zajištění realizace níže uvedené aktivity v rámci projektu „Ústní nad Orlicí — Efektivní úřad", a to konkrétně nastavení systému finančního řízení organizace.

 

Klasifikace Common Procurement Vocabulary:

 

79419000-4; Hodnotící poradenské služby

 

 

 

 

Cílem aktivity je zmapování veškerých finančních toků uvnitř Městského úřadu Ústí nad Orlicí a nastavit efektivní a fungující systém, který bude centrálně ukotven Finančním odborem a bude umožňovat cílené čerpání finančních prostředků z rozpočtu města.

 

Dodavatel zajistí:

 

·         analýzu stávajících finančních toků,

 

·         analýzu interní dokumentace v oblasti ekonomického řízení,

 

·         identifikaci ekonomického softwaru a podmínek finančního řízení v příspěvkových organizacích města,

 

·         vytvoření jednotné datové základny pro potřeby sledování finančních toků,

 

·         stanovení moderních metod finančního řízení,

 

·         vytvoření uživatelského manuálu při sjednocení systémů města a jednotlivých příspěvkových organizací,

 

·         aktualizaci interní dokumentace,

 

·         vytvoření metodiky finančního řízení.

 

Požadovaným výstupem bude nastavený systém finančního řízení a metodika sledování a měření finančních toků, včetně identifikace evidence rozpočtových položek a implementace zakoupených podpůrných software pro tvorbu rozpočtu a software pro manažerské přehledy. Realizací aktivity také dojde k zajištění komplexnosti sledování finančních toků města, přičemž vedení města by mělo mít k dispozici vždy aktuální a centrálně vedenou evidenci hospodaření. Rovněž budou identifikovány možnosti zajištění centrálního nákupu dílčích položek.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 247934,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Dodavatel zahájí poskytování služeb a dodávek bezprostředně po podpisu Smlouvy. Veškeré plnění bude ukončeno nejpozději k 15. červenci 2014 Dodavatelé vloží harmonogram plnění do návrhu smlouvy jako závazný a zapracují jej též do popisu plnění veřejné zakázky – metodologie – s tím, že uvedou, kolik hodin v daném měsíci vyčlení na příslušnou aktivitu. Zadavatel požádal o prodloužení doby realizace projektu. Pokud bude poskytovatel dotace s prodloužením termínů souhlasit v žádaném rozsahu, prodlouží se uvedený termín plnění veřejné zakázky nejpozději do 15. prosince 2014. Toto musí být včleněno přímo do návrhu smlouvy včetně oprávnění zadavatele upravit navržený harmonogram plnění. Pokud nebude k nabídce dodavatele a k návrhu smlouvy přiložen uchazečem zpracovaný harmonogram respektující veškeré podmínky zadavatele uvedené v zadávací dokumentaci, bude nabídka vyřazena a dodavatel vyloučen.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění je sídlo zadavatele - Městský úřad Ústí nad Orlicí,Sychrova 16, 562 24 Ústí nad Orlicí.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnocení nabídek provede hodnotící komise jmenovaná zadavatelem podle základního hodnotícího kritéria, kterým je ekonomická výhodnost nabídky, přičemž zohlední jednotlivá dílčí kritéria a jejich váhu. Dílčím hodnotícím kritériím je stanovena dále uvedená váha, která je vyjádřena v %: • Nabídková cena ………………………………………………. 60% • Použitá metodologie………………………………………. 40% Obsah dílčích kritérií: Nabídková cena V rámci dílčího kritéria „nabídková cena“ bude hodnocena výše předložené celkové nabídkové ceny v Kč bez DPH. Nabídková cena bude stanovena jako celková cena za kompletní realizaci zakázky. Použitá metodologie V rámci tohoto dílčího kritéria budou hodnoceny nabídky z pohledu celkového pochopení zadání projektu včetně konkrétních postupů, navržené metodologie plnění zakázky, dále z pohledu vhodnosti, kvality, komplexnosti zpracování dat, detailnosti a srozumitelnosti. Bude hodnocen - návrh řešení zakázky (zda uchazeč v rámci metodiky řešení zakázky popisuje veškeré nutné postupy a procesy k naplnění účelu zakázky u každé z aktivit a dále zda tyto postupy a procesy reflektují velikost města a jeho rozvojový potenciál), - jednoznačnost a vypovídací hodnota návrhu řešení zakázky (zda jsou u každé z aktivit zakázky popisované postupy a procesy popsány výstižně a dostatečně detailně, aby nevznikaly nejasnosti o budoucím plnění zakázky)

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Kvalifikační předpoklady Dodavatel, který podá nabídku do zadávacího řízení, je povinen prokázat splnění kvalifikačních předpokladů v rozsahu a způsobem vymezeným v této části zadávací dokumentace. Splnění požadovaných kvalifikačních předpokladů dodavatel prokazuje zejména ve smyslu § 62 odst. 3 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále též jen „zákon o veřejných zakázkách“) předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel požadované předpoklady splňuje. Dodavatel může k prokázání kvalifikačních předpokladů ve smyslu § 127 a § 134 zákona o veřejných zakázkách doložit výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů nebo certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů. Je-li vyžadováno čestné prohlášení nebo jiné prohlášení, musí být podepsáno v případě právnické osoby statutárním orgánem. V případě podpisu jinou osobou musí být originální zmocnění této osoby doložené společně s nabídkou uchazeče. Doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů je povinen předložit dodavatel, s kterým bude uzavírána smlouva podle § 82 zákona o veřejných zakázkách, před jejím uzavřením, a to v podobě originálů nebo úředně ověřených kopií. Následné nesplnění této povinnosti bude ze strany zadavatele automaticky považováno za neposkytnutí součinnosti k uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 82 odst. 4 zákona o veřejných zakázkách, v důsledku čehož nebude s tímto dodavatelem smlouva uzavřena. Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku, kterými bude vybraný dodavatel prokazovat splnění kvalifikačních předpokladů, nesmějí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky. K dokladům, jež nebudou předkládány v českém jazyce, musí být rovněž připojen jejich úředně ověřený překlad do českého jazyka. 1. Základní kvalifikační předpoklady Dodavatel je povinen prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů alespoň předložením čestného prohlášení, z nějž bude vyplývat, že dodavatel splňuje základní kvalifikační předpoklady dle § 53 odst. 1 zákona o veřejných zakázkách. Zadavatel bude později po vybraném dodavateli, s kterým bude uzavírána smlouva, vyžadovat doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů ve smyslu § 53 odst. 3 zákona o veřejných zakázkách, a to: a) výpis z evidence Rejstříku trestů [písm. a) a b)], b) potvrzení příslušného finančního úřadu [písm. f)], c) potvrzení příslušného orgánu či instituce [písm. h)]. 2. Profesní kvalifikační předpoklady Dodavatel je povinen alespoň formou čestného prohlášení prokázat zadavateli, že je oprávněn poskytnout poptávané plnění (tj. splnění profesních kvalifikačních předpokladů ve smyslu § 54 zákona o veřejných zakázkách). Zadavatel bude později po vybraném dodavateli, s kterým bude uzavírána smlouva, vyžadovat příslušné doklady, a to: a) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. 3. Ekonomická a finanční způsobilost splnit veřejnou zakázku Dodavatel je povinen v rámci prokázání kvalifikace dle § 50 odst. 1 písm. c) zákona o veřejných zakázkách předložit čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. 4. Technické kvalifikační předpoklady Dodavatel je povinen formou čestného prohlášení též zadavateli doložit, že disponuje dostatečnými referencemi a vybavením k řádnému splnění veřejné zakázky (tj. splnění technických kvalifikačních předpokladů ve smyslu § 56 zákona o veřejných zakázkách), a to alespoň v rozsahu dle následujících požadavků. A Dodavatel realizoval v posledních třech letech nejméně jednu zakázku obdobného charakteru v hodnotě alespoň 150.000,- Kč bez DPH, přičemž za zakázku obdobného charakteru jsou považovány zakázky spjaté s nastavením systému finančního řízení v rámci obcí. Uvedené dodavatel formou čestného prohlášení, a to tak, že uvede název zadavatele, označení zakázky, cenu zakázky, období realizace zakázky a kontaktní osobu, u níž lze plnění zakázky dodavatelem ověřit. B Dodavatel je schopen sestavit realizační tým splňující minimálně tyto podmínky: ? Tým tvoří dvě osoby, z nichž alespoň jedna má ukončené vysokoškolské vzdělání ekonomického směru. ? Minimálně jeden člen týmu má více jak tříletou praxi v oblasti finančního řízení. ? Minimálně jeden člen týmu má alespoň tříletou praxi v metodické či konzultační činnosti v rámci obcí. ? Členové týmu přicházející do styku se zadavatelem musí být schopni komunikovat v českém jazyce na vynikající úrovni. K prokázání uvedeného dodavatel předloží seznam osob, které budou tvořit realizační tým, a profesní životopis každého člena týmu. Vše ve formě čestného prohlášení, z něhož bude jednoznačně vyplývat, že dodavatel splňuje požadavek zadavatele na odbornost realizačního týmu. U zkušeností, které souvisí s minimálními požadavky zadavatele na odbornost realizačního týmu, je každý člen týmu povinen v rámci životopisu uvést kontaktní osoby, u nichž je možné požadované zkušenosti ověřit. Zadavatel bude později po vybraném dodavateli, s kterým bude uzavírána smlouva, vyžadovat předložení příslušných dokladů. K prokázání splnění požadavku zadavatele na realizaci obdobných zakázek v minulosti půjde o: a) osvědčení vydané či podepsané veřejným zadavatelem, pokud byla služba realizována pro veřejného zadavatele, b) osvědčení vydané jinou osobou, pokud byla služba realizována pro jinou osobu než pro veřejného zadavatele, c) smlouvu s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení od jiné osoby než veřejného zadavatele získat z důvodů spočívajících na její straně. K prokázání splnění požadavků zadavatele na odbornost realizačního týmu půjde o doklady o dosaženém vzdělání jednotlivých členů realizačního týmu.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky včetně kontaktní adresy, telefonu a e-mailové adresy.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka a všechny její části musí být vyhotoveny v českém jazyce. Dokumenty, které jsou vyhotoveny v jiném než českém jazyce, budou opatřeny úředně ověřeným překladem do českého jazyka

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9

Další podmínky:
Podrobnosti pro zpracování nabídky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. Zadávací dokumentace je zveřejněna na profilu zadavatele www.softender.cz. Na žádost uchazeče může být zaslána poštou nebo připravena k vyzvednutí v sídle zadavatele. Žádosti o poskytnutí zadávací dokumentace je možno podávat písemně na adresu sídla zadavatele anebo prostřednictvím e-mailu s následným písemným doložením žádosti. Dodavatel je povinen dodržovat pravidla publicity Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost v souladu s aktuální verzí manuálu pro publicitu vydaného ESF.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název:  BDO Advisory s.r.o.
  • IČ: 27244784
    DIČ: CZ27244784
    Sídlo: Karolinská 661/4, 186 00 Praha 4
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Radovan Hauk
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: AQE advisors, a.s.
    IČ: 26954770
    DIČ: CZ26954770
    Sídlo: Třída kpt. Jaroše 1944/312, 602 00 Brno

  • 3. uchazeč
    Název: M.C.TRITON spol. s r.o.
    IČ: 49622005
    DIČ: CZ49622005
    Sídlo: Evropská 846/176a, 160 00 Praha 6

Datum ukončení: 2. 6. 2014


 
Uveřejněno: 24. 3. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016