Zajištění realizace rekvalifikačních kurzů pro osoby se základním vzděláním III
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9754
Název zakázky: Zajištění realizace rekvalifikačních kurzů pro osoby se základním vzděláním III
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 4. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: IMPULS Třebíč
Sídlo zadavatele: Okružní 935
- Jméno: Mgr. Karel Ošmera, tel.: 777 230 705, e-mail: impuls.tr@volny.cz
IČ zadavatele: 266 52 366
DIČ zadavatele: CZ 266 52 366
- Jméno: Mgr. Hana Schättingerová
- Telefon: 607733373
- E-mail: impuls.cb@volny.cz
Lhůta pro podání nabídek: 11. 4. 2014 00:00
Místo pro podání nabídek: IMPULS TŘEBÍČ, pobočka České Budějovice Krajinská 384/40a 370 01 České Budějovice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění je zajištění rekvalifikačních kurzů pro účastníky z cílové skupiny projektu:CZ.1.04/3.3.05/96.00133 „S potřebnou rekvalifikací na trh práce“ v rozsahu:
1. kurzSložitá obsluha hostů (65-008-H) pro 1 účastníka z cílové skupiny projektu, místo plnění Jihočeský kraj, rozsah min. 100 hodin, součástí rekvalifikace budou předepsané závěrečné zkoušky a vydání kvalifikačních dokladů úspěšnému absolventu rekvalifikace
2. kurz Florista (PK 41-008-H) pro 3 účastníky z cílové skupiny projektu, místo plnění Jihočeský kraj, rozsah min. 100 hodin, součástí rekvalifikace budou předepsané závěrečné zkoušky a vydání kvalifikačních dokladů úspěšnému absolventu rekvalifikace
3. kurzStrážný(68-008-E, úroveň 2) pro 1 účastníka z cílové skupiny projektu, místo plnění Jihočeský kraj, rozsah min. 20 hodin, součástí rekvalifikace budou předepsané závěrečné zkoušky a vydání kvalifikačních dokladů úspěšnému absolventu rekvalifikace
Bližší informace o rozsahu a specifikace jednotlivých rekvalifikačních kurzů je uvedena v zadávací dokumentaci této výzvy. Nabídku je možné podat i na jednotlivé části zakázky.
Zadavatel má právo měnit objem zadávaných služeb v předmětu jednotlivých částí zakázky v případě, že vznikne potřeba či pomine nutnost její realizace a to bez možnosti uplatnit jakékoli sankce ze strany dodavatele.
Zadání zakázky se řídi Metodickým pokynem pro zadáváni zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, a to z důvodu povinnosti sčítat obdobná plnění v režimu od 500 000 Kč do 2 000 000 Kč. Na zadávací řízení se neaplikují ustanoveni zákona dle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 83700,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: duben 2014 - květen 2014
Místo dodání / převzetí plnění: Jihočeský kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi ...
Soubory ke stažení:
- p1-kryci-impuls-rekvalifikace_2.doc (2. 5. 2016 13:11)
- p2-prohlaseni-kvalifikace-impuls-rekvalifikace_2.doc (2. 5. 2016 13:11)
- p3-navrh-smlouvy-impuls-rekvalifikace_2.doc (2. 5. 2016 13:11)
- vyzva-k-podani-nabidek-rntp-ii.2-31032014.doc (2. 5. 2016 13:11)
- zadavaci-dokumentace-rntp-ii.2-31032014.doc (2. 5. 2016 13:11)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
-
Část 1 – Složitá obsluha hostů (65-008-H)
Do této části zakázky nebyla podána žádná nabídka.
Část 2 – Florista
- Vítězný dodavatel
Název: BFZ o.p.s.
IČ: 27966119
Sídlo: Cheb, Provaznická 16, PSČ 350 02
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Steffen Steinke, ředitelPoznámka k dodavateli: Do této části zakázky byla podána pouze jedna nabídka.
- Vítězný dodavatel
-
Část 3 – Strážný
- Vítězný dodavatel
Název: Unie soukromých bezpečnostních služeb ČR
IČ: 71251766
Sídlo: Žitná 52/1578, 120 00 Praha 2
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: JUDr. Jiří Kameník, předsedaPoznámka k dodavateli: Do této části zakázky byla podána pouze jedna nabídka.
- Vítězný dodavatel
Datum ukončení: 11. 4. 2014