Zpět

Zajištění realizace rekvalifikačních kurzů pro osoby se základním vzděláním III

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9754

Název zakázky: Zajištění realizace rekvalifikačních kurzů pro osoby se základním vzděláním III

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 4. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: IMPULS Třebíč

Sídlo zadavatele: Okružní 935

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Karel Ošmera, tel.: 777 230 705, e-mail: impuls.tr@volny.cz

IČ zadavatele: 266 52 366

DIČ zadavatele: CZ 266 52 366

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Hana Schättingerová
  • Telefon: 607733373
  • E-mail: impuls.cb@volny.cz

Lhůta pro podání nabídek: 11. 4. 2014 00:00

Místo pro podání nabídek:
IMPULS TŘEBÍČ, pobočka České Budějovice Krajinská 384/40a 370 01 České Budějovice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění je zajištění rekvalifikačních kurzů pro účastníky z cílové skupiny projektu:CZ.1.04/3.3.05/96.00133 „S potřebnou rekvalifikací na trh práce“ v rozsahu:

1.    kurzSložitá obsluha hostů (65-008-H) pro 1 účastníka z cílové skupiny projektu, místo plnění Jihočeský kraj, rozsah min. 100 hodin, součástí rekvalifikace budou předepsané závěrečné zkoušky a vydání kvalifikačních dokladů úspěšnému absolventu rekvalifikace

2.    kurz Florista (PK 41-008-H) pro 3 účastníky z cílové skupiny projektu, místo plnění Jihočeský kraj, rozsah min. 100 hodin, součástí rekvalifikace budou předepsané závěrečné zkoušky a vydání kvalifikačních dokladů úspěšnému absolventu rekvalifikace

3.    kurzStrážný(68-008-E, úroveň 2) pro 1 účastníka z cílové skupiny projektu, místo plnění Jihočeský kraj, rozsah min. 20 hodin, součástí rekvalifikace budou předepsané závěrečné zkoušky a vydání kvalifikačních dokladů úspěšnému absolventu rekvalifikace

 Bližší informace o rozsahu a specifikace jednotlivých rekvalifikačních kurzů je uvedena v zadávací dokumentaci této výzvy. Nabídku je možné podat i na jednotlivé části zakázky.

Zadavatel má právo měnit objem zadávaných služeb v předmětu jednotlivých částí zakázky v případě, že vznikne potřeba či pomine nutnost její realizace a to bez možnosti uplatnit jakékoli sankce ze strany dodavatele.

Zadání zakázky se řídi Metodickým pokynem  pro zadáváni zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, a to z důvodu povinnosti sčítat obdobná plnění v režimu od 500 000 Kč do 2 000 000 Kč. Na zadávací řízení se neaplikují ustanoveni zákona dle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 83700,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
duben 2014 - květen 2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Jihočeský kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi ...

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Část 1 – Složitá obsluha hostů (65-008-H)

    Do této části zakázky nebyla podána žádná nabídka.

     

    Část 2 – Florista

    • Vítězný dodavatel
      Název: BFZ o.p.s.

    IČ: 27966119

    Sídlo: Cheb, Provaznická 16, PSČ 350 02
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Steffen Steinke, ředitel

    Poznámka k dodavateli: Do této části zakázky byla podána pouze jedna nabídka.

  • Část 3 – Strážný

    • Vítězný dodavatel
      Název: Unie soukromých bezpečnostních služeb ČR

    IČ: 71251766

    Sídlo: Žitná 52/1578, 120 00 Praha 2
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: JUDr. Jiří Kameník, předseda

    Poznámka k dodavateli: Do této části zakázky byla podána pouze jedna nabídka.

Datum ukončení: 11. 4. 2014


 
Uveřejněno: 1. 4. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016