Zpět

Zajištění rekvalifikačních kurzů pro účastníky vzdělávacího programu č. 3

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9665

Název zakázky: Zajištění rekvalifikačních kurzů pro účastníky vzdělávacího programu č. 3

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 3. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: IMPULS TŘEBÍČ

Sídlo zadavatele: Okružní 935, 674 01 Třebíč - Borovina

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: STAVEBNÍ PORADNA, spol. s r.o., Průběžná 48, 370 04 České Budějovice kontaktní osoba: Ing. Martina Gabrielová tel. 387 330 460, e-mail: gabrielova@stav-poradna.cz

IČ zadavatele: 26652366

DIČ zadavatele: není plátcem

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Karel Ošmera
  • Telefon: 568 853 929
  • E-mail: impuls.tr@volny.cz

Lhůta pro podání nabídek: 31. 3. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
STAVEBNÍ PORADNA, spol. s r.o. Průběžná 48, 370 04 České Budějovice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem plnění je zajištění rekvalifikačních kurzů pro účastníky z cílové skupiny projektu:CZ.1.04/2.1.01/91.00068 „S nově získanou kvalifikací zpět na trh práce“ v rozsahu:

 

1.    kurz Kosmetické služby pro 2 účastníky z cílové skupiny projektu, místo plnění České Budějovice, rozsah min. 300 hodin, součástí rekvalifikace budou předepsané závěrečné zkoušky a vydání kvalifikačních dokladů úspěšnému absolventu rekvalifikace

 

2.    kurzObsluha elektrovozíku a motovozíku pro 2 účastníky z cílové skupiny projektu, místo plnění České Budějovice, rozsah min. 80 hodin, součástí rekvalifikace budou předepsané závěrečné zkoušky a vydání kvalifikačních dokladů úspěšnému absolventu rekvalifikace

 

3.    kurzObsluha osobního počítače pro 1 účastníka z cílové skupiny projektu, místo plnění České Budějovice, rozsah min. 80 hodin, součástí rekvalifikace budou předepsané závěrečné zkoušky a vydání kvalifikačních dokladů úspěšnému absolventu rekvalifikace

 

4.    kurz Pracovník v soc. službách se zaměřením na péči o seniory pro 2 účastníky z cílové skupiny projektu, místo plnění České Budějovice, rozsah min. 150 hodin, součástí rekvalifikace budou předepsané závěrečné zkoušky a vydání kvalifikačních dokladů úspěšnému absolventu rekvalifikace

 

5.    kurz Pečovatelka – děti ve věku 3-15 let pro 2 účastníky z cílové skupiny projektu, místo plnění České Budějovice, rozsah min. 160 hodin, součástí rekvalifikace budou předepsané závěrečné zkoušky a vydání kvalifikačních dokladů úspěšnému absolventu rekvalifikace

 

6.    kurz Výpomoc při přípravě pokrmů (kód: 65-005-E) pro 1 účastníka z cílové skupiny projektu, místo plnění České Budějovice, rozsah min. 60 hodin, součástí rekvalifikace budou předepsané závěrečné zkoušky a vydání kvalifikačních dokladů úspěšnému absolventu rekvalifikace

 

7.    kurz Strážný pro 1 účastníka z cílové skupiny projektu, místo plnění České Budějovice, rozsah min. 22 hodin, součástí rekvalifikace budou předepsané závěrečné zkoušky a vydání kvalifikačních dokladů úspěšnému absolventu rekvalifikace

 

8.    kurz Účetnictví pro 1 účastníka z cílové skupiny projektu, místo plnění Strakonice, rozsah 120 hodin, součástí rekvalifikace budou předepsané závěrečné zkoušky a vydání kvalifikačních dokladů úspěšnému absolventu rekvalifikace

 

Bližší informace o rozsahu a specifikace jednotlivých rekvalifikačních kurzů je uvedena v zadávací dokumentaci této výzvy. Nabídku je možné podat i na jednotlivé části zakázky.

 

Zadavatel má právo měnit objem zadávaných služeb v předmětu jednotlivých částí zakázky v případě, že vznikne potřeba či pomine nutnost její realizace a to bez možnosti uplatnit jakékoli sankce ze strany dodavatele.

Zadání zakázky se řídi Metodickým pokynem  pro zadáváni zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, a to z důvodu povinnosti sčítat obdobná plnění v režimu od 500 000 Kč do 2 000 000 Kč. Na zadávací řízení se neaplikují ustanoveni zákona dle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 210000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
březen – květen 2014

Místo dodání / převzetí plnění:
České Budějovice a Strakonice

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikační předpoklady: Základní kvalifikační předpoklady prokáže uchazeč předložením čestného prohlášení potvrzeného osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče – viz zadávací dokumentace Profesní kvalifikační předpoklady: Ke splnění profesních kvalifikačních předpokladů zadavatel požaduje předložení: a) kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní uchazeč zapsán, ne starší než 90 dnů ke dni podání nabídky b) kopie dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci c) kopie platného Rozhodnutí o akreditaci MŠMT ČR, MZ ČR, případně zvláštní předpisy opravňující uchazeče k realizaci rekvalifikačních kurzů (Akreditace musí být platná po celou dobu trvání rekvalifikace)

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka a návrh smlouvy podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Uchazeč předloží nabídku v jednom tištěném vyhotovení, variantní řešení není připuštěno.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Jazykem nabídky je český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9 ze dne 1. 1. 2014, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Součástí nabídky bude návrh smlouvy potvrzený osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Pokud nebude tento návrh smlouvy potvrzen statutárním zástupcem uchazeče, bude součástí nabídky plná moc nebo jiný doklad opravňující tuto osobu k jednání či podepisování za uchazeče. Další požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • část 1 – kurz Kosmetické služby

    ·     Vítězný dodavatel
    Název: Dům techniky České Budějovice spol. s r.o.
    IČ: 48201979
    DIČ: CZ48201979
    Sídlo: Plzeňská 2311/2a, 370 04 České Budějovice
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Anna Skálová, jednatelka společnosti
    - byla podána pouze 1 nabídka

    část 2 – kurz Obsluha elektrovozíku a motovozíku

    ·     Vítězný dodavatel
    Název: Dům techniky České Budějovice spol. s r.o.
    IČ: 48201979
    DIČ: CZ48201979
    Sídlo: Plzeňská 2311/2a, 370 04 České Budějovice
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Anna Skálová, jednatelka společnosti
    - byla podána pouze 1 nabídka

    část 3 – kurz Obsluha osobního počítače

    ·     Vítězný dodavatel
    Název: Peoplesource v.o.s.
    IČ: 27491901
    DIČ: 27491901
    Sídlo: Nádražní 397, 580 01 Havlíčkův Brod
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Oldřich Hes, jednatel společnosti

    ·     2. uchazeč
    Název: "GLOBIS spol. s r.o.",
    IČ: 25153510
    DIČ: CZ25153510
    Sídlo: 391 81 Borkovice 44, okres Tábor, koresp. adresa: Husova 5, 370 01 České Budějovice

    část 4 – kurz Pracovník v soc. službách se zaměřením na péči o seniory

    ·     Vítězný dodavatel
    Název: Peoplesource v.o.s.
    IČ: 27491901
    DIČ: 27491901
    Sídlo: Nádražní 397, 580 01 Havlíčkův Brod
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Oldřich Hes, jednatel společnosti

    ·     2. uchazeč
    Název: bfz o.p.s.
    IČ: 27966119
    DIČ: CZ27966119
    Sídlo: Provaznická 425/16, 350 02 Cheb

    část 5 – kurz Pečovatelka – děti ve věku 3-15 let

    ·     Vítězný dodavatel
    Název: bfz o.p.s.
    IČ: 27966119
    DIČ: CZ27966119
    Sídlo: Provaznická 425/16, 350 02 Cheb
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Dipl. Ing. Steffen Steinke, ředitel

    - byla podána pouze 1 nabídka

    část 6 – kurz Výpomoc při přípravě pokrmů (kód: 65-005-E)

    ·     Vítězný dodavatel
    Název: bfz o.p.s.
    IČ: 27966119
    DIČ: CZ27966119
    Sídlo: Provaznická 425/16, 350 02 Cheb
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Dipl. Ing. Steffen Steinke, ředitel

    - byla podána pouze 1 nabídka

    část 7 – kurz Strážný

    ·     Vítězný dodavatel
    Název: Dům techniky České Budějovice spol. s r.o.
    IČ: 48201979
    DIČ: CZ48201979
    Sídlo: Plzeňská 2311/2a, 370 04 České Budějovice
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Anna Skálová, jednatelka společnosti
    - byla podána pouze 1 nabídka

    část 8 – kurz Účetnictví

    ·     Vítězný dodavatel
    Název: Dům techniky České Budějovice spol. s r.o.
    IČ: 48201979
    DIČ: CZ48201979
    Sídlo: Plzeňská 2311/2a, 370 04 České Budějovice
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Anna Skálová, jednatelka společnosti
    - byla podána pouze 1 nabídka

     

     

Datum ukončení: 3. 4. 2014


 
Uveřejněno: 14. 3. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016