Zpět

Zajištění školení v oblasti sociálních služeb

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9222

Název zakázky: Zajištění školení v oblasti sociálních služeb

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 10. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Farní charita Příbram

Sídlo zadavatele: náměstí T. G. Masaryka 1, 261 01 Příbram

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Alena Ženíšková 777 942 520 zeniskova@charita-pribram.cz

IČ zadavatele: 47072989

DIČ zadavatele: CZ47072989

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Alena Ženíšková
  • Telefon: 777 942 520
  • E-mail: zeniskova@charita-pribram.cz

Lhůta pro podání nabídek: 4. 11. 2013 20:05

Místo pro podání nabídek:
Poštou se nabídka podává zadavateli na adresu Farní charita Příbram, náměstí T. G. Masaryka 1, 261 01 Příbram. Osobně se nabídka podává zadavateli v sídle zadavatele na adrese Farní charita Příbram, náměstí T. G. Masaryka 1, 261 01 Příbram, v prostorách kanceláří Farní charity Příbram, a to v pracovních dnech od 8:00 do 14:00 hodin.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je zajištění vzdělávání v oblasti sociálních služeb pro celkem 23 odborných pracovníků zadavatele v odborných kurzech akreditovaných Ministerstvem práce a sociálních věcí dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů. V období od října 2013 do dubna 2015 bude realizováno celkem 15 kurzů, z nichž 7 se uskuteční v zadavatelem stanovených lokalitách mimo prostory zadavatele a 8 kurzů se uskuteční v prostorách zadavatele.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 999765,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
předpokládaný termín zahájení plnění je den podpisu smlouvy, přičemž předpokládané datum uzavření smlouvy je začátkem listopadu 2013. Realizační část veřejné zakázky bude ukončena nejpozději do 30. 4. 2015.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění je sídlo zadavatele na adrese Farní charita Příbram, náměstí T. G. Masaryka 1, 261 01 Příbram a dále místa realizace jednotlivých kurzů.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nejnižší nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který: a)splní základní kvalifikační předpoklady podle § 53 zákona, b)splní profesní kvalifikační předpoklady podle § 54 zákona, c)splní technické kvalifikační předpoklady podle § 56 zákona, d)předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku podle § 50 odst. 1 písm. c) zákona.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Čestina

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, datum vydání 1. 11. 2012.


 
Uveřejněno: 17. 10. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016