Zajištění služby sociální prevence "sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi v Libereckém kraji"
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9882
Název zakázky: Zajištění služby sociální prevence "sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi v Libereckém kraji"
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 5. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.2.00/B4.00006 Podpora a rozvoj služeb v sociálně vyloučených lokalitách Libereckého kraje příjemce: Liberecký kraj
Název/obchodní firma zadavatele: Liberecký kraj
Sídlo zadavatele: U Jezu 642/2a, 461 80, Liberec2
- Jméno: Kontaktní osoby: ve věcech sociálních Mgr. Jolana Šebková funkce: vedoucí odboru sociálních věcí e-mail: jolana.sebkova@kraj-lbc.cz telefon: +420 485 226 540 Václav Strouhal, DiS funkce: koordinátor pro záležitosti národnostních menšin a cizinců, garant projektu e-mail: vaclav.strouhal@kraj-lbc.cz telefon : +420 485 226 519 Ve věcech realizace zadávacího řízení veřejné zakázky: Bc. Libor Vokas funkce: referent oddělení veřejných zakázek e-mail: libor.vokas@kraj-lbc.cz telefon: +420 485 226 438
IČ zadavatele: 70891508
DIČ zadavatele: CZ70891508
- Jméno: Mgr. Tomáš Pavlů
- Telefon: 485 226 328
- E-mail: tomas.pavlu@kraj-lbc.cz
Lhůta pro podání nabídek: 15. 7. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: a) Poštou se nabídka podává zadavateli na adresu: Krajský úřad Libereckého kraje, podatelna, U Jezu 642/2a, 461 80 Liberec 2. b) Osobně se nabídka podává zadavateli do podatelny v úředních hodinách (Po, St 8:00 - 17:00 hod., Út, Čt 8:00 - 15:00 hod., Pá 8:00 - 14:00 hod.), na adrese Krajský úřad Libereckého kraje, podatelna, U Jezu 642/2a, 461 80 Liberec 2.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky rozdělené na pět částí v rámci tohoto zadávacího řízení je zajištění sociálních služeb sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi (dle § 65 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů a vyhlášky č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů) a zajištění její dostupnosti vybrané cílové skupině ve vybraných lokalitách Libereckého kraje.
Projekt vychází z nově zpracované „Analýzy sociálně vyloučených lokalit a dostupnost sociálních služeb prevence v těchto lokalitách v Libereckém kraji“. Tyto sociální služby mají působit preventivně, reagovat na negativní jevy ve společnosti, zmírňovat je a odstraňovat. Služby by měly rovněž pomoci změnit myšlení a negativní návyky obyvatel sociálně vyloučených lokalit (dále jen „SVL“) tak, aby byly co nejvíce odstraňovány bariéry v přístupu na trh práce, mohly být naplňovány potřeby této skupiny obyvatel a dosaženo jejich začleňování do společnosti.
Projekt má prostřednictvím poskytovatelů sociálních služeb „sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi“ přispět ke zkvalitnění a rozvoji sítě služeb sociální prevence na území Libereckého kraje orientovaných na specifickou cílovou skupinu příslušníků sociálně vyloučených romských lokalit formou ambulantní a terénní sociální práce s rodinou. Projekt řeší aktuální problémy nejvíce ohrožených sociálně vyloučených romských lokalit (dále též „SVL“), podle nově zpracované „Analýzy sociálně vyloučených lokalit a dostupnost sociálních služeb prevence v těchto lokalitách v Libereckém kraji“. Tyto sociální služby budou působit preventivně, reagovat na negativní jevy ve společnosti, zmírňovat je a odstraňovat. Služby by měly rovněž pomoci změnit myšlení a negativní návyky obyvatel SVL tak, aby byly co nejvíce odstraňovány bariéry v přístupu na trh práce, mohly být naplňovány potřeby této skupiny obyvatel a dosaženo jejich začleňování do společnosti.
Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi budou v SVL reagovat na zjištěné společenské negativní jevy a potřeby rodin a dětí, u kterých je jejich vývoj ohrožen v důsledku dopadů dlouhodobé krizové sociální situace, kterou rodiče nedokážou sami bez pomoci překonat. Nabídnou specifická řešení pro jednotlivé a možná i nové lokality, které vzniknou migrací rodin. Mezi důležité prvky patří individuální práce s rodinou a dětmi.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 7249959,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín zahájení plnění: neprodleně po podpisu smlouvy o poskytování služeb sociální integrace (předpoklad 05/2014) Termín ukončení plnění: 31.05.2015 Pokud v důsledku okolností, které nemůže ovlivnit ani zadavatel, ani dodavatel (prodloužení zadávacího řízení z důvodu podaných námitek nebo řízení před UOHS) dojde k situaci, že předpokládaný termín zahájení plnění veřejné zakázky nebude možné dodržet, poskytování sociálních služeb bude o tuto dobu přiměřeně zkráceno.
Místo dodání / převzetí plnění: Liberecký kraj-lokality: - Novoborsko - Českolipsko - Liberec - Frýdlant - Jablonecko
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním kritériem pro zadání jednotlivých částí veřejné zakázky je dle ustanovení § 78 odst. 1 písm. b) zákona nejnižší nabídková cena včetně DPH. Oprava chyb: Pokud v přijatých nabídkách zjistí zadavatel při jejich kontrole a hodnocení rozpory mezi číselnými a slovními údaji, anebo chyby ve výpočtech bude v případě rozporu mezi údaji v číslech a slovech rozhodný údaj vyjádřený slovy s výjimkou zřejmé početní chyby. V případě, že uchazeč podá nabídku na více částí veřejné zakázky, každá nabídka jednotlivého uchazeče bude hodnocena samostatně a nezávisle na ostatních nabídkách stejného uchazeče na jiné části veřejné zakázky.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Požadavky na prokázání splnění kvalifikace podle § 50 zákona: Uchazeč, který podá nabídku do zadávacího řízení, je povinen prokázat pro každou část veřejné zakázky splnění kvalifikace v rozsahu a způsobem vymezeným v této části zadávací dokumentace. V případě podání nabídky na všechny, některou či pouze jednu část předmětu veřejné zakázky, doloží uchazeč do své nabídky veškeré doklady pro prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů a čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti veřejnou zakázku splnit, pouze v jednom vyhotovení. V případě podání nabídek na všechny části se kvalifikační předpoklady nenásobí. V případě podání nabídky na všechny, některou či pouze jednu část předmětu veřejné zakázky, doloží uchazeč samostatně pro každou část do své nabídky veškeré doklady pro prokázání splnění profesních a technických kvalifikačních předpokladů v souladu s bodem 6.3. a 6.5. tohoto článku ZD. Kvalifikaci splní dodavatel, který prokáže splnění 1. základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 zákona, 2. profesních kvalifikačních předpokladů podle § 54 zákona, 3. předložením čestného prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku podle § 50 odst. 1 písm. c) zákona, 4. technických kvalifikačních předpokladů podle § 56 zákona. Základní kvalifikační předpoklady (§ 53 odst. 1 zákona): Zadavatel požaduje prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů dodavatele v rozsahu dle ustanovení § 53 odst. 1 písm. a) - k) zákona. Dodavatel prokazuje splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 zákona předložením: A. výpisu z evidence Rejstříku trestů - § 53 odst. 1 písm. a) a b) zákona B. potvrzení příslušného finančního úřadu - § 53 odst. 1 písm. f) zákona C. čestné prohlášení ve vztahu ke spotřební dani - § 53 odst. 1 písm. f) zákona D. potvrzení příslušného orgánu či instituce - § 53 odst. 1 písm. h) zákona E. čestného prohlášení - § 53 odst. 1 písm. c) až e) a g), i) - k) zákona Profesní kvalifikační předpoklady (§ 54 zákona): Zadavatel požaduje prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů dodavatele dle § 54 písm. a), b) zákona předložením následujících listin: Kvalifikace podle § 54 písm. a) zákona: Dodavatel prokazuje splnění profesních kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 54 písm. a) zákona předložením výpisu z obchodního rejstříku, je-li v něm dodavatel zapsán, či výpisu z jiné evidence, pokud je v ní dodavatel zapsán. Kvalifikace podle § 54 písm. b) zákona: Dodavatel prokazuje splnění profesních kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 54 písm. b) zákona předložením dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícímu předmětu plnění zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. Uchazeč je povinen pro příslušnou část veřejné zakázky doložit platné rozhodnutí o registraci sociální služby podle § 78 odst. 1 zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách, pro poskytování příslušného druhu služby. Druh poskytované sociální služby uvedený v registraci musí odpovídat předmětu zakázky i dané lokalitě.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: čština
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9.
Další podmínky: • Zadavatel dále upozorňuje uchazeče na skutečnost, že zadávací dokumentace je souhrnem požadavků zadavatele, a nikoliv konečným souhrnem veškerých požadavků vyplývajících z obecně platných norem. Uchazeč se tak musí při zpracování své nabídky vždy řídit nejen požadavky obsaženými v zadávací dokumentaci, ale též ustanoveními příslušných obecně závazných právních předpisů. • Informace a údaje uvedené v jednotlivých částech této zadávací dokumentace a v přílohách zadávací dokumentace vymezují závazné požadavky zadavatele na plnění veřejné zakázky. Tyto požadavky je uchazeč povinen plně a bezvýhradně respektovat při zpracování své nabídky a ve své nabídce je akceptovat. Neakceptování požadavků zadavatele uvedených v této zadávací dokumentaci či změny obchodních podmínek budou považovány za nesplnění zadávacích podmínek s následkem vyloučení uchazeče z další účasti na zadávacím řízení.