Zpět

Zajištění služeb u dodavatele vzdělávacích aktivit, poradenství a psychodiagnostiky - Brno

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9981

Název zakázky: Zajištění služeb u dodavatele vzdělávacích aktivit, poradenství a psychodiagnostiky - Brno

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 7. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: TOP CENTRUM PODNIKATELEK Česká republika, z.s.

Sídlo zadavatele: Čílova 86/18, 162 00 Praha

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Dagmar Hoch Jelínková 774 498 468 info@tcpbrno.cz

IČ zadavatele: 228 29 491

DIČ zadavatele: -

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Jana Anna Petrovská
  • Telefon: 777 553 358
  • E-mail: info@tcpbrno.cz

Lhůta pro podání nabídek: 4. 8. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Poštou nebo osobně na korespondenční adresu: TOP CENTRUM PODNIKATELEK Česká republika, z.s. Lidická 1869/28, 602 00 Brno

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

 

Předmětem veřejné zakázky je zajištění služeb - poradenství, vzdělávání a psychodiagnostika.

 

1.     Poradenství pro ženy před zahájením podnikání a v prvním roce podnikání

 

Cílem této aktivity je podpora cílové skupiny (ženy plánující podnikání a ženy-podnikatelky, které potřebují pomoc a podporu při potížích při zahajování či rozvoji podnikání v prvním roce) prostřednictvím konzultací v oblastech odbornosti dle konkrétních požadavků účastnice (podnikové poradenství, právní poradenství).

 

Přínosem pro cílovou skupinu je posílení znalostí a dovedností pro úspěšné podnikání a podpora překonání nejčastějších bariér jako je složitá legislativa a nedostatek zkušeností.

 

Harmonogram

září 2014 – březen 2015,

tj. 7 měsíců

Frekvence poradenství

dle rezervačního systému - zajišťuje zadavatel, nepravidelně v rozmezí PO – PÁ 8:00 – 17:00

Počet poradenských hodin celkem

310 hodin

Délka jedné poradenské hodiny

60 minut

 

2.     Psychodiagnostika a motivace k návratu do zaměstnání, zahájení a rozvoji podnikání

 

Cílem této aktivity je posílení sebevědomí a motivace cílové skupiny (ženy – manažerky vracející se po rodičovské dovolené na trh práce; podnikatelky; ženy zahajující podnikání – ještě nepodnikající) k návratu do zaměstnání po rodičovské dovolené, k zahájení podnikání a dalšímu rozvoji.

Jedná se o sestavení osobnostního profilu každé účastnice – diagnostické testování (silné a slabé stránky, osobnostní charakteristika, inteligence a pozornost, rozhodování, motivace a manažerské předpoklady). Následná závěrečná zpráva bude použita jako podklad k využití motivace pro podnikání a odvahu k návratu na trh práce při následném individuálním pohovoru.

Součástí této klíčové aktivity jsou i skupinové psychologicko-motivační tréninky.

 

Harmonogram

září – říjen 2014

Skupinové diagnostické testování (4hod/skupina po 14 účastnicích), vyhodnocení a zpráva (5hod/os.) a následný individuální pohovor s psychologem (1hod/os.)

 

88 hodin

Psychologicko – motivační tréninky: 2 skupiny po 5 os. Každá skupina absolvuje 3 tréninky (3 x 4hod) – 2 lektoři.

 

24 hodin

Počet hodin celkem

112 hodin

 

3.     Vzdělávací program zaměřený na odborné i měkké dovednosti potřebné pro podnikání a vedení lidí

 

Cílem této aktivity je rozvíjet znalosti a dovednosti cílové skupiny (ženy – manažerky vracející se po rodičovské dovolené na trh práce; podnikatelky; ženy zahajující podnikání – ještě nepodnikající) ve vybraných oblastech. Jedná se o 11 workshopů (každý workshop 5 hod + 1 hod příprava, rozloženy cca do 3 měsíců – každý týden 1 workshop) pro min 15 účastnic.

Každý workshop bude zakončen testem nebo modelovou situací. Úspěšným absolventkám bude vydáno osvědčení o úspěšném absolvování workshopu.

 

Harmonogram, 11 workshopů

září – prosinec 2014

Témata workshopů:

1.      Úvod do podnikání

2.      Účetnictví a daně

3.      Finanční management

4.      Pracovní právo

5.      Tvorba cen, kalkulace a prodej

6.      Marketing, strategie a komunikace

7.      PR firmy, reklama

8.      Řízení lidských zdrojů a self-management

9.      Time management

10.    Business plán I.

11.    Business plán II.

Délka jednoho workshopu

5 hodin + 1 hodina příprava

Počet účastnic jednoho workshopu

Min 15 osob

Počet hodin celkem

66 hodin

 

Zadavatel neumožňuje dílčí plnění předmětu zakázky.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 239468,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Doba trvání zakázky: září 2014 – březen 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Černopolní 37a, 613 00 Brno Lidická 28, 602 00 Brno

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Podané nabídky budou hodnoceny podle níže stanovených hodnotících kritérií: Podané nabídky budou hodnoceny podle kritéria ekonomické výhodnosti nabídky a to dle následujících kritérií s uvedenými váhami: č. hodnotící kritérium, váha 1 nabídková cena, 60 % 2 metodologie realizace zakázky, 40 % Každé kritérium bude hodnoceno zvlášť. Nejvhodnějšímu kritériu uvedenému v nabídce bude přiřazeno 100 bodů a každému následujícímu kritériu přiřazeno takové bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění daného kritéria ve vztahu k nejvhodnějšímu kritériu uvedenému v nabídce. Výsledné hodnoty se přepočtou v poměru výše stanoveného procentuálního kritéria a následně se sečtou. Doplňující informace k hodnotícím kritériím: 1) nabídková cena Nabídkovou cenou je myšlena cena bez DPH zahrnující veškeré náklady spojené s nabízenými službami. Pro stanovení počtu bodů jednotlivých nabídek bude použit následující vzorec: Počet bodů hodnocené nabídky = cena nejlepší nabídky / cena hodnocené nabídky * 100 * váha vyjádřená v % 2) kvalita, odbornost a metodologie nabízeného plnění Předmětem hodnocení je u každé části následující: 1. Poradenství pro ženy před zahájením podnikání a v prvním roce podnikání - Návrh organizačního zajištění, včetně koordinace na straně uchazeče - Časová flexibilita poradců - Návrh způsobu záznamu o poradenské aktivitě - Uvedení seznamu oblastí z podnikového a právního poradenství, které může uchazeč zajistit 2. Psychodiagnostika a motivace k návratu do zaměstnání, zahájení a rozvoji podnikání - Návrh organizačního zajištění, včetně koordinace na straně uchazeče - Časová flexibilita odborných pracovníků - Návrh způsobu záznamu o aktivitě - Metodologie psychodiagnostiky (vhodnost použitých nástrojů) a osnova psychodiagnostického testování - Metodologie motivačních tréninků a osnova tréninků 3. Vzdělávací program zaměřený na odborné i měkké dovednosti potřebné pro podnikání a vedení lidí - Návrh organizačního zajištění, včetně koordinace na straně uchazeče - Časová flexibilita lektorů - Metodologie workshopů - Stručné obsahy workshopů - Návrh vyhodnocení každého z workshopů (test, modelové situace) Pro hodnocení tohoto kritéria bude použita bodová stupnice 1 až 100, přičemž nejvhodnější nabídce bude přidělena bodová hodnota 100. Počet bodů hodnocené nabídky = počet přidělených bodů * váha vyjádřená v %.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč je povinen prokázat: 1)splnění základních kvalifikačních předpokladů ve smyslu ust. § 53 odst. 1 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů. - formou čestného prohlášení, podepsaného osobou oprávněnou jednat za uchazeče. 2)splnění profesních kvalifikačních předpokladů ve smyslu ust. § 54 zákona č. 137/2006 Sb., - výpisem z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisem z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Formou originálu nebo ověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání ne staršího 90 dnů. Personální zajištění zakázky: Pozice odborného garanta – osoba splňující: - minimálně středoškolské vzdělání, ukončené maturitou - doložené prostou kopií, - praxe v oboru vzdělávání měkkých dovedností a poradenství minimálně 4 let – doložené podepsaným životopisem Pozice odborného poradce – minimálně jedna osoba splňující: - minimálně vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání doložené prostou kopií, - praxe v oboru poradenství minimálně 3 roky – doložené podepsaným životopisem Pozice lektora – minimálně jedna osoba splňující: - minimálně vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání doložené prostou kopií, - praxe v oboru vzdělávání minimálně 3 roky – doložené podepsaným životopisem Pozice psychologa – minimálně jedna osoba splňující: - vysokoškolské vzdělání v oboru psychologie doložené prostou kopií, - psychologická praxe minimálně 3 roky – doložené podepsaným životopisem

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
- dodavatel je povinen zajistit soulad s pravidly publicity OP LZZ; - doba splatnosti faktur je 30 dní; fakturace bude vždy nejdříve 5. v měsíci následujícím na základě výkazu odpracovaných hodin / přehledu poradenských hodin / přehledu realizovaných psychodiagnostik a tréninků.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

     

    ·         Vítězný dodavatel
    Název:
    Your Solution, s.r.o.
    IČ:
    01989341
    DIČ: CZ
    01989341
    Sídlo:
    Hněvkovského 30/65, 617 00 Brno
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Bc. Jan Kuba
    Poznámka k dodavateli:

     

    2. uchazeč
    Název:
    Ing. Soňa Staňková, DiS.
    IČ: 65227913
    DIČ:
    Sídlo:
    Kámen 20, 582 42

     

    ·         3. uchazeč
    Název:
    Občanské sdružení Anabell
    IČ:
    26606518
    DIČ: CZ
    26606518
    Sídlo:
    Milady Horákové 899/50, 602 00 Brno

     

    Datum ukončení: 11. 8. 2014


     
    Uveřejněno: 25. 7. 2014
     
    Aktualizováno: 6. 5. 2016