Zpět

Zajištění sociálně terapeutické dílny - Osoblaha v rámci projektu „Optimalizace sítě služeb sociální prevence v Moravskoslezském kraji“.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9547

Název zakázky: Zajištění sociálně terapeutické dílny - Osoblaha v rámci projektu „Optimalizace sítě služeb sociální prevence v Moravskoslezském kraji“.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 31. 1. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Krajský úřad Moravskoslezského kraje

Sídlo zadavatele: 28. října 117, 702 18 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Tomáš Kotyza, ředitel krajského úřadu kontakt viz. kontaktní osoba zadavatele

IČ zadavatele: 70890692

DIČ zadavatele: CZ70890692

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Eva Cholevová
  • Telefon: 595 622 484
  • E-mail: eva.cholevova@kr-moravskoslezsky.cz

Lhůta pro podání nabídek: 19. 2. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídka musí být doručena poštou na adresu: Krajský úřad Moravskoslezského kraje, odbor kancelář ředitele krajského úřadu, oddělení veřejných zakázek, 28. října 117, 702 18 Ostrava, nebo osobně na podatelnu krajského úřadu, číslo dveří A115.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je zajištění sociálních služeb – poskytování a realizaci služeb sociálně terapeutické dílny pro osoby se zdravotním postižením v Moravskoslezském kraji – Osoblaha v rámci projektu „Optimalizace sítě služeb sociální prevence v Moravskoslezském kraji“, reg. č. CZ.1.04/3.1.00/05.00070, který bude financován z Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 619200,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Nejdříve od 1. 4. 2014, nejpozději do 31. 12. 2014.

Místo dodání / převzetí plnění:
Dle obchodních podmínek.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem pro hodnocení nabídek k veřejné zakázce je nabídková cena. Bližší informace jsou uvedeny v Písemné výzvě.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
a. Prostou kopii dokladu o oprávnění k podnikání vztahujícího se k předmětu této veřejné zakázky, tj. rozhodnutí o registraci sociální služby dle § 67 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, vztahující se na příslušný druh sociální služby, nebo potvrzení o podání žádosti o registraci příslušné sociální služby (rozhodnutí o registraci musí být vydáno před podpisem smlouvy. Z rozhodnutí o registraci (nebo potvrzení o podání žádosti o registraci) musí vyplývat, že uchazeč disponuje dostatečnou kapacitou pro poskytování požadovaných služeb v příslušném regionu (tj. Moravskoslezském kraji) a že je oprávněn poskytovat příslušné sociální služby požadované cílové skupině osob se zdravotním postižením. b. Prostou kopii aktuálního výpisu z obchodního rejstříku (je-li do tohoto rejstříku uchazeč zapsán) nebo výpis z jiného rejstříku či evidence, v nichž je uchazeč zapsán (např. evidence Ministerstva vnitra ČR, Ministerstva kultury ČR). c. Čestné prohlášení o bezdlužnosti vůči příslušnému finančnímu úřadu a příslušnému úřadu sociálního zabezpečení (čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, a čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele). Vzor tohoto čestného prohlášení je uveden v zadávací dokumentaci. d. Čestné prohlášení o splnění požadavků zadavatele. Vzor tohoto čestného prohlášení je součástí zadávací dokumentace. e. Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem v bodech a, b, c je uchazeč oprávněn prokázat svou kvalifikaci prostou kopii výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 127 zákona 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách ve znění pozdějších předpisů, dále jen „zákon“) nebo prostou kopii certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 134 zákona). Další požadavky na povinné součástí nabídky jsou uvedeny v Písemné výzvě.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč uvede v nabídce kontaktní osobu ve věci zakázky včetně kontaktní adresy, e-mailové adresy a telefonu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Součástí nabídky musí být písemný návrh smlouvy respektující požadavky uvedené v obchodních podmínkách (viz zadávací dokumentace) podepsaný osobou oprávněnou podepisovat, a to stanoveným způsobem. Oprávnění k podpisu včetně jeho způsobu bude doloženo příslušným oprávněním (např. výpis z obchodního rejstříku, plná moc). Od obchodních podmínek se nelze odchýlit (v případě, že uchazeč změní obchodní podmínky v neprospěch zadavatele, nebude jeho nabídka hodnocena). Údaje uvedené v návrhu smlouvy se nesmí lišit od údajů uvedených v jiné části nabídky uchazeče. V případě rozporů je pak vždy rozhodující písemný návrh smlouvy. Další požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny V Písemné výzvě a v souboru označeném „16 Zadávací dokumentace.zip“ Případní zájemci mohou získat kompletní zadávací dokumentaci veřejné zakázky na profilu zadavatele: https://www.softender.cz/msk/em4?service=orgProfile/MSK nebo na webových stránkách http://www.esfcr.cz/modules/procurements/?&data[is_running]=1&data[find]=less&lang=1

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: JINAK, o.p.s.
    IČ: 01606085
    DIČ:
    Sídlo: Brantice 220, 793 93 Brantice
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Martina Chlápková, ředitelka
    Poznámka k dodavateli:

Datum ukončení: 18. 3. 2014


 
Uveřejněno: 31. 1. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016