Zpět

Zajištění sociální služby azylové domy pro jednotlivce v Karlovarském kraji.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9868

Název zakázky: Zajištění sociální služby azylové domy pro jednotlivce v Karlovarském kraji.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 7. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Karlovarský kraj

Sídlo zadavatele: Závodní 353/88, 360 06 Karlovary Vary

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Stanislava Správková, tel. 354 222 240, stanislava.spravkova@kr-karlovarsky.cz. Kontaktní osobou ve věcech formální stránky zadávacího řízení a ve věcech odborné problematiky je Ing. Monika Sádlíková,( 353 993 235, sadlikova@apdm.cz, Ing. Karel Brandtl,( 353 993 237, brandtl@apdm.cz. Viz. zadávací dokumentace.

IČ zadavatele: 70891168

DIČ zadavatele: CZ70891168

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Stanislava Správková
  • Telefon: 354 222 240
  • E-mail: stanislava.spravkova@kr-karlovarsky.cz

Lhůta pro podání nabídek: 1. 9. 2014 09:15

Místo pro podání nabídek:
Nabídky se podávají doporučeně poštou na níže uvedenou adresu: Krajský úřad Karlovarského kraje, Závodní 353/88,360 06 Karlovy Vary nebo osobně na podatelnu Krajského úřadu Karlovarského kraje v budově A, přízemí: pondělí a středa v době od 7:30 do 16:30 hodin, úterý a čtvrtek v době od 7:00 do 14:30 hodin, pátek v době od 7:00 do 13:30 hodin.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Veřejná zakázka vychází z Individuálního projektu Karlovarského kraje „Služby sociální prevence v Karlovarském kraji“ (dále jen projekt), který je financován z prostředků ESF prostřednictvím OP LZZ a rozpočtu ČR. Projekt má v Karlovarském kraji (dále jen KK) prostřednictvím poskytovatelů vybraných sociální služeb zajistit potřebné sociální služby pro osoby  bez přístřeší. Výsledkem by měla být pozitivní změna situace osob a jejich podpora v nepříznivé životní situaci, spočívající v jejich plnohodnotném zapojení do života společnosti, včetně přístupu na trh práce.

 

Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění poskytování sociální služby azylové domy pro jednotlivce (dle ustanovení § 57 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů a vyhlášky č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů) a zajištění její dostupnosti vybrané cílové skupině – osoby bez přístřeší na území Karlovarského kraje a to v okresech Cheb, Sokolov a Karlovy Vary.

 

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 8668275,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Smlouva s vybranými uchazeči bude uzavřena na 13 měsíců.

Místo dodání / převzetí plnění:
Karlovarský kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Kritérium č. 1 – Výše nabídkové ceny bez DPH 70 % Pro stanovení neváženého bodového zisku v tomto kritériu bude postupováno dle vzorce: nejnižší nabídková cena ( ) x 100 hodnocená nabídková cena Kritérium č. 2 – Popis způsobu zajištění předmětu veřejné zakázky 30 % a)Schopnost doložit dopad poskytované služby u jednotlivých uživatelů pomocí měřitelných kritérií (efektivita služby) (0–40 bodů) b)Způsob včasného zapojení cílové skupiny uživatelů, v nepříznivé sociální situaci do služby (0–30 bodů) c)Provázanost služby s ostatními sociálními službami, dalšími subjekty a sociálními pracovníky obcí (0–30 bodů) Pro stanovení neváženého bodového zisku v tomto kriteriu bude postupováno tak, že jednotlivým nabídkám budou v jednotlivých podkriteriích přidělovány body ve výši vyjadřující míru splnění podkriteria ve vztahu k nejvhodnější nabídce, která obdrží maximální počet bodů daného podkriteria. Součet takto získaných bodů bude tvořit nevážený bodový zisk jednotlivých nabídek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz. zadávací dokumentace

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. viz. zadávací dokumentace

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).Viz. zadávací dokumentace.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Dílčí část I.

  • Vítězný dodavatel
    Název:  Diecézní Charita Plzeň
    IČ:         49774034
    DIČ:       -
    Sídlo:    Sady. 5. května 348/8, 301 00 Plzeň 3 - Vnitřní město
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jiří Lodr
    Poznámka k dodavateli:

Dílčí část IÍ.

  • Vítězný dodavatel
    Název:  Pomoc v nouzi, o.p.s.
    IČ:        27991997
    DIČ:      CZ27991997
    Sídlo:    Fibichova 852, 356 01 Sokolov
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. Robert Pisár
    Poznámka k dodavateli:

Dílčí část III.

  • Vítězný dodavatel
    Název:  Armáda spásy v České republice, z.s.
    IČ:        40613411
    DIČ:      -
    Sídlo:    Petržílkova 2565/23, 158 00 Praha 5
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Teunis Scholtens
    Poznámka k dodavateli:

Datum ukončení: 9. 9. 2014


 
Uveřejněno: 8. 7. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016