Zpět

Zajištění sociální služby azylové domy pro matky s dětmi v Karlovarském kraji

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9867

Název zakázky: Zajištění sociální služby azylové domy pro matky s dětmi v Karlovarském kraji

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 7. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Karlovarský kraj

Sídlo zadavatele: Závodní 353/88, 360 06 Karlovy Vary

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Stanislava Správková, tel. 354 222 240, stanislava.spravkova@kr-karlovarsky.cz. Kontaktní osobou ve věcech formální stránky zadávacího řízení a ve věcech odborné problematiky je Ing. Monika Sádlíková,(353 993 235, sadlikova@apdm.cz, Ing. Karel Brandtl,(353 993 237, brandtl@apdm.cz. Viz. zadávací dokumentace.

IČ zadavatele: 70891168

DIČ zadavatele: CZ70891168

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Stanislava Správková
  • Telefon: 354 222 240
  • E-mail: stanislava.spravkova@kr-karlovarsky.cz

Lhůta pro podání nabídek: 1. 9. 2014 09:30

Místo pro podání nabídek:
Nabídky se podávají doporučeně poštou na níže uvedenou adresu: Krajský úřad Karlovarského kraje, Závodní 353/88,360 06 Karlovy Vary nebo osobně na podatelnu Krajského úřadu Karlovarského kraje v budově A, přízemí: pondělí a středa v době od 7:30 do 16:30 hodin, úterý a čtvrtek v době od 7:00 do 14:30 hodin, pátek v době od 7:00 do 13:30 hodin.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Veřejná zakázka vychází z Individuálního projektu Karlovarského kraje „Služby sociální prevence v Karlovarském kraji“ (dále jen projekt), který je financován z prostředků ESF prostřednictvím OP LZZ a rozpočtu ČR. Projekt má v Karlovarském kraji (dále jen KK) prostřednictvím poskytovatelů vybraných sociální služeb zajistit potřebné sociální služby pro osoby  bez přístřeší. Výsledkem by měla být pozitivní změna situace osob a jejich podpora v nepříznivé životní situaci, spočívající v jejich plnohodnotném zapojení do života společnosti, včetně přístupu na trh práce.

 

Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění poskytování sociální služby azylové domy pro matky s dětmi (dle ustanovení § 57 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů a vyhlášky č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů) a zajištění její dostupnosti vybrané cílové skupině – osoby bez přístřeší na území Karlovarského kraje a to v oblastech Chebsko, Ašsko, Sokolovsko, Karlovarsko. Účelem podpory, sociální práce, dané cílové skupině osob, je jejich případné zapojení do ekonomického, sociálního a kulturního života společnosti, včetně jejich návratu na trh práce (případně vstup na trh práce), udržení se na trhu práce nebo přístupu ke službám, které návrat na trh práce umožňují.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 11640255,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Smlouva s vybranými uchazeči bude uzavřena na 13 měsíců.

Místo dodání / převzetí plnění:
Karlovarský kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Kritérium č. 1 – Výše nabídkové ceny bez DPH 70 % Pro stanovení neváženého bodového zisku v tomto kritériu bude postupováno dle vzorce: nejnižší nabídková cena ( ) x 100 hodnocená nabídková cena Kritérium č. 2 – Popis způsobu zajištění předmětu veřejné zakázky 30 % a)Schopnost doložit dopad poskytované služby u jednotlivých uživatelů pomocí měřitelných kritérií (efektivita služby)(0–40 bodů) b)Způsob včasného zapojení cílové skupiny uživatelů, v nepříznivé sociální situaci do služby (0–30 bodů) c)Provázanost služby s ostatními sociálními službami, dalšími subjekty a sociálními pracovníky obcí (0–30 bodů) Pro stanovení neváženého bodového zisku v tomto kriteriu bude postupováno tak, že jednotlivým nabídkám budou v jednotlivých podkriteriích přidělovány body ve výši vyjadřující míru splnění podkriteria ve vztahu k nejvhodnější nabídce, která obdrží maximální počet bodů daného podkriteria. Součet takto získaných bodů bude tvořit nevážený bodový zisk jednotlivých nabídek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz. zadávací dokumentace.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Viz. zadávací dokumentace.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).Viz. zadávací dokumentace.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Dílčí část I.

  • Vítězný dodavatel
    Název: Diecézní Charita Plzeň
    IČ:        49774034
    DIČ:      -
    Sídlo:    Sady 5. května 348/8, 301 00 Plzeň 3 - Vnitřní město
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jiří Lodr
    Poznámka k dodavateli:

Dílčí část II.

  • Vítězný dodavatel
    Název:  Farní Charita Aš
    IČ:        64839991
    DIČ:      CZ64839991
    Sídlo:    Mikulášská 9, 352 01 Aš
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing.Aleš Klůc
    Poznámka k dodavateli:

Dílčí část III.

  • Vítězný dodavatel
    Název:  Pomoc v nouzi, o.p.s.
    IČ:        27991997
    DIČ:      CZ27991997
    Sídlo:    Fibichova 852, 356 01 Sokolov 
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. Robert Pisár
    Poznámka k dodavateli:

Dílčí část IV.

  • Vítězný dodavatel
    Název:  Farní Charita Karlovy Vary
    IČ:        49753053
    DIČ:      CZ49753053
    Sídlo:    Svobodova č. 743/12, 360 17 Karlovy Vary
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Aleš Klůc
    Poznámka k dodavateli:

Datum ukončení: 9. 9. 2014


 
Uveřejněno: 8. 7. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016