Zajištění stavebních kurzů pro společnost Jaroslav Dostálek - IRP
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9175
Název zakázky: Zajištění stavebních kurzů pro společnost Jaroslav Dostálek - IRP
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 10. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/82.00011 Vzdělávejte se pro růst! - Moravskoslezský kraj příjemce: Úřad práce České republiky, pobočka Ostrava
Název/obchodní firma zadavatele: Jaroslav D o s t á l e k - IRP
Sídlo zadavatele: Jablunkovská 112, 73701 Český Těšín
- Jméno: Jaroslav Dostálek, tel.: 558742223 e-mail: dostalkova@irpdostalek.cz
IČ zadavatele: 10609059
DIČ zadavatele: CZ5711101649
- Jméno: Jaroslav Dostálek
- Telefon: 558742223
- E-mail: dostalkova@irpdostalek.cz
Lhůta pro podání nabídek: 14. 10. 2013 10:00
Místo pro podání nabídek: Sídlo zadavatele
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Zajištění čtyř vzdělávacích aktivit (VA) včetně písemného testu a praktické zkoušky pro VA 1, a závěrečného testu pro VA 2,3,4.
Zadavatel požaduje zabezpečit čtyři jednotlivé kurzy.
Zakázka bude mít jednoho dodavatele.
VA 1 – Čtení technické stavební dokumentace pro 22 zaměstnancůrozdělených do 2 skupin, rozsah celkem 112 školicích hodin (8 hodin x 7 dní x 2 skupiny)
VA 2 - Změny v realizaci staveb spojené s novelou stavebního zákona pro 7 zaměstnanců, rozsah celkem 8 školicích hodin (8 hodin x 1 den x 1 skupina)
VA 3 - Organizace a provoz realizace stavby pro 32 zaměstnanců rozdělených do 3 skupin, rozsah celkem 72 školicích hodin (8 hodin x 3 dny x 3 skupiny)
VA 4 - Stavební postupy při realizaci staveb pro 26 zaměstnanců rozdělených do 2 skupin, rozsah celkem 48 školicích hodin (8 hodin x 3 dny x 2 skupiny)
1 výuková hodina = 60 minut
Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky ani závěrečné přezkoušení.
Cílovou skupinu pro VA 1 tvoří zaměstnanci, kteří pracují s technickou dokumentací.
Cílovou skupinu pro VA 2 tvoří zaměstnanci, kteří v rámci vykonávání svých pracovních činností musí mít přehled o vybraných částech stavebního zákona.
Cílovou skupinu pro VA 3 a 4 tvoří zaměstnanci, kteří se při výkonu své práce pohybují přímo na staveništi.
Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedených kurzů, včetně závěrečných zkoušek. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a realizace závěrečného vyhodnocovacího pohovoru a vydání písemného certifikátu.
Kurzy budou probíhat v prostorách zadavatele.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 630000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: VA 1,3,4: listopad 2013 – únor 2014 VA 2: prosinec 2013
Místo dodání / převzetí plnění: Sídlo zadavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek: • Celková nabídková cena bez DPH – váha 50 % • Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky. • Kvalita nabízeného plnění – váha 50 % • V rámci kritéria kvalita bude hodnocen obsahový přínos kurzů pro cílovou skupinu a použitá metodika výuky. • Přínos kurzů pro cílovou skupinu (60 dílčích bodů) - bude hodnoceno rozpracování jednotlivých témat s ohledem na charakter a potřeby cílové skupiny a přizpůsobení jednotlivých cvičení a modelových situací. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne nejvyšší míru přizpůsobení kurzů dané cílové skupině. • Metodika výuky (40 dílčích bodů) – tímto kritériem se rozumí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran (bez případných příloh) popíše postup uchazeče při plnění předmětu veřejné zakázky. Konkrétně bude hodnocen popis: • a) metodiky výuky, • b) efektivity výukových metod, • c) mechanizmy vyhodnocení (evaluace) a získávání zpětné vazby. • Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. • Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Uchazeč musí prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených analogicky s § 53 zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením všech dokumentů stanovených v § 53 odst. 3 zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, a to v prosté kopii. Uchazeč musí dále v rámci prokázání kvalifikace předložit: • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. • Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů. V rámci prokázání kvalifikace zadavatel dále požaduje předložení: • Osvědčení o autorizaci autorizovaného inženýra (ČKAIT) • Životopis lektora, z něhož bude vyplývat minimálně 5 let praxe v oblasti stavebnictví • Certifikát ČAOK • Zkušenosti s betonovými konstrukcemi, kterou lektor prokáže čestným prohlášením Všechny doklady k prokázání kvalifikace dodavatele postačují v prosté kopii.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka (tedy smlouva) podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Uchazeč je oprávněn podat pouze jednu nabídku. Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu: • Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč. • Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče • Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky • Případné přílohy
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu , z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- vyzva-final_2.pdf (1. 5. 2016 04:12)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Palatinum Campus s.r.o.
IČ: 29023521
DIČ: CZ29023521
Sídlo: Nepomuk 17, 262 42 Nepomuk
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Pavel Procházka
Poznámka k dodavateli:
Datum ukončení: 5. 12. 2013