Zpět

Zajištění stravování v Kroměříži III

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8828

Název zakázky: Zajištění stravování v Kroměříži III

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 7. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: ČR-Justiční akademie

Sídlo zadavatele: Kroměříž, Masarykovo nám. 183, PSČ 767 01

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. et Mgr. Jan Petrov, LL.M. ředitel Justiční akademie, tel. +420573505113, e-mail: jpetrov@akademie.justice.cz

IČ zadavatele: 70961808

DIČ zadavatele: neplátce DPH

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Matěj Pilát
  • Telefon: +420573505116
  • E-mail: mpilat@akademie.justice.cz

Lhůta pro podání nabídek: 8. 8. 2013 10:00

Místo pro podání nabídek:
Kroměříž, Masarykovo nám. 183/15, PSČ 767 01, v pracovní dny v době od 8:30 hod. do 13:00 hod.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zajištění stravování pro účastníky seminářů ve formě snídaně, oběda a večeře.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 980000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
21 měsíců, do 31.05.2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Kroměříž

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Toto zjednodušené podlimitní řízení se řídí zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Střední škola hotelová a služeb Kroměříž
    IČ: 47934832
    DIČ: CZ47934832
    Sídlo: Kroměříž, Na Lindovce 1463, PSČ 767 01
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Petr Hajný, ředitel SŠHS Kroměříž
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: René Michalčík
    IČ: 70472505
    DIČ: CZ7009074391
    Sídlo:  Kroměříž, Sadová 4206/50, PSČ 767 01

  • 3. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

Datum ukončení: 6. 9. 2013


 
Uveřejněno: 10. 7. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016