Zajištění stravování v Kroměříži III
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8828
Název zakázky: Zajištění stravování v Kroměříži III
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 7. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/4.1.00/80.00002 Vzdělávání soudců a státních zástupců v oblasti rekodifikace soukromého práva příjemce: Justiční akademie
Název/obchodní firma zadavatele: ČR-Justiční akademie
Sídlo zadavatele: Kroměříž, Masarykovo nám. 183, PSČ 767 01
- Jméno: Mgr. et Mgr. Jan Petrov, LL.M. ředitel Justiční akademie, tel. +420573505113, e-mail: jpetrov@akademie.justice.cz
IČ zadavatele: 70961808
DIČ zadavatele: neplátce DPH
- Jméno: Mgr. Matěj Pilát
- Telefon: +420573505116
- E-mail: mpilat@akademie.justice.cz
Lhůta pro podání nabídek: 8. 8. 2013 10:00
Místo pro podání nabídek: Kroměříž, Masarykovo nám. 183/15, PSČ 767 01, v pracovní dny v době od 8:30 hod. do 13:00 hod.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Zajištění stravování pro účastníky seminářů ve formě snídaně, oběda a večeře.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 980000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 21 měsíců, do 31.05.2015
Místo dodání / převzetí plnění: Kroměříž
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Toto zjednodušené podlimitní řízení se řídí zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7
Soubory ke stažení:
- dodatinfo.pdf (1. 5. 2016 02:02)
- pril2.pdf (1. 5. 2016 02:02)
- pril3.pdf (1. 5. 2016 02:02)
- smlouva_3.pdf (1. 5. 2016 02:02)
- vyzva_32.pdf (1. 5. 2016 02:02)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Střední škola hotelová a služeb Kroměříž
IČ: 47934832
DIČ: CZ47934832
Sídlo: Kroměříž, Na Lindovce 1463, PSČ 767 01
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Petr Hajný, ředitel SŠHS Kroměříž
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: René Michalčík
IČ: 70472505
DIČ: CZ7009074391
Sídlo: Kroměříž, Sadová 4206/50, PSČ 767 01 - 3. uchazeč
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo:
Datum ukončení: 6. 9. 2013