Zpět

Zajištění stravování v Praze na Hybernské III

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9147

Název zakázky: Zajištění stravování v Praze na Hybernské III

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 9. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: ČR-Justiční akademie

Sídlo zadavatele: Kroměříž, Masarykovo nám. 183, PSČ 767 01

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. et Mgr. Jan Petrov, LL.M., ředitel Justiční akademie, tel. +420573505113, e-mail: jpetrov@akademie.justice.cz

IČ zadavatele: 70961808

DIČ zadavatele: neplátce DPH

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Matěj Pilát
  • Telefon: +420573505116
  • E-mail: mpilat@akademie.justice.cz

Lhůta pro podání nabídek: 26. 11. 2013 10:00

Místo pro podání nabídek:
Kroměříž, Masarykovo nám. 183, PSČ 767 01 v pracovní dny v době od 8:30 hod. do 13:30 hod.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zajištění stravování pro účastníky školení ve formě oběda.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 300000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
18 měsíců, do 31.05.2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Hlavní město Praha, a to v maximální vzdálenosti 750 metrů vzdušnou čarou od budovy Justiční akademie, adresa: Praha 1, Hybernská 18.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Zadavatel ve lhůtě pro podání nabídek obdržel pouze jednu nabídku.

Datum ukončení: 27. 11. 2013


 
Uveřejněno: 25. 9. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016