Zajištění stravování v Praze na Hybernské III
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9147
Název zakázky: Zajištění stravování v Praze na Hybernské III
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 9. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/4.1.00/80.00002 Vzdělávání soudců a státních zástupců v oblasti rekodifikace soukromého práva příjemce: Justiční akademie
Název/obchodní firma zadavatele: ČR-Justiční akademie
Sídlo zadavatele: Kroměříž, Masarykovo nám. 183, PSČ 767 01
- Jméno: Mgr. et Mgr. Jan Petrov, LL.M., ředitel Justiční akademie, tel. +420573505113, e-mail: jpetrov@akademie.justice.cz
IČ zadavatele: 70961808
DIČ zadavatele: neplátce DPH
- Jméno: Mgr. Matěj Pilát
- Telefon: +420573505116
- E-mail: mpilat@akademie.justice.cz
Lhůta pro podání nabídek: 26. 11. 2013 10:00
Místo pro podání nabídek: Kroměříž, Masarykovo nám. 183, PSČ 767 01 v pracovní dny v době od 8:30 hod. do 13:30 hod.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Zajištění stravování pro účastníky školení ve formě oběda.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 300000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 18 měsíců, do 31.05.2015
Místo dodání / převzetí plnění: Hlavní město Praha, a to v maximální vzdálenosti 750 metrů vzdušnou čarou od budovy Justiční akademie, adresa: Praha 1, Hybernská 18.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7.
Soubory ke stažení:
- hybcpekon_1.pdf (1. 5. 2016 03:59)
- hybcpkvalif_1.pdf (1. 5. 2016 03:59)
- hybcpseznam.pdf (1. 5. 2016 03:59)
- smlouva_1_2_3_4_5_6_7_8_9.pdf (1. 5. 2016 03:59)
- zadavdok.pdf (1. 5. 2016 03:59)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Zadavatel ve lhůtě pro podání nabídek obdržel pouze jednu nabídku.
Datum ukončení: 27. 11. 2013