Zajištění stravování v Praze Na Míčánkách IV.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9637
Název zakázky: Zajištění stravování v Praze Na Míčánkách IV.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 2. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/4.1.00/80.00002 Vzdělávání soudců a státních zástupců v oblasti rekodifikace soukromého práva příjemce: Justiční akademie
Název/obchodní firma zadavatele: ČR-Justiční akademie
Sídlo zadavatele: Kroměříž, Masarykovo nám. 183, PSČ 767 01
- Jméno: Mgr. et Mgr. Jan Petrov, LL.M., ředitel Justiční akademie tel. +420 573 505 113 e-mail. jpetrov@akademie.justice.cz
IČ zadavatele: 70961808
DIČ zadavatele: neplátce DPH
- Jméno: Mgr. Matěj Pilát
- Telefon: +420224424125
- E-mail: mpilat@akademie.justice.cz
Lhůta pro podání nabídek: 29. 4. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Kroměříž, Masarykovo nám. 183/15, PSČ 767 01 v pracovní dny od 8:30 do 13:30 hod.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Zajištění stravování účastníků školení ve formě oběda.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 538000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do 31. května 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Praha
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9.
Soubory ke stažení:
- cestna.pdf (2. 5. 2016 12:31)
- dokumentace_1.pdf (2. 5. 2016 12:31)
- smlouva_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11.pdf (2. 5. 2016 12:31)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Zadavatel zrušil zadávací řízení dle ust. § 84 odst. 1 písm. a) zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů - ve lhůtě pro podání nabídek neobdržel žádnou obálku.
Datum ukončení: 7. 5. 2014