Zpět

Zajištění vzdělání „Alternativní a augmentativní komunikace“

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9624

Název zakázky: Zajištění vzdělání „Alternativní a augmentativní komunikace“

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 2. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Arcidiecézní charita Olomouc

Sídlo zadavatele: Křížkovského 6, 772 00 Olomouc

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Barbora Cigánková 581 115 213 bara.cigankova@acho.charita.cz

IČ zadavatele: 43962726

DIČ zadavatele: CZ 43962726

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Barbora Cigánková
  • Telefon: 581 115 213
  • E-mail: bara.cigankova@acho.charita.cz

Lhůta pro podání nabídek: 7. 3. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídku je možné předložit v listinné podobě v sídle zadavatele: Arcidiecézní charita Olomouc Křížkovského 6, 772 00 Olomouc Lhůta pro podání nabídek bude splněna v okamžiku, kdy nabídka bude doručena do sídla zadavatele.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je proškolení pracovníků sociálních služeb ve specifických potřebách a dovednostech v oblasti komunikace osob se zdravotním postižením. 

Cílovou skupinou pro vzdělávací program jsou vedoucí pracovníci, sociální pracovníci a pracovníci v sociálních službách.

Vzdělávací kurz by měl být změřen na podporu kompetencí pracovníků v oblastech:

  • alternativní augmentativní komunikace, vyjasnění pojmů
  • zásady a principy přístupu k lidem se specifickými potřebami v komunikaci 
  • zásady komunikace s jednotlivými skupinami, příklady z praxe jak komunikaci usnadnit
  • systémy specifické komunikace vyžadující a nevyžadující pomůcky
  • výběr komunikačního systému
  • praktické přístupy a návody

Součástí vzdělávání musí být teoretická výuka a praktický nácvik dovedností.

Celkový počet hodin vzdělávání: 56

Celkový počet školících dnů: 7

Celkový počet proškolených osob:  16

Celkový počet školících běhů: 1

Součástí předložené nabídky uchazeče bude podrobný popis nabízeného vzdělávacího programu s ohledem na předmět veřejné zakázky. Popis doporučujeme doplnit o hodinové dotace. 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 47934,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
04 – 06/2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Olomouc Arcidiecézní charita Olomouc Křížkovského 6, 772 00 Olomouc

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena Nabídková cena bude stanovena jako cena celková a konečná. U plátců DPH bude nabídková cena obsahovat DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč prokáže kvalifikaci předložením následujících dokladů: 1. Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán nebo z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Uchazeč doloží kopii výpisu, který nesmí být starší než 90 kalendářních dnů. 2. Doklad o oprávnění k podnikání, podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky (např. výpis ze živnostenského rejstříku). Uchazeč doloží kopii dokladu. 3. Doklad osvědčující odbornou způsobilost uchazeče – tj. doklad o akreditaci vzdělávacího zařízení udělený MPSV ČR dle § 117 a, zákona č. 108/2006Sb., o sociálních službách, a to ve formě prosté kopie. Odborná způsobilost musí být platná po dobu realizace této veřejné zakázky. V případě, že je doba platnosti odborné způsobilosti kratší než doba trvání této veřejné zakázky, předloží uchazeč čestné prohlášení o zajištění platnosti odborné způsobilosti, a to ve formě originálu či ověřené kopii. 4. Doklad o akreditaci vzdělávacího programu MPSV ČR ve formě prosté kopie. V případě, že je doba platnosti akreditace vzdělávacího programu kratší než doba trvání této veřejné zakázky, předloží uchazeč čestné prohlášení o zajištění platnosti akreditace vzdělávacího programu, a to ve formě originálu či ověřené kopii. 5. Doklady prokazující odbornou způsobilost realizačního týmu, podílející se na realizaci zakázky: - kopie diplomu o dosaženém vysokoškolském vzdělání (bakalářského nebo magisterského stupně) alespoň u 1 osoby, která bude odpovědná za poskytování vzdělávání, - čestné prohlášení dodavatele, že se tato vysokoškolsky vzdělaná osoba bude podílet na realizaci zakázky, tzn. přímo vyučovat, - profesní životopisy všech osob podílejících se na výuce, z nichž bude vyplývat minimálně tříletá praxe každé osoby v oblastech uvedených v jednotlivých zvolených modulech nebo praxi obdobného charakteru k těmto zvoleným modulům. U všech osob musí z předloženého životopisu dále vyplývat minimálně roční praxe v poskytování lektorské činnosti. Osoby dohromady zařazené do vzdělávacího procesu musí svou praxí pokrýt všechny vyučované oblasti. 6. Seznam realizovaných zakázek – seznam minimálně 3 kurzů, které dodavatel realizoval a které jsou obdobné tématem a rozsahem. V seznamu bude uveden stručný popis, kontakty na organizaci, pro kterou byli realizovány. Seznam realizovaných zakázek musí být podepsán statutárním zástupcem uchazeče. Tento doklad se překládá v prosté kopii. 7. Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociálním zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Čestné prohlášení bude podepsáno statutárním zástupcem uchazeče a předloženo v originále nebo ověřené kopii.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě ve 2 vyhotoveních. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Nabídka musí být předložena v sídle zadavatele v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotvírat – Alternativní a augmentativní komunikace“. Na obálce musí být uvedena kontaktní adresa uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: VZadavatel požaduje od uchazeče předložit písemný návrh smlouvy jako součást nabídky. Tento návrh smlouvy musí být podepsán oprávněnou osobou uchazeče a musí být předložen v originále. Návrh smlouvy o dílo musí obsahovat tato ustanovení: Plnění monitorovacích indikátorů Dodavatel je povinen předávat zadavateli údaje nezbytné k průběžnému sledování přínosů zakázky (monitorování realizace zakázky) a to zejména prostřednictvím předkládání zpráv 1x měsíčně, kde popíše výstupy vzdělávacího programu za minulý měsíc. Po ukončení vzdělávacího programu provede evalvaci účastníků i lektorského týmu a zapracuje ji do formy zprávy, kterou předá zadavateli. Dodavatel musí začlenit do vzdělávacího výukového programu zadání jednoho domácího úkolu, který musí během školení každý uchazeč splnit. Tyto výstupy (zpracované domácí úkoly a hodnocení lektorů) budou předány zadavateli v rámci závěrečné zprávy dodavatele o každém uskutečněném běhu. Vedení účetnictví Dodavatel je povinen řádně účtovat o veškerých příjmech a výdajích, resp. výnosech a nákladech. Dodavatel je povinen vést účetnictví v souladu se zákonem č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, a vést analytickou evidenci s vazbou na zakázku. V případě, že dodavatel není povinen vést účetnictví, je povinen pro zakázku vést tzv. daňovou evidenci podle zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění pozdějších předpisů, rozšířenou tak, aby příslušné doklady vztahující se k zakázce splňovaly náležitosti účetního dokladu ve smyslu § 11 zákona č. 563/1991 Sb., (s výjimkou bodu f) zákona) a aby předmětné doklady byly správné, úplné, průkazné, srozumitelné, vedené v písemné formě chronologicky a způsobem zaručujícím jejich trvanlivost a aby uskutečněné příjmy a výdaje byly vedeny analyticky ve vztahu k zakázce, tzn. na dokladech musí být jednoznačně uvedeno, že se vážou k zakázce. Plnění politik Evropských společenství Při realizaci zakázky je dodavatel povinen dodržovat plnění politik ES, tj. zejména pravidel hospodářské soutěže a veřejné podpory, principů udržitelného rozvoje a prosazování rovných příležitostí. Kontrola Dodavatel je povinen za účelem ověření plnění povinností vyplývajících z výzvy vytvořit podmínky k provedení kontroly vztahující se k realizaci zakázky, poskytnout oprávněným osobám veškeré doklady vážící se k realizaci zakázky, umožnit průběžné ověřování souladu údajů o realizaci projektu uváděných v monitorovacích zprávách se skutečným stavem v místě jeho realizace a poskytnout součinnost všem osobám oprávněným k provádění kontroly. Těmito oprávněnými osobami jsou zadavatel zakázky, poskytovatel dotace, Řídící orgán, územní finanční orgány, Ministerstvo financí, Nejvyšší kontrolní úřad, Evropská komise a Evropský účetní dvůr, případně další orgány oprávněné k výkonu kontroly. Publicita Dodavatel je povinen provádět propagaci zakázky v souladu se Závazným balíčkem provádění propagačních a informačních aktivit podle Manuálu pro publicitu OP LZZ. Poskytování údajů o realizaci projektu Dodavatel je povinen poskytnout písemně zadavateli na jeho žádost jakékoliv doplňující informace související s realizací zakázky, a to ve lhůtě stanovené zadavatelem. Oznamovací povinnost Dodavatel je povinen bez zbytečného odkladu oznámit zadavateli veškeré skutečnosti, které mohou mít vliv na povahu nebo podmínky provádění zakázky. Toto oznámení nezbavuje dodavatele povinnosti plnit podmínky dle výzvy a zadávací dokumentace. Uchovávání dokumentů Dodavatel je povinen uchovat veškeré dokumenty související s realizací zakázky v souladu s planými právními předpisy ČR, zejména v souladu s § 44a odst. 8 rozpočtových pravidel a s Příručkou pro příjemce OP LZZ, po dobu 10 let od ukončení projektu, tj. do 31. 12. 2021. Práva duševního vlastnictví Dodavatel je povinen zadavateli poskytnout neomezenou bezplatnou licenci k užití práv duševního vlastnictví včetně možnosti zcela nebo zčásti poskytnout třetí osobě oprávnění tvořící součást licence, jestliže byly při vzniku práv duševního vlastnictví použity prostředky dotace a to bez zbytečného odkladu po vzniku takových práv. Platební podmínky Dodavatel je oprávněn fakturovat vzdělávací kurz až po řádném provedení vzdělávacího programu. Objednatel neposkytuje na prováděné dílo žádnou finanční zálohu. Splatnost faktur je 14 dní od jejich vystavení a odeslání objednateli. Navýšení ceny je možné pouze v objektivně daných případech (inflační doložka nebo změna ceny v závislosti na případné změny výše sazby DPH).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zadávací řízení se řídí Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9 z 1. 1. 2014. Na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Zakázka je zadávána v režimu zakázek s předpokládanou hodnotou přesahující 500 000,00 a nedosahující 2 000 000,00 Kč (kap. 2.1.2) pro zajištění maximální transparentnosti a nediskriminace. Předmět plnění řeší specifické odborné vzdělávání pracovníků v sociálních službách. Vzhledem k tomu, že jednotlivé vzdělávací programy v této oblasti jsou obsahově velmi různorodé a na základě provedeného aktuálního průzkumu trhu nelze zadávat všechny specifické odborné vzdělávací programy společně, rozhodl se zadavatel z těchto oprávněných důvodů uplatňovat při zadávání jednotlivých veřejných zakázek v oblasti specifických vzdělávacích programů tak, jako by byly zadávány všechny společně a tím v přísnějším režimu

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Předložená nabídka s pořadovým číslem 1 uchazeče Vzdělávací a komunitní centrum Integra Vsetín o.p.s., Na Rybníkách 1628, 755 01  Vsetín, IČ 26842149 splnila všechny požadavky uchazeče. Vzhledem ke skutečnosti, že v řádné lhůtě určené výzvou pro předložení nabídek, byla zadavateli doručena pouze jedna nabídka, nebyla tato nabídka hodnocena. 

Datum ukončení: 4. 4. 2014


 
Uveřejněno: 25. 2. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016