Zajištění vzdělání „Kids´ skills – na řešení orientovaná práce s dětmi, rodiči a komunitou“
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10482
Název zakázky: Zajištění vzdělání „Kids´ skills – na řešení orientovaná práce s dětmi, rodiči a komunitou“
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 3. 2015
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.03/A7.00113 Pokračujeme v kvalitě příjemce: Arcidiecézní charita Olomouc
Název/obchodní firma zadavatele: Arcidiecézní charita Olomouc
Sídlo zadavatele: Křížkovského 6, 772 00 Olomouc
- Jméno: Václav Keprt, ředitel 585 229 380, 581 115 211, info@acho.charita.cz
IČ zadavatele: 43962726
DIČ zadavatele: CZ 43962726
- Jméno: Barbora Cigánková
- Telefon: 581 115 213
- E-mail: bara.cigankova@acho.charita.cz
Lhůta pro podání nabídek: 27. 3. 2015 13:00
Místo pro podání nabídek: Nabídku je možné předložit v listinné podobě v sídle zadavatele: Arcidiecézní charita Olomouc Křížkovského 6, 772 00 Olomouc Lhůta pro podání nabídek bude splněna v okamžiku, kdy nabídka bude doručena do sídla zadavatele.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je proškolení sociálních pracovníků v oblasti práce s dětmi formou metody Kids´ skills vycházející z přístupu zaměřeného na řešení, kterou rozvinuli čelní představitelé na řešení orientovaného přístupu ve Finsku.
Vzdělávací program musí být zaměřen na praktický trénink přístupu zaměřeného na řešení při práci s dětmi, rodiči a komunitou a musí zahrnovat sebezkušenostní část, trénink dovedností a supervizi případů z praxe účastníků.
Vzdělávací program musí zahrnovat tato témata:
- Problémy vs. dovednosti
- Zkoumání přínosů
- Hledání podpory
- Posílení sebedůvěry dětí
- Trénování dovedností.
Celkový počet hodin vzdělávání: 48 / 1 běh
Celkový počet školících dnů: 6/ 1 běh
Celkový počet proškolených osob: 16 / 1 běh
Celkový počet školících běhů: 1
Součástí předložené nabídky uchazeče bude podrobný popis nabízeného vzdělávacího programu s ohledem na předmět veřejné zakázky. Popis doporučujeme doplnit o hodinové dotace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 86000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: v období bezprostředně po ukončení VŘ do 06/2015
Místo dodání / převzetí plnění: Olomouc Arcidiecézní charita Olomouc Křížkovského 6, 772 00 Olomouc
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena Nabídková cena bude stanovena jako cena celková a konečná. V souladu s ustanovením § 51 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty v platném znění se jedná o plnění osvobozené od daně bez nároku na odpočet daně.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Uchazeč prokáže kvalifikaci předložením následujících dokladů: 1. Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán nebo z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Uchazeč doloží kopii výpisu, který nesmí být starší než 90 kalendářních dnů. 2. Doklad o oprávnění k podnikání, podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky (např. výpis ze živnostenského rejstříku). Uchazeč doloží kopii dokladu. 3. Doklad o akreditaci vzdělávacího programu MPSV ČR ve formě prosté kopie. V případě, že je doba platnosti akreditace vzdělávacího programu kratší než doba trvání této veřejné zakázky, předloží uchazeč čestné prohlášení o zajištění platnosti akreditace vzdělávacího programu, a to ve formě originálu či ověřené kopii. 4. Doklady prokazující odbornou způsobilost realizačního týmu, podílející se na realizaci zakázky: - kopie diplomu o dosaženém vysokoškolském vzdělání (bakalářského nebo magisterského stupně) alespoň u 1 osoby, která bude odpovědná za poskytování vzdělávání, - čestné prohlášení dodavatele, že se tato vysokoškolsky vzdělaná osoba bude podílet na realizaci zakázky, tzn. přímo vyučovat, - kopie mezinárodního certifikátu Kids´skills kouče všech lektorů - kopie osvědčení o absolvování minimálně 200 hodinového psychoterapeutického výcviku - profesní životopisy všech osob podílejících se na výuce, z nichž bude vyplývat minimálně dvouletá praxe každé osoby v uvedené oblasti nebo praxe obdobného charakteru. U všech osob musí z předloženého životopisu dále vyplývat minimálně roční praxe v poskytování lektorské činnosti. Osoby dohromady zařazené do vzdělávacího procesu musí svou praxí pokrýt všechny vyučované oblasti. 5. Seznam realizovaných zakázek – seznam minimálně 3 kurzů, které dodavatel realizoval a které jsou obdobné tématem a rozsahem. V seznamu bude uveden stručný popis, kontakty na organizaci, pro kterou byli realizovány. Seznam realizovaných zakázek musí být podepsán statutárním zástupcem uchazeče. Tento doklad se překládá v prosté kopii. 6. Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociálním zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Čestné prohlášení bude podepsáno statutárním zástupcem uchazeče a předloženo v originále nebo ověřené kopii.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě ve 2 vyhotoveních. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Nabídka musí být předložena v sídle zadavatele v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotvírat – Kids´ skills – na řešení orientovaná práce s dětmi, rodiči a komunitou“. Na obálce musí být uvedena kontaktní adresa uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zakázka je zadávána v režimu zakázek s předpokládanou hodnotou přesahující 500 000,00 a nedosahující 2 000 000,00 Kč pro zajištění maximální transparentnosti a nediskriminace. Předmět plnění řeší specifické odborné vzdělávání pracovníků v sociálních službách. Vzhledem k tomu, že jednotlivé vzdělávací programy v této oblasti jsou obsahově velmi různorodé a na základě provedeného aktuálního průzkumu trhu nelze zadávat všechny specifické odborné vzdělávací programy společně, rozhodl se zadavatel z těchto oprávněných důvodů uplatňovat při zadávání jednotlivých veřejných zakázek v oblasti specifických vzdělávacích programů tak, jako by byly zadávány všechny společně a tím v přísnějším režimu.
Další podmínky: Zadavatel požaduje od uchazeče předložit písemný návrh smlouvy o dílo. Závazný vzor návrhu smlouvy o dílo tvoří přílohu k této výzvě. Návrh smlouvy musí být podepsán oprávněnou osobou uchazeče a musí být předložen v originále. Uchazeč vyplní v závazném vzoru návrhu smlouvy o dílo pouze zeleně označená ustanovení. Přílohou návrhu smlouvy o dílo musí být Podrobná specifikace předmětu smlouvy, která detailně popíše rozsah a harmonogram akreditovaného vzdělávacího programu (předmětu smlouvy).
Soubory ke stažení:
- priloha-vzor-sod-kidsskills.doc (3. 5. 2016 12:37)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Vítězný uchazeč: Mgr. Leoš Zatloukal, PhD.
Adresa: Nádražní I, č.p. 697, 783 53 Velká Bystřice
IČ: 74337262
Předložená nabídka s pořadovým číslem 1 uchazeče Mgr. Leoš Zatloukal, PhD., Nádražní I, č.p. 697, 783 53 Velká Bystřice, IČ 74337262 splnila všechny požadavky uchazeče. Vzhledem ke skutečnosti, že v řádné lhůtě určené výzvou pro předložení nabídek, byla zadavateli doručena pouze jedna nabídka, nebyla tato nabídka hodnocena.
Datum ukončení: 28. 3. 2015