Zpět

Zajištění vzdělání „Mediace“

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10135

Název zakázky: Zajištění vzdělání „Mediace“

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 10. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Arcidiecézní charita Olomouc

Sídlo zadavatele: Křížkovského 6, 772 00 Olomouc

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Václav Keprt, ředitel 585 229 380, 581 115 211, info@acho.charita.cz

IČ zadavatele: 43962726

DIČ zadavatele: CZ 43962726

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Barbora Cigánková
  • Telefon: 581 115 213
  • E-mail: bara.cigankova@acho.charita.cz

Lhůta pro podání nabídek: 24. 10. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídku je možné předložit v listinné podobě v sídle zadavatele: Arcidiecézní charita Olomouc Křížkovského 6, 772 00 Olomouc Lhůta pro podání nabídek bude splněna v okamžiku, kdy nabídka bude doručena do sídla zadavatele.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

 

Předmětem veřejné zakázky je proškolení vedoucích pracovníků sociálních služeb a sociálních pracovníků  zaměřené na osvojení teoretických a praktických dovedností při mimosoudním řešení sporů. Proškolení bude probíhat formou dlouhodobého výcviku.

Cílem výcviku je umožnit účastníkům výcviku rozpoznat a rozšířit vlastní potenciál klíčových zdrojů, tj. vlastností, motivů, názorů, znalostí a dovedností, a naučit je využívat tyto zdroje k dosahování efektivního výkonu v roli mediátora s důrazem na rozvoj měkkých schopností a kompetencí.

Vzdělávací program má být zaměřen na podporu kompetencí pracovníků v oblastech:

-          Role mediátora

-          Mediace jako ucelený proces se všemi typickými fázemi

-          Bariéry v komunikaci, nástroje k jejich snižování

-          Specifické dovednosti, nástroje a strategie mediátora

-          Mediační dohody

-          Těžkosti v jednotlivých fázích mediace a jejich zvládání

-          Zásady práce mediátorů

-          Principy a zásady mediace

-          Praktická cvičení, modelové situace, sebepoznání.

Dlouhodobý výcvik musí využívat tyto výukové metody: přednášky, příklady z praxe, skupinové diskuse, modelové situace a praktická cvičení, sebezkušenost.

Celkový počet hodin vzdělávání: 100 - 120

Celkový počet školících dnů: 12 - 15

Celkový počet proškolených osob:  14

Celkový počet školících běhů: 1

Součástí předložené nabídky uchazeče bude podrobný popis nabízeného vzdělávacího programu s ohledem na předmět veřejné zakázky. Popis doporučujeme doplnit o hodinové dotace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 268910,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
v období měsíců 1/ 2015 – 1. polovina 6/ 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Olomouc Arcidiecézní charita Olomouc Křížkovského 6, 772 00 Olomouc

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena Nabídková cena bude stanovena jako cena celková a konečná V souladu s ustanovením § 51 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty v platném znění se jedná o plnění osvobozené od daně bez nároku na odpočet daně.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč prokáže kvalifikaci předložením následujících dokladů: 1. Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán nebo z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Uchazeč doloží kopii výpisu, který nesmí být starší než 90 kalendářních dnů. 2. Doklad o oprávnění k podnikání, podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky (např. výpis ze živnostenského rejstříku). Uchazeč doloží kopii dokladu. 3. Doklad osvědčující odbornou způsobilost uchazeče – tj. doklad o akreditaci vzdělávacího zařízení udělený MPSV ČR dle § 117 a, zákona č. 108/2006Sb., o sociálních službách, a to ve formě prosté kopie. Odborná způsobilost musí být platná po dobu realizace této veřejné zakázky. V případě, že je doba platnosti odborné způsobilosti kratší než doba trvání této veřejné zakázky, předloží uchazeč čestné prohlášení o zajištění platnosti odborné způsobilosti, a to ve formě originálu či ověřené kopii. 4. Doklad o akreditaci vzdělávacího programu MPSV ČR ve formě prosté kopie. V případě, že je doba platnosti akreditace vzdělávacího programu kratší než doba trvání této veřejné zakázky, předloží uchazeč čestné prohlášení o zajištění platnosti akreditace vzdělávacího programu, a to ve formě originálu či ověřené kopii. 5. Doklady prokazující odbornou způsobilost realizačního týmu, podílející se na realizaci zakázky: - kopie diplomu o dosaženém vysokoškolském vzdělání (bakalářského nebo magisterského stupně) alespoň u 1 osoby, která bude odpovědná za poskytování vzdělávání; - čestné prohlášení dodavatele, že se tato vysokoškolsky vzdělaná osoba bude podílet na realizaci zakázky, tzn. přímo vyučovat; - kopie osvědčení všech lektorů o absolvování minimálně 100 hodinového výcviku v oblasti, která je předmětem zakázky; - profesní životopisy všech osob podílejících se na výuce, z nichž bude vyplývat minimálně čtyřletá praxe v sociální nebo poradenské práci každé osoby v oblasti vzdělávání, které je předmětem zakázky. U všech osob musí z předloženého životopisu dále vyplývat minimálně čtyřletá praxe v poskytování lektorské činnosti. Osoby dohromady zařazené do vzdělávacího procesu musí svou praxí pokrýt všechny vyučované oblasti. 6. Seznam realizovaných zakázek – seznam minimálně 3 kurzů, které dodavatel realizoval v požadovaném tématu a rozsahu v období posledních 2 let. V seznamu bude uveden stručný popis, kontakty na organizaci, pro kterou byli realizovány. Seznam realizovaných zakázek musí být podepsán statutárním zástupcem uchazeče. Tento doklad se překládá v prosté kopii. 7. Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociálním zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Čestné prohlášení bude podepsáno statutárním zástupcem

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě ve 2 vyhotoveních. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Nabídka musí být předložena v sídle zadavatele v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotvírat – Mediace“. Na obálce musí být uvedena kontaktní adresa uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9 z 1. 1. 2014. Na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Zakázka je zadávána v režimu zakázek s předpokládanou hodnotou přesahující 500 000,00 a nedosahující 2 000 000,00 Kč (kap. 2.1.2) pro zajištění maximální transparentnosti a nediskriminace. Předmět plnění řeší specifické odborné vzdělávání pracovníků v sociálních službách. Vzhledem k tomu, že jednotlivé vzdělávací programy v této oblasti jsou obsahově velmi různorodé a na základě provedeného aktuálního průzkumu trhu nelze zadávat všechny specifické odborné vzdělávací programy společně, rozhodl se zadavatel z těchto oprávněných důvodů uplatňovat při zadávání jednotlivých veřejných zakázek v oblasti specifických vzdělávacích programů tak, jako by byly zadávány všechny společně a tím v přísnějším režimu.

Další podmínky:
Zadavatel požaduje od uchazeče předložit písemný návrh smlouvy o dílo. Závazný vzor návrhu smlouvy o dílo tvoří přílohu k této výzvě. Návrh smlouvy musí být podepsán oprávněnou osobou uchazeče a musí být předložen v originále. Uchazeč vyplní v závazném vzoru návrhu smlouvy o dílo pouze zeleně označená ustanovení. Přílohou návrhu smlouvy o dílo musí být Podrobná specifikace předmětu smlouvy, která detailně popíše rozsah a harmonogram akreditovaného vzdělávacího programu (předmětu smlouvy).

Soubory ke stažení:


 
Uveřejněno: 13. 10. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016