Zpět

Zajištění vzdělání „Práce s klientem zaměřená na řešení“

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9850

Název zakázky: Zajištění vzdělání „Práce s klientem zaměřená na řešení“

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 5. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Arcidiecézní charita Olomouc

Sídlo zadavatele: Křížkovského 6, 772 00 Olomouc

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Václav Keprt, ředitel 585 229 380, 581 115 211, info@acho.charita.cz

IČ zadavatele: 43962726

DIČ zadavatele: CZ 43962726

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Barbora Cigánková
  • Telefon: 581115213
  • E-mail: bara.cigankova@acho.charita.cz

Lhůta pro podání nabídek: 26. 5. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídku je možné předložit v listinné podobě v sídle zadavatele: Arcidiecézní charita Olomouc Křížkovského 6, 772 00 Olomouc Lhůta pro podání nabídek bude splněna v okamžiku, kdy nabídka bude doručena do sídla zadavatele.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

 

Předmětem veřejné zakázky je proškolení vedoucích pracovníků sociálních služeb a sociálních pracovníků v zaměřené na osvojení teoretických a praktických dovedností, umožňujících rychlé mapování situace klienta a hledání pro něj adekvátního řešení formou dlouhodobého výcviku.

Obsahem výcviku musí být témata, která jsou nosná pro tzv. „Krátkou terapii zaměřenou na řešení“ (SFBT, tedy Solution Focused Brief Theraphy).

 

Výcvik zajistí účastníkům nácvik jednotlivých dovedností, které aplikují teoretická východiska přístupu zaměřeného na řešení do poradenské praxe. Prostor bude i pro konkrétní situace účastníků v poradenském procesu.

Dlouhodobý výcvik musí využívat tyto výukové metody: přednášky, příklady z praxe, skupinové diskuse, modelové situace a praktická cvičení, sebezkušenost a  supervizi.

Úspěšné absolvování výcviku je podmíněno obhájením vlastní praktické ukázky práce s klientem zaměřené na řešení.

 

Vzdělávací program musí zahrnovat tato témata:

- přehled terapeutických přístupů a vymezení přístupu zaměřeného na řešení

-       vztah pracovníka a klienta

-       reflektující proces

-       práce s vizí a cíli

-       zázračná otázka

-       práce se zdroji a škálami

-       zaměření na výjimky

-       experimenty.

 

Celkový počet hodin vzdělávání: 160

Celkový počet školících dnů: 20

Celkový počet proškolených osob:  15

Celkový počet školících běhů: 1

Součástí předložené nabídky uchazeče bude podrobný popis nabízeného vzdělávacího programu s ohledem na předmět veřejné zakázky. Popis doporučujeme doplnit o hodinové dotace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 148760,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
v období měsíců 09 – 12/2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Olomouc Arcidiecézní charita Olomouc Křížkovského 6, 772 00 Olomouc Uchazeč si musí zajistit vlastní prostory na realizaci vzdělávacího programu

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena Nabídková cena bude stanovena jako cena celková a konečná. V souladu s ustanovením § 51 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty v platném znění se jedná o plnění osvobozené od daně bez nároku na odpočet daně.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě ve 2 vyhotoveních. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Nabídka musí být předložena v sídle zadavatele v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotvírat – Práce s klientem zaměřená na řešení“. Na obálce musí být uvedena kontaktní adresa uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9 z 1. 1. 2014. Na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Zakázka je zadávána v režimu zakázek s předpokládanou hodnotou přesahující 500 000,00 a nedosahující 2 000 000,00 Kč (kap. 2.1.2) pro zajištění maximální transparentnosti a nediskriminace. Předmět plnění řeší specifické odborné vzdělávání pracovníků v sociálních službách. Vzhledem k tomu, že jednotlivé vzdělávací programy v této oblasti jsou obsahově velmi různorodé a na základě provedeného aktuálního průzkumu trhu nelze zadávat všechny specifické odborné vzdělávací programy společně, rozhodl se zadavatel z těchto oprávněných důvodů uplatňovat při zadávání jednotlivých veřejných zakázek v oblasti specifických vzdělávacích programů tak, jako by byly zadávány všechny společně a tím v přísnějším režimu.

Další podmínky:
Zadavatel požaduje od uchazeče předložit písemný návrh smlouvy o dílo. Závazný vzor návrhu smlouvy o dílo tvoří přílohu k této výzvě. Návrh smlouvy musí být podepsán oprávněnou osobou uchazeče a musí být předložen v originále. Uchazeč vyplní v závazném vzoru návrhu smlouvy o dílo pouze zeleně označená ustanovení. Přílohou návrhu smlouvy o dílo musí být Podrobná specifikace předmětu smlouvy, která detailně popíše rozsah a harmonogram akreditovaného vzdělávacího programu (předmětu smlouvy).

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

 

 

Mgr. Leoš Zatloukal, Ph.D., Nádražní I. č.p. 697, 783 53  Velká Bystřice, IČ 74337262

Nabídka č. 2

Nabídková cena: 148 760,00 Kč

 

Předložená nabídka s pořadovým číslem 2 uchazeče Mgr. Leoš Zatloukal, Ph.D., Nádražní I. č.p. 697, 783 53  Velká Bystřice, IČ 74337262 splnila všechny požadavky zadavatele. Nabídka nebyla hodnocena, protože v procesu zadávacího řízení zůstala pouze jedna nabídka.

Datum ukončení: 10. 6. 2014


 
Uveřejněno: 14. 5. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016