Zpět

Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost COPOTEX CZ a.s.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10445

Název zakázky: Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost COPOTEX CZ a.s.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 2. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: COPOTEX CZ a.s.

Sídlo zadavatele: Lhotka 17, 687 33 Hradčovice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Pavol Bukovský, tel.: +420 731 427 858, e-mail: pavol.bukovsky@copotex.com

IČ zadavatele: 63493918

DIČ zadavatele: CZ63493918

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Roman Nádeníček
  • Telefon: 420 730 897 163
  • E-mail: roman.nadenicek@copotex.com

Lhůta pro podání nabídek: 9. 3. 2015 10:00

Místo pro podání nabídek:
Hradčovice 282, 687 33

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

 

Zadavatel požaduje zajištění 4 vzdělávacích aktivit (VA) včetně závěrečných zkoušek.

Zakázka bude mít jednoho dodavatele.

 

VA 1: Vedoucí provozu - mistr/mistrová (akreditovaný kurz)

Zadavatel požaduje zajištění VA 1 Vedoucí provozu - mistr/mistrová pro celkem 14 zaměstnanců (rozdělených do 2 skupin). Celkový rozsah VA je min. 244 vyučovacích hodin vč. závěrečné zkoušky (min. 122 vyučovacích hodin pro každou skupinu účastníků zvlášť, 120 h teorie + 2 h zkouška).

1 vyučovací hodina = 45 minut

 

VA 2: Vstřikování výrobků pro automobilový průmysl

Zadavatel požaduje zajištění VA 2 Vstřikování výrobků pro automobilový průmysl pro celkem 11 zaměstnanců. Celkový rozsah VA je min. 30 vyučovacích hodin vč. závěrečné zkoušky (14 h teorie + 14 h praxe + 2 h zkouška).

1 vyučovací hodina = 60 minut

 

VA 3: Dispečer logistiky (akreditovaný kurz)

Zadavatel požaduje zajištění VA 3 Dispečer logistiky pro celkem 12 zaměstnanců (rozdělených do 2 skupin). Celkový rozsah VA je min. 244 vyučovacích hodin vč. závěrečné zkoušky (min. 122 vyučovacích hodin pro každou skupinu účastníků zvlášť, 90 h teorie + 30 h praxe + 2 h zkouška).

1 vyučovací hodina teorie a zkoušky = 45 minut

1 vyučovací hodina praxe = 60 minut

 

VA 4: Technické parametry nových výrobků pro automobilový průmysl a jejich výstupní kontrola

Zadavatel požaduje zajištění VA 4 Technické parametry nových výrobků pro automobilový průmysl a jejich výstupní kontrola pro celkem 15 zaměstnanců (rozdělených do 2 skupin). Celkový rozsah VA je min. 75 vyučovacích hodin vč. závěrečné zkoušky (min. 37,5 vyučovacích hodin pro každou skupinu účastníků zvlášť, 15,5 h teorie + 20 h praxe + 2 h zkouška).

1 vyučovací hodina = 60 minut

 

Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.

 

Cílovou skupinu VA 1 tvoří 14 zaměstnanců pracujících ve výrobě.

Cílovou skupinu VA 2 tvoří 11 zaměstnanců pracujících ve výrobě.

Cílovou skupinu VA 3 tvoří 12 zaměstnanců, kteří nyní doplňkově ke své hlavní pracovní činnosti zásobují výrobu materiálem.

Cílovou skupinu VA 4 tvoří 15 zaměstnanců kvality.

 

Cílem VA 1 je naučit 14 zaměstnanců metody a postupy řízení nepřetržitého provozu a rozšířit tak tým výrobně-vedoucích pracovníků.

Cílem VA 2 je naučit 11 zaměstnanců postupy výroby plastových výrobků technologií vstřikování (se zaměřením na výrobky pro projekty Seat Ibiza a BMW Mini Cooper). Tito pracovníci budou schopni zaučit nově příchozí zaměstnance.

Cílem VA 3 je rekvalifikovat 12 zaměstnanců v oblasti logistiky zásobování výroby materiálem a udělat z nich tým specializovaný právě na tuto činnost.

Cílem VA 4 je seznámit zaměstnance odpovědné za kvalitu s technickými parametry nových výrobků pro automobily BMW Mini Cooper a Seat Ibiza a naučit je hodnotit kvalitu jejich vyhotovení – požadavek klientů z automobilového průmyslu, jehož splnění zajistí vyšší úspěšnost firmy při získávání zakázek.

.

Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace čtyř výše uvedených VA, včetně závěrečné zkoušky. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů, realizace závěrečné zkoušky a vydání písemného certifikátu.

 

Vzdělávací aktivity budou probíhat v sídle zadavatele na adrese

Hradčovice 282, 687 33.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 771100,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
VA 1: březen – červenec 2015 VA 2: březen – květen 2015 VA 3: březen – červenec 2015 VA 4: březen – červen 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Hradčovice 282, 687 33

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1) Nabídková cena bez DPH (váha 40 %) Předmětem hodnocení bude celková nabídková cena za předmět plnění veřejné zakázky (VA 1 – 4) uvedená absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Uchazeč je při stanovení celkové nabídkové ceny povinen respektovat maximální předpokládanou hodnotu za jednotlivé VA, z tohoto důvodu budou v nabídce uvedeny rovněž ceny za jednotlivé VA. 2) Kvalita služeb (váha 60 %) V rámci kritéria kvalita bude hodnocen obsahový přínos kurzů pro cílovou skupinu a použitá metodika výuky. • Přínos kurzů pro cílovou skupinu (60 dílčích bodů) - bude hodnoceno rozpracování jednotlivých témat s ohledem na charakter a potřeby cílové skupiny a přizpůsobení jednotlivých cvičení a modelových situací. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne nejvyšší míru přizpůsobení kurzů dané skupině. • Metodika výuky (40 dílčích bodů) – tímto kritériem se rozumí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran (bez případných příloh) popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod, c) mechanizmy vyhodnocení (evaluace) a získávání zpětné vazby. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč musí prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených analogicky s § 53 zák. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 53 odst. 3 zák. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, a to v prosté kopii. Uchazeč musí dále v rámci prokázání kvalifikace předložit: • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. • platnou akreditaci MŠMT na realizaci vzdělávací aktivity „Vedoucí provozu – mistr/mistrová“. • platnou akreditaci MŠMT na realizaci vzdělávací aktivity „Dispečer logistiky“. Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů. Předložení dokladů postačuje v prosté kopii. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat. Zadavatel dále požaduje předložení seznamu školitelů a níže uvedených dokumentů: • Za jednotlivé školitele uchazeč doloží: - Pro VA 1: certifikát prokazující systém managementu kvality (FMEA, EFQM, QMS, EOQ); - Pro VA 2: vysokoškolský diplom v oboru strojírenské technologie; - Pro VA 3: vysokoškolský diplom v oboru logistika. Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii. Uvedené požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele mohou být splněny prostřednictvím většího počtu školitelů. Uchazeč dále předloží seznam, ze kterého bude vyplývat, že za poslední tři roky řádně a odborně poskytl alespoň tři služby, jejichž předmětem bylo zajištění vzdělávání dospělých. Každá ze služeb musí mít hodnotu min. 500 000 Kč bez DPH. Přílohou tohoto seznamu musí být: - Osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli nebo - Osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo - Smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není – li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodu spočívajících na její straně.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu. Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, že bude dobře čitelná a včetně příloh svázána. Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy a jiné nesrovnalosti, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet. Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané). Nabídku podá uchazeč v jedné, neprůhledné, uzavřené a zcela neporušené zalepené obálce či jiném obalu způsobem uvedeným dále v této Výzvě. Obálka bude označena názvem zakázky a slovem „Neotvírat!“. Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek. V souladu s podmínkami projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, uchazeči jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Palatinum Campus s.r.o.
    IČ: 29023521
    DIČ: CZ29023521
    Sídlo: Nepomuk 17, 262 42 Nepomuk
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Pavel Procházka
    Poznámka k dodavateli:


Datum ukončení: 7. 4. 2015


 
Uveřejněno: 23. 2. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016