Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost Holzindustrie Chanovice s.r.o.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10194
Název zakázky: Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost Holzindustrie Chanovice s.r.o.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 10. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/B1.00001 Vzdělávejte se pro růst v Plzeňském kraji II. příjemce: Úřad práce České republiky, pobočka Plzeň
Název/obchodní firma zadavatele: Holzindustrie Chanovice s.r.o.
Sídlo zadavatele: Chanovice 102, 341 01 Horažďovice
- Jméno: Ing. Martin Kvapil, Ing. Ladislav Kameník, tel.: 724 292 166, e-mail: martin.kvapil@haas-holzindustrie.cz
IČ zadavatele: 45349711
DIČ zadavatele: CZ45349711
- Jméno: Ivana Šimonová
- Telefon: 602 659 522
- E-mail: ivana.simonova@haas-holzindustrie.cz
Lhůta pro podání nabídek: 11. 11. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Chanovice 102, 341 01 Horažďovice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Zadavatel požaduje zajištění 8 vzdělávacích aktivit (VA) včetně závěrečných zkoušek.
Zakázka je rozdělena do dvou dílčích částí. Uchazeč je oprávněn podat nabídku do jedné části nebo do obou částí současně.
Dílčí část 1 (4 vzdělávací aktivity):
VA 1: Vedoucí provozu – mistr/mistrová (akreditovaný kurz)
Zadavatel požaduje zajištění VA 1 Vedoucí provozu – mistr/mistrová pro celkem 34 zaměstnanců (rozdělených do 3 skupin). Celkový rozsah VA je min. 366 vyučovacích hodin (min. 122 vyučovacích hodin pro každou skupinu účastníků zvlášť) vč. závěrečné zkoušky.
1 vyučovací hodina = 45 minut
VA 2: Problematika tlakových nádob a plynů pro obsluhu parního kotle
Zadavatel požaduje zajištění VA 2 Problematika tlakových nádob a plynů pro obsluhu parního kotle pro celkem 16 zaměstnanců (rozdělených do 2 skupin). Celkový rozsah VA je min. 30 vyučovacích hodin (min. 15 vyučovacích hodin pro každou skupinu účastníků zvlášť) vč. závěrečné zkoušky.
1 vyučovací hodina = 60 minut
VA 3: Obsluha elektrovozíku (vysokozdvižný volantový do 5 tun) – akreditovaný kurz
Zadavatel požaduje zajištění VA 3 Obsluha elektrovozíku (vysokozdvižný volantový do 5 tun) pro celkem 25 zaměstnanců (rozdělených do 2 skupin). Celkový rozsah VA je min. 84 vyučovacích hodin (min. 42 vyučovacích hodin pro každou skupinu účastníků zvlášť) v následujícím členění:
- Teorie = 25 hodin (po 45 min.) / 1 skupina
- Praxe = 15 hodin (po 60 min.) / 1 skupina
- Zkouška = 2 hodiny (po 45 min.) / 1 skupina
VA 4: Obsluha elektrovozíku a motovozíku (vysokozdvižný volantový nad 5 tun) – akreditovaný kurz
Zadavatel požaduje zajištění VA 4 Obsluha elektrovozíku a motovozíku (vysokozdvižný volantový nad 5 tun) pro celkem 45 zaměstnanců (rozdělených do 4 skupin). Celkový rozsah VA je min. 64 vyučovacích hodin (min. 16 vyučovacích hodin pro každou skupinu účastníků zvlášť) v následujícím členění:
- Praxe = 15 hodin (po 60 min.) / 1 skupina
- Zkouška = 1 hodina (po 45 min.) / 1 skupina
Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.
Cílem VA 1 je certifikace výrobně-vedoucích zaměstnanců v oblasti řízení provozu, zajištění zavedení nového 2směnného provozu, výroby nových náročnějších výrobků a zavedení nové technologie.
Cílem VA 2 je odborné proškolení vybraných zaměstnanců v problematice tlakových nádob a plynů, aby byli schopni nově obsluhovat parní kotel a turbínu s generátorem, který byl vybudován v areálu společnosti v rámci rekonstrukce energetického hospodářství a zefektivnění energie z obnovitelných zdrojů (energoblok).
Cílem VA 3 a 4 je certifikace vybraných zaměstnanců vedoucí k zajištění správné manipulace s novými produkty (třívrstvé desky a palety).
Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace pěti výše uvedených VA, včetně závěrečné zkoušky. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů, realizace závěrečné zkoušky a vydání písemného certifikátu.
Vzdělávací aktivity budou probíhat v sídle zadavatele na adrese Chanovice 102, 341 01 Horažďovice.
Dílčí část 2 (4 vzdělávací aktivity):
VA 1: Vazač břemen (akreditovaný kurz)
Zadavatel požaduje zajištění VA 1 Vazač břemen pro celkem 30 zaměstnanců (rozdělených do 2 skupin). Celkový rozsah VA je min. 84 vyučovacích hodin (min. 42 vyučovacích hodin pro každou skupinu účastníků zvlášť) v následujícím členění:
- Teorie = 16 hodin (po 45 min.) / 1 skupina
- Praxe = 24 hodin (po 60 min.) / 1 skupina
- Zkouška = 2 hodiny (po 45 min.) / 1 skupina
VA 2: Obsluha zdvihacích zařízení (Jeřábu s elektrickým pohonem třídy „O“; v rozsahu 75 hodin) – akreditovaný kurz
Zadavatel požaduje zajištění VA 2 Obsluha zdvihacích zařízení (Jeřábu s elektrickým pohonem třídy „O“; v rozsahu 75 hodin) pro celkem 30 zaměstnanců (rozdělených do 2 skupin). Celkový rozsah VA je min. 154 vyučovacích hodin (min. 77 vyučovacích hodin pro každou skupinu účastníků zvlášť) v následujícím členění:
- Teorie = 24 hodin (po 45 min.) / 1 skupina
- Praxe = 51 hodin (po 60 min.) / 1 skupina
- Zkouška = 2 hodiny (po 45 min.) / 1 skupina
VA 3: Autonomní údržba (dle TPM) ve vícesměnném provozu
Zadavatel požaduje zajištění VA 3 Autonomní údržba (dle TPM) ve vícesměnném provozu pro celkem 16 zaměstnanců (rozdělených do 2 skupin). Celkový rozsah VA je min. 30 vyučovacích hodin (min. 15 vyučovacích hodin pro každou skupinu účastníků zvlášť) vč. závěrečné zkoušky.
1 vyučovací hodina = 60 minut
VA 4: Obsluha motovozíku (Vysokozdvižný volantový do 5 tun) – akreditovaný kurz
Zadavatel požaduje zajištění VA 4 Obsluha motovozíku (Vysokozdvižný volantový do 5 tun) pro celkem 56 zaměstnanců (rozdělených do 4 skupin). Celkový rozsah VA je min. 168 vyučovacích hodin (min. 42 vyučovacích hodin pro každou skupinu účastníků zvlášť) v následujícím členění:
- Teorie = 25 hodin (po 45 min.) / 1 skupina
- Praxe = 15 hodin (po 60 min.) / 1 skupina
- Zkouška = 2 hodiny (po 45 min.) / 1 skupina
Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.
Cílem VA 1, 2 a 4 je certifikace vybraných zaměstnanců vedoucí k zajištění správné manipulace s novými produkty (třívrstvé desky a palety).
Cílem VA 3 je zavedení systému autonomní údržby, která umožní zajistit 100% využití výrobních strojů v rámci vícesměnného provozu, aniž by docházelo k jejich poruchám nebo nutnosti odstávky kvůli údržbě.
Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace osmi výše uvedených VA, včetně závěrečné zkoušky. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů, realizace závěrečné zkoušky a vydání písemného certifikátu.
Vzdělávací aktivity budou probíhat v sídle zadavatele na adrese Chanovice 102, 341 01 Horažďovice.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1942000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Dílčí část 1: VA 1, 3 a 4: listopad 2014 – červenec 2015 VA 2: listopad 2014 – březen 2015 Dílčí část 2: VA 1, 2 a 4: listopad 2014 – červenec 2015 VA 3: listopad 2014 – březen 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Vzdělávací aktivity budou probíhat v provozovně zadavatele na adrese Chanovice 102, 341 01 Horažďovice.
Pravidla pro hodnocení nabídek: 1) Nabídková cena bez DPH (váha 40 %) Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. 2) Kvalita služeb (váha 60 %) V rámci kritéria kvalita bude hodnocen obsahový přínos kurzů pro cílovou skupinu a použitá metodika výuky. • Přínos kurzů pro cílovou skupinu (60 dílčích bodů) - bude hodnoceno rozpracování jednotlivých témat s ohledem na charakter a potřeby cílové skupiny a přizpůsobení jednotlivých cvičení a modelových situací. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne nejvyšší míru přizpůsobení kurzů dané skupině. • Metodika výuky (40 dílčích bodů) – tímto kritériem se rozumí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran (bez případných příloh) popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod, c) mechanizmy vyhodnocení (evaluace) a získávání zpětné vazby. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Uchazeč musí prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených analogicky s § 53 zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 53 odst. 3 zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, a to v prosté kopii. Uchazeč musí dále v rámci prokázání kvalifikace předložit: • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. • Pouze pro dílčí část 1: • platnou akreditaci MŠMT na realizaci vzdělávací aktivity „Vedoucí provozu – mistr/mistrová“ v minimálním rozsahu 122 vyučovacích hodin. • platnou akreditaci MŠMT na realizaci vzdělávací aktivity „Obsluha elektrovozíku (vysokozdvižný volantový do 5 tun)“ v minimálním rozsahu 40 vyučovacích hodin. • platnou akreditaci MŠMT na realizaci vzdělávací aktivity „Obsluha elektrovozíku a motovozíku (vysokozdvižný volantový nad 5 tun)“ v minimálním rozsahu 15 vyučovacích hodin. • Pouze pro dílčí část 2: • platnou akreditaci MŠMT na realizaci vzdělávací aktivity „Vazač břemen“ v minimálním rozsahu 40 vyučovacích hodin. • platnou akreditaci MŠMT na realizaci vzdělávací aktivity „Obsluha zdvihacích zařízení (Jeřábů s elektrickým pohonem třídy „O“; v rozsahu 75 hodin)“ v minimálním rozsahu 75 vyučovacích hodin. • platnou akreditaci MŠMT na realizaci vzdělávací aktivity „Obsluha motovozíku (Vysokozdvižný volantový do 5 tun)“ v minimálním rozsahu 40 vyučovacích hodin. Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů. Předložení dokladů postačuje v prosté kopii. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat. Zadavatel dále požaduje předložení seznamu školitelů a níže uvedených dokumentů: Pouze pro dílčí část 2 uchazeč za jednotlivé školitele doloží: - Pro VA 3: Certifikát nebo diplom z oblasti řízení průmyslových systémů Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii. Uvedené požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele mohou být splněny prostřednictvím většího počtu školitelů.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka (tedy smlouva) podepsána osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Uchazeč je oprávněn podat pouze jednu nabídku. V případě, že se uchazeč rozhodne podávat nabídku pro obě dílčí části, je povinen podat kompletní nabídku pro každou dílčí část v samostatné obálce. Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu: • Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč. • Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče • Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky • Případné přílohy
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu , z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, s výjimkou případů, kdy tato výzva v rámci analogie na obsah konkrétních ustanovení tohoto zákona výslovně odkazuje.
Další podmínky: Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu. Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, že bude dobře čitelná a včetně příloh svázána. Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy a jiné nesrovnalosti, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet. Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané). Nabídku podá uchazeč v jedné, neprůhledné, uzavřené a zcela neporušené zalepené obálce či jiném obalu způsobem uvedeným dále v této Výzvě. Obálka bude označena názvem zakázky a slovem „Neotvírat!“. Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek. V souladu s podmínkami projektu „Vzdělávejte se pro růst v Plzeňském kraji II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, uchazeči jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění, toto se nedotýká možnosti uchazeče podat nabídku pouze do jedné z dílčích částí. Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená uchazečem bude obsahovat: • Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny; • Předmět plnění; • Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH); • Platební podmínky; • Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění; • Místo plnění smlouvy. Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Zadavatel dále určuje následující obchodní a platební podmínky: • Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) se splatností minimálně 14 dnů. • Zadavatel nebude poskytovat zálohy. • Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu , z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Soubory ke stažení:
- vyzva-holzindustrie.pdf (3. 5. 2016 09:31)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Dílčí část 1:
- Vítězný dodavatel
Název: Palatinum Campus s.r.o.
IČ: 29023521
DIČ: CZ29023521
Sídlo: Nepomuk 17, 262 42, Nepomuk
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Pavel Procházka
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo: - 3. uchazeč
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo:
Dílčí část 2:
- Vítězný dodavatel
Název: Palatinum Campus s.r.o.
IČ: 29023521
DIČ: CZ29023521
Sídlo: Nepomuk 17, 262 42, Nepomuk
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Pavel Procházka
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo: - 3. uchazeč
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo:
Datum ukončení: 4. 12. 2014