Zpět

Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost Jihomoravská armaturka spol. s r.o.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10490

Název zakázky: Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost Jihomoravská armaturka spol. s r.o.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 3. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Jihomoravská armaturka spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: Lipová alej 3087/1, 695 01 Hodonín

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Vladimír Knytl tel: 518 318 134 e-mail: V.Knytl@vag-group.com

IČ zadavatele: 27903427

DIČ zadavatele: CZ 27903427

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Lucie Růžičková
  • Telefon: 518 318 246
  • E-mail: L.Ruzickova@vag-group.com

Lhůta pro podání nabídek: 8. 4. 2015 12:00

Místo pro podání nabídek:
Sídlo zadavatele

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost Jihomoravská armaturka spol. s r.o., a to včetně závěrečných zkoušek.

Zakázka bude mít jednoho dodavatele.

 

Vzdělávací aktivita 1:

Mapování a návrh hodnotového toku v komplexním prostředí strojírenské výroby JMA

7 zaměstnanců

min. 48 vyučovacích hodin

(tj. 47 hodin výuky, 1 hodina zkouška)

1 vyučovací hodina = 60 minut

Předpokládaný termín: duben 2015

 

Vzdělávací aktivita 2:

Mapování a návrh hodnotového toku v prostředí slévárny JMA

7 zaměstnanců

min. 32 vyučovacích hodin

(tj. 31 hodin výuky, 1 hodina zkouška)

1 vyučovací hodina = 60 minut

Předpokládaný termín: květen 2015 – červen 2015

 

Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.

 

Výstupem aktivity 1 i 2 bude „Certifikát o absolvování školení“.

 

Cílovou skupinu vzdělávací aktivity 1 tvoří zaměstnanci na technických pozicích ze strojírny JMA a dalších útvarů podílejících se na hodnotovém toku.

 

Cílovou skupinu vzdělávací aktivity 2 tvoří zaměstnanci na technických pozicích slévárny JMA a dalších útvarů podílejících se na hodnotovém toku.

 

Cílem obou vzdělávacích aktivit je proškolení a praktická příprava vybrané skupiny pracovníků v postupech mapování a návrhu hodnotového toku v komplexním prostředí výroby JMA tak, aby nový navržený stav hodnotového toku vedl ke zlepšení vybraných výsledků JMA (snížení zásob, zkrácení průběžné doby výroby apod.)

 

Učební osnova by měla obsahovat všechny potřebné učební body tak, aby účastníci byli schopni zpracovat mapu současného a budoucího toku hodnoty včetně návrhu všech potřebných zlepšení, konkrétně například návrhu KANBAN. Pro vzdělávací aktivitu 1 by měla učební osnova dále obsahovat metody analýzy a výběru hodnotových toků s nejvyšším potenciálem v prostředí komplexního mixu výrobků a výrobních postupů.

 

Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedených kurzů a vydání písemného certifikátu.

 

Kurzy budou probíhat v prostorách zadavatele.

 

Zadavatel požaduje, aby byly obě dvě vzdělávací aktivity zabezpečeny stejným lektorem, jelikož výrobní procesy slévárny a strojírny na sebe bezprostředně navazují. Tuto návaznost je potřeba zakomponovat také do školení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 260000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Zakázka: duben 2015 – červen 2015 Vzdělávací aktivita 1: duben 2015 Vzdělávací aktivita 2: květen 2015 – červen 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Jihomoravská armaturka spol. s r.o. Lipová alej 3087/1, 695 01 Hodonín

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním kritériem pro zadání zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Dílčí hodnotící kritéria jsou stanovena v sestupném pořadí podle stupně významu, který jim zadavatel přisuzuje, a to: 1. Způsob a kvalita poskytování požadované služby (váha 60%) V rámci tohoto dílčího hodnotícího kritéria se dle předložené nabídky uchazeče budou hodnotit subkritéria zahrnující kvalitu zajištění a obsahovou stránku kurzů s důrazem na praktickou aplikaci. Předmětem hodnocení bude dále komplexnost metodiky zpracování kurzů a v neposlední řadě i způsob ověření kvality výuky a získávání zpětné vazby. Nejvýhodnější v tomto kritériu je nabídka, která má logicky nastavenou metodiku výuky navazující na předmět zakázky, používá moderní a interaktivní metody výuky i školící pomůcky, klade důraz na praktický trénink, má kurzy detailně popsány, logicky provázány a v souladu s popsanými cíli školení. Nejvýhodnější nabídce bude přiřazena hodnota 100 bodů a každé další takové bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění dílčího kritéria ve vztahu k nejvhodnější nabídce pro každou jednotlivou hodnotu. Bodové hodnocení u jednotlivých subkritérií bude provedeno dle následujícího rozpisu: 0 – 20 bodů = nabídka plní požadavky zadavatele pouze v omezené míře 21 – 69 bodů = nabídka plní požadavky zadavatele s více výhradami 70 – 89 bodů = nabídka splňuje požadavky zadavatele v plném rozsahu s mírnou výhradou 90 – 100 bodů = nabídka požadavky zadavatele splňuje v plném rozsahu. Vzorec pro hodnocení: počet bodů hodnocené nabídky x váha v % 2. Nabídková cena bez DPH (váha 40%) Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Hodnocení bude provedeno matematicky, přičemž nabídka osahující nejnižší nabídkovou cenu obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodů odpovídající poměru nejnižší nabídkové ceny a hodnocené nabídkové ceny. Vzorec pro hodnocení: nejvýhodnější nabídka tzn. nejnižší cena (hodnota) 100 x ---------------------------------------------------- x váha v % cena (hodnota) hodnocené nabídky Postup hodnocení Každé jednotlivé nabídce je dle dílčího hodnotícího kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího hodnotícího kritéria. Počty bodů v rámci jednotlivých hodnotících kritérií jsou následně násobeny příslušnou procentní váhou daného hodnotícího kritéria. Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek bude sestaveno konečné pořadí úspěšnosti nabídek, přičemž jako nejvýhodnější bude vyhodnocena nabídka s nejvyšším součtem bodů. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč musí v rámci prokázání kvalifikačních předpokladů předložit: • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci • čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti (čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat) Výše uvedené doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů nesmějí být starší 90 dnů. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu seznamu kvalifikovaných dodavatelů. Pro prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů musí uchazeč předložit: • CV lektora, ze kterého bude vyplývat dostatečná praxe v oblasti štíhlé výroby v průmyslových podnicích • vysokoškolský diplom lektora prokazující absolvování VŠ s technickým zaměřením (předložení diplomu postačuje v prosté kopii) Lektor musí být v pracovněprávním vztahu u uchazeče, což uchazeč doloží čestným prohlášením podepsaným osobou oprávněnou za uchazeče jednat.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Nabídky je možno podat osobně, v po – pá od 8:00 do 14:00 hod., nebo zaslat doporučenou poštou na adresu Jihomoravská armaturka spol. s r.o., Lipová alej 3087/1, 695 01 Hodonín tak, aby nabídky byly na tuto adresu doručeny nejpozději do konce lhůty k podání nabídek. Později doručené nabídky se neotvírají. Nabídka bude podána v jednom originálu a bude vytištěna tak, aby byla dobře čitelná a svázaná včetně příloh. Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy a jiné nesrovnalosti, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet. Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané). Nabídku uchazeč podá v jedné, neprůhledné, uzavřené a zcela neporušené zalepené obálce. Obálka bude označena názvem zakázky a slovem „NEOTVÍRAT – výběrové řízení Jihomoravská armaturka spol. s r.o.“. Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek. Na obálce bude uvedena adresa uchazeče. V souladu s podmínkami projektu „Vzdělávejte se pro růst v Jihomoravském kraji II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, uchazeči jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění. Uchazeč ve své nabídce použije následující pořadí dokumentů: 1. Krycí list nabídky podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče. (příloha č. 1) Krycí list bude obsahovat identifikační údaje uchazeče a nabídkovou cenu za zakázku v členění bez DPH a včetně DPH v Kč. 2. Obsah nabídky. 3. Doklady prokazující kvalifikaci uchazeče. 4. Návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. (příloha č. 2) Smlouva musí po obsahové stránce odpovídat obsahu nabídky uchazeče. Pokud smlouva nebude odpovídat ostatním částem nabídky uchazeče, bude tato skutečnost důvodem pro vyřazení nabídky a vyloučení uchazeče. Pokud jedná jménem či za uchazeče jiná osoba odlišná od osoby oprávněné jednat, musí být součástí návrhu smlouvy plná moc opravňující tuto osou k jednání. Tato plná moc musí být předložena v originále nebo v úředně ověřené kopii. Zadavatel dále požaduje, aby bylo v návrhu smlouvy uvedeno, že školení provede lektor, jehož životopis bude přiložen. 5. Případné přílohy. Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Zadavatel určuje následující obchodní a platební podmínky: - platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného dokladu (faktury) se splatností 30 dnů - místem školení budou prostory společnosti Jihomoravská armaturka spol. s r.o., Lipová alej 3087/1, 695 01 Hodonín Dodavatel se zavazuje zajistit prokazatelnou denní evidenci účastníků školení (docházka, obsah školení). Dodavatel se zavazuje vystavit absolventům „Certifikát o absolvování školení“. Pokud bude uchazeč požadovat doplňující informace nebo vysvětlení, zašle své dotazy písemnou formou na e-mailovou adresu zadavatele: L.Ruzickova@vag-group.com. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení dle podmínek Metodického pokynu pro zadávání zakázek OP LZZ verze 2.0.


 
Uveřejněno: 25. 3. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016