Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost Nestlé Česko s.r.o.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10546
Název zakázky: Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost Nestlé Česko s.r.o.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 30. 4. 2015
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/C3.00001 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců příjemce: Ministerstvo práce a sociálních věcí
Název/obchodní firma zadavatele: Nestlé Česko s.r.o.
Sídlo zadavatele: Mezi vodami 2035/31, 143 20, Praha 4 – Modřany
- Jméno: Jiří Matlocha, tel.: 724 420 034, e-mail: jiri.matlocha@cz.nestle.com
IČ zadavatele: 45799504
DIČ zadavatele: CZ45799504
- Jméno: Nikol Láryšová
- Telefon: 776 856 978
- E-mail: nikol.larysova@cz.nestle.com
Lhůta pro podání nabídek: 13. 5. 2015 10:00
Místo pro podání nabídek: Tovární 11-13, 772 51, Olomouc
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Zadavatel požaduje zajištění 4 vzdělávacích aktivit (VA) včetně závěrečné zkoušky.
Zakázka bude mít jednoho dodavatele.
VA 1: Specifika výroby pomocí nové technologie lití čokolády (suroviny, pracovní postupy, finální výrobky a doplňky) a její řízení
Zadavatel požaduje zajištění VA 1 pro celkem 31 zaměstnanců (rozdělených do 4 skupin). Celkový rozsah VA je min. 300 vyučovacích hodin (tj. min. 75 vyučovacích hodin pro každou skupinu účastníků zvlášť v následujícím členění:
- cca 35 hodin teorie
- cca 38 hodin praxe
- cca 2 hodiny závěrečné zkoušky).
1 vyučovací hodina = 60 minut
Výstupem VA 1 bude osvědčení o absolvování školení.
Cílovou skupinu VA 1 tvoří 31 výrobně-vedoucích zaměstnanců, působících na pozici mistr, předák výroby, technolog výroby, operační inženýr, specialista logistiky a vedoucí skladu hotových výrobků.
Cílem VA 1 je naučit vybrané zaměstnance specifika výroby (suroviny, pracovní postupy, finální výrobky a doplňky) a s využitím těchto informací řídit výrobu. Absolventi kurzu budou umět operativně řešit situace související s výrobou nových výrobků a budou schopni kontrolovat technologické postupy a parametry.
VA 2: Obsluha tlakových nádob
Zadavatel požaduje zajištění VA 2 pro celkem 58 zaměstnanců (rozdělených do 6 skupin). Celkový rozsah VA je min. 96 vyučovacích hodin (tj. min. 16 vyučovacích hodin pro každou skupinu účastníků zvlášť v následujícím členění:
- cca 7 hodin teorie
- cca 8 hodin praxe
- cca 1 hodina závěrečné zkoušky).
1 vyučovací hodina = 45 minut
Výstupem VA 2 bude průkaz obsluhy tlakových nádob.
Cílovou skupinu VA 2 tvoří 58 zaměstnanců pracujících ve výrobě na pozici výrobní dělník, údržbář a mistr.
Cílem VA 2 je rekvalifikace vybraných zaměstnanců v oblasti obsluhy tlakových nádob, resp. vakuových kotlů, v souvislosti se změnou technologie výroby.
VA 3: Obsluha zdvihacích zařízení (Jeřábů s elektrickým pohonem třídy „O“)
Zadavatel požaduje zajištění VA 3 pro celkem 38 zaměstnanců (rozdělených do 4 skupin). Celkový rozsah VA je min. 308 vyučovacích hodin (tj. min. 77 vyučovacích hodin pro každou skupinu účastníků zvlášť v následujícím členění:
- cca 24 hodin teorie
- cca 51 hodin praxe
- cca 2 hodiny závěrečné zkoušky).
1 hodina teorie a závěrečné zkoušky = 45 minut
1 hodina praxe = 60 minut
Výstupem VA 3 bude průkaz obsluhy zdvihacích zařízení třídy „O“.
Cílovou skupinu VA 3 tvoří 38 zaměstnanců pracujících ve výrobě na pozici výrobní dělník, mistr, dělník skladu a expedient.
Cílem VA 3 je rekvalifikace vybraných zaměstnanců v oblasti obsluhy zvedacích zařízení třídy „O“ za účelem rozšíření směn a zajištění potřebné odbornosti.
VA 4: Obsluha zdvihacích zařízení (Jeřábů s elektrickým pohonem třídy „O“)
Zadavatel požaduje zajištění VA 4 pro celkem 39 zaměstnanců (rozdělených do 4 skupin). Celkový rozsah VA je min. 308 vyučovacích hodin (tj. min. 77 vyučovacích hodin pro každou skupinu účastníků zvlášť v následujícím členění:
- cca 24 hodin teorie
- cca 51 hodin praxe
- cca 2 hodiny závěrečné zkoušky).
1 hodina teorie a závěrečné zkoušky = 45 minut
1 hodina praxe = 60 minut
Výstupem VA 4 bude průkaz obsluhy zdvihacích zařízení třídy „O“.
Cílovou skupinu VA 4 tvoří 39 zaměstnanců pracujících ve výrobě na pozici výrobní dělník, mistr, pracovník údržby a řemeslník.
Cílem VA 4 je rekvalifikace vybraných zaměstnanců v oblasti obsluhy zvedacích zařízení třídy „O“ za účelem rozšíření směn a zajištění potřebné odbornosti.
Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.
Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace 4 výše uvedených VA, včetně závěrečné zkoušky. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů, realizace závěrečné zkoušky a vydání písemného certifikátu.
Vzdělávací aktivity budou probíhat v provozovně zadavatele na adrese Tovární 11-13, 772 51, Olomouc.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1711000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Květen – září 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Vzdělávací aktivity budou probíhat v provozovně zadavatele na adrese Tovární 11-13, 772 51, Olomouc.
Pravidla pro hodnocení nabídek: 1) Nabídková cena bez DPH (váha 40 %) Předmětem hodnocení bude celková nabídková cena za předmět plnění veřejné zakázky (VA 1 – 4) uvedená absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Uchazeč je při stanovení celkové nabídkové ceny povinen respektovat maximální předpokládanou hodnotu za jednotlivé VA, z tohoto důvodu budou v nabídce uvedeny rovněž ceny za jednotlivé VA. 2) Kvalita služeb (váha 60 %) V rámci kritéria kvalita bude hodnocen obsahový přínos kurzů pro cílovou skupinu a použitá metodika výuky. • Přínos kurzů pro cílovou skupinu (60 dílčích bodů) - bude hodnoceno rozpracování jednotlivých témat s ohledem na charakter a potřeby cílové skupiny a přizpůsobení jednotlivých cvičení a modelových situací. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne nejvyšší míru přizpůsobení kurzů dané skupině. • Metodika výuky (40 dílčích bodů) – tímto kritériem se rozumí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran (bez případných příloh) popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod, c) mechanizmy vyhodnocení (evaluace) a získávání zpětné vazby. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Uchazeč musí prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených analogicky s § 53 zák. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 53 odst. 3 zák. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, a to v prosté kopii. Uchazeč musí dále v rámci prokázání kvalifikace předložit: • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů. Předložení dokladů postačuje v prosté kopii. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Zadavatel dále požaduje předložení seznamu školitelů a níže uvedených dokumentů za jednotlivé školitele: - Pro VA 1: Certifikát prokazující znalost nástrojů kvality ve výrobě (např. Lean Management, 5 S apod.) - Pro VA 2: Osvědčení k revizi a zkouškám vyhrazených technických tlakových zařízení; - Pro VA 3 a 4: Povolení k provádění revizních zkoušek vyhrazených zdvihacích zařízení. Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii. Uvedené požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele mohou být splněny prostřednictvím většího počtu školitelů. Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Uchazeč je oprávněn podat pouze jednu nabídku. Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu: • Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku s a bez DPH v Kč. • Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče • Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky • Případné přílohy
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu , z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, s výjimkou případů, kdy tato výzva v rámci analogie na obsah konkrétních ustanovení tohoto zákona výslovně odkazuje.
Další podmínky: Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu. Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, že bude dobře čitelná a včetně příloh svázána. Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy a jiné nesrovnalosti, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet. Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané). Nabídku podá uchazeč v jedné, neprůhledné, uzavřené a zcela neporušené zalepené obálce či jiném obalu způsobem uvedeným dále v této Výzvě. Obálka bude označena názvem zakázky a slovem „Neotvírat!“. Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek. V souladu s podmínkami projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy předložený uchazečem bude obsahovat: • Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny; • Předmět plnění; • Cenu s a bez DPH; • Platební podmínky; • Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění; • Místo plnění smlouvy. Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Zadavatel dále určuje následující obchodní a platební podmínky: • Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) se splatností minimálně 14 dnů. • Zadavatel nebude poskytovat zálohy. • Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu , z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Soubory ke stažení:
- vyzva-k-podani-nabidek_76.pdf (3. 5. 2016 13:05)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Palatinum Campus s.r.o.
IČ: 29023521
DIČ: CZ29023521
Sídlo: Nepomuk 17, 262 42, Nepomuk
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Pavel Procházka
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
IČ: 26813335
DIČ: CZ26813335
Sídlo: Nad Porubkou 838, 721 00, Ostrava - Svinov - 3. uchazeč
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo:
Datum ukončení: 22. 5. 2015