Zpět

Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost RM GAS, s.r.o.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10337

Název zakázky: Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost RM GAS, s.r.o.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 12. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: RM GAS, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Záhumení 325, 763 10 Hvozdná

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: František Voráč, tel.: 577 901 041, e-mail: f.vorac@rmgas.cz

IČ zadavatele: 25318403

DIČ zadavatele: CZ25318403

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ivana Vrlová
  • Telefon: 577 901 041
  • E-mail: i.vrlova@rmgas.cz

Lhůta pro podání nabídek: 19. 12. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Záhumení 325, 763 10 Hvozdná

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zadavatel požaduje zajištění 8 vzdělávacích aktivit (VA) včetně závěrečných zkoušek.

Zakázka bude mít jednoho dodavatele.

 

VA 1: Výstavba inženýrských sítí vtahováním včetně využití tlakového vozu s kamerou

Zadavatel požaduje zajištění VA 1 Výstavba inženýrských sítí vtahováním včetně využití tlakového vozu s kamerou pro celkem 27 zaměstnanců (rozdělených do 3 skupin). Celkový rozsah VA je min. 96 vyučovacích hodin (min. 32 vyučovacích hodin pro každou skupinu účastníků zvlášť) vč. závěrečné zkoušky.

1 vyučovací hodina = 60 minut

 

VA 2: Specifika řízení inženýrské výstavby pomocí nové technologie vtahování a čištění sítí s využitím tlakového vozu

Zadavatel požaduje zajištění VA 2 Specifika řízení inženýrské výstavby pomocí nové technologie vtahování a čištění sítí s využitím tlakového vozu pro celkem 9 zaměstnanců. Celkový rozsah VA je min. 64 vyučovacích hodin vč. závěrečné zkoušky.

1 vyučovací hodina = 60 minut

 

VA 3: Škola stavebních prací

Zadavatel požaduje zajištění VA 3 Škola stavebních prací pro celkem 21 zaměstnanců (rozdělených do 2 skupin). Celkový rozsah VA je min. 128 vyučovacích hodin (min. 64 vyučovacích hodin pro každou skupinu účastníků zvlášť) vč. závěrečné zkoušky.

1 vyučovací hodina = 60 minut

 

VA 4: Čtení a kreslení technické dokumentace v oboru stavebnictví (akreditovaný kurz)

Zadavatel požaduje zajištění VA 4 Čtení a kreslení technické dokumentace v oboru stavebnictví pro celkem 14 zaměstnanců. Celkový rozsah VA je min. 58 vyučovacích hodin vč. závěrečné zkoušky.

1 vyučovací hodina = 45 minut

 

VA 5: Vazač břemen (akreditovaný kurz)

Zadavatel požaduje zajištění VA 5 Vazač břemen pro celkem 21 zaměstnanců (rozdělených do 2 skupin). Celkový rozsah VA je min. 84 vyučovacích hodin (min. 42 vyučovacích hodin pro každou skupinu účastníků zvlášť) v následujícím členění:

-       Teorie = 16 hodin (po 45 min.) / 1 skupina

-       Praxe = 24 hodin (po 60 min.) / 1 skupina

-       Zkouška = 2 hodiny (po 45 min.) / 1 skupina

 

VA 6: Vedoucí provozu – mistr/mistrová (akreditovaný kurz)

Zadavatel požaduje zajištění VA 6 Vedoucí provozu – mistr/mistrová pro celkem 7 zaměstnanců. Celkový rozsah VA je min. 122 vyučovacích hodin vč. závěrečné zkoušky.

1 vyučovací hodina = 45 minut

 

VA 7: Příprava k autorizačním zkouškám ČKAIT

Zadavatel požaduje zajištění VA 7 Příprava k autorizačním zkouškám ČKAIT pro celkem 8 zaměstnanců. Celkový rozsah VA je min. 16 vyučovacích hodin vč. závěrečné zkoušky.

1 vyučovací hodina = 60 minut

 

VA 8: Slavnostní příprava a pořádání společenských akcí včetně gastronomického zážitku ve víceúčelovém sálu

Zadavatel požaduje zajištění VA 8 Slavnostní příprava a pořádání společenských akcí včetně gastronomického zážitku ve víceúčelovém sálu pro celkem 9 zaměstnanců. Celkový rozsah VA je min. 80 vyučovacích hodin vč. závěrečné zkoušky.

1 vyučovací hodina = 60 minut

 

Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.

 

Cílem VA 1 je rozšířit nabídku firmy o novou specializovanou technologii tzv. vtahování, díky kterému není potřeba vyměnit staré/vadné potrubí za nové. Školení se budou účastnit manuálně pracující zaměstnanci na dělnických pozicích.

Cílem VA 2 je seznámit zaměstnance odpovídající za kvalitu se specifiky řízení inženýrské výstavby pomocí nové technologie vtahování a naučit je používat získané odborné znalosti v praxi.

Cílem VA 3 je rozšířit spektrum činností firmy o vybrané služby v oblasti stavebních prací - domovní a venkovní rozvody, dláždění, zemní práce jako výkopy bazénů, terénní úpravy, hloubení základů aj. Školení se budou účastnit manuálně pracující zaměstnanci na dělnických pozicích.

Cílem VA 4 je rekvalifikovat 14 zaměstnanců v oblasti čtení a kreslení technické dokumentace, což povede k nastartování výstavby inženýrských sítí pomocí nové technologie a rozšíření spektra činností o stavební práce. Školení se budou účastnit zaměstnanci odpovídající za technologickou přípravu výroby a/nebo správné vyhotovení zakázky.

Cílem VA 5 je certifikovat vybrané dělníky na různých pozicích v oblasti vázání břemen a zajistit tak správnou manipulaci s výrobním materiálem. Proškolení vybraných dělníků povede k zamezení deformace materiálu a zajištění jeho vysoké odolnosti.

Cílem VA 6 je zvýšit odbornost vybraných 7 zaměstnanců (6 techniků a dispečer) v oblasti vedení provozu. Každý z těchto zaměstnanců bude kvůli většímu objemu zakázek nově řídit samostatný pracovní tým. Proškolení zaměstnanců bude mít za následek kvalitnější provedení náročných zakázek.

Cílem VA 7 je připravit vybrané zaměstnance (6 techniků a 2 referentky) k autorizačním zkouškám ČKAIT, které musí absolvovat, aby mohli projektovat specializované stavební činnosti, které zadavatel dosud musel zajišťovat externě. Proškolení vybraných zaměstnanců rovněž umožní rozšířit nabídku služeb o činnosti, které nelze bez příslušné autorizace provádět.

Cílem VA 8 je rozšířit nabídku služeb v rekreačním areálu o přípravu a pořádání společenských akcí včetně gastronomického zážitku a zvýšit tak využitelnost víceúčelového sálu s kapacitou 150 osob. Školení se budou účastnit gastronomičtí pracovníci.

 

Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace osmi výše uvedených VA, včetně závěrečné zkoušky. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů, realizace závěrečné zkoušky a vydání písemného certifikátu.

 

Vzdělávací aktivity 1–7 budou probíhat v sídle zadavatele na adrese Záhumení 325, 763 10 Hvozdná.

 

Vzdělávací aktivita 8 bude probíhat v provozovně zadavatele na adrese Hlavní 35, 763 10 Hvozdná.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 876940,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Leden – duben 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Vzdělávací aktivity 1–7 budou probíhat v sídle zadavatele na adrese Záhumení 325, 763 10 Hvozdná. Vzdělávací aktivita 8 bude probíhat v provozovně zadavatele na adrese Hlavní 35, 763 10 Hvozdná.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1) Nabídková cena bez DPH (váha 40 %) Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. 2) Kvalita služeb (váha 60 %) V rámci kritéria kvalita bude hodnocen obsahový přínos kurzů pro cílovou skupinu a použitá metodika výuky. • Přínos kurzů pro cílovou skupinu (60 dílčích bodů) - bude hodnoceno rozpracování jednotlivých témat s ohledem na charakter a potřeby cílové skupiny a přizpůsobení jednotlivých cvičení a modelových situací. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne nejvyšší míru přizpůsobení kurzů dané skupině. • Metodika výuky (40 dílčích bodů) – tímto kritériem se rozumí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran (bez případných příloh) popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod, c) mechanizmy vyhodnocení (evaluace) a získávání zpětné vazby. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč musí prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených analogicky s § 53 zák. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 53 odst. 3 zák. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, a to v prosté kopii. Uchazeč musí dále v rámci prokázání kvalifikace předložit: • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci; • platnou akreditaci MŠMT na realizaci vzdělávací aktivity „Čtení a kreslení technické dokumentace v oboru stavebnictví“ v minimálním rozsahu 58 vyučovacích hodin; • platnou akreditaci MŠMT na realizaci vzdělávací aktivity „Vazač břemen“ v minimálním rozsahu 40 vyučovacích hodin; • platnou akreditaci MŠMT na realizaci vzdělávací aktivity „Vedoucí provozu – mistr/mistrová“ v minimálním rozsahu 122 vyučovacích hodin. Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů. Předložení dokladů postačuje v prosté kopii. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat. Zadavatel dále požaduje předložení seznamu školitelů a níže uvedených dokumentů: - Pro VA 6: certifikát prokazující znalost nástrojů kvality ve výrobě (např. Lean management, 5S apod.); - Pro VA 7: Osvědčení o autorizaci ČKAIT. Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii. Uvedené požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele mohou být splněny prostřednictvím většího počtu školitelů.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka (tedy smlouva) podepsána osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Uchazeč je oprávněn podat pouze jednu nabídku. Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu: • Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč. • Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče • Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky • Případné přílohy

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu , z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, s výjimkou případů, kdy tato výzva v rámci analogie na obsah konkrétních ustanovení tohoto zákona výslovně odkazuje.

Další podmínky:
Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu. Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, že bude dobře čitelná a včetně příloh svázána. Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy a jiné nesrovnalosti, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet. Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané). Nabídku podá uchazeč v jedné, neprůhledné, uzavřené a zcela neporušené zalepené obálce či jiném obalu způsobem uvedeným dále v této Výzvě. Obálka bude označena názvem zakázky a slovem „Neotvírat!“. Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek. V souladu s podmínkami projektu „Vzdělávejte se pro růst ve Zlínském kraji II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, uchazeči jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění. Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená uchazečem bude obsahovat: • Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny; • Předmět plnění; • Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH); • Platební podmínky; • Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění; • Místo plnění smlouvy. Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Zadavatel dále určuje následující obchodní a platební podmínky: • Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) se splatností minimálně 14 dnů. • Zadavatel nebude poskytovat zálohy. • Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu , z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Palatinum Campus s.r.o.
    IČ: 29023521
    DIČ: CZ29023521
    Sídlo: Nepomuk 17, 262 42, Nepomuk
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

  • 3. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

Datum ukončení: 30. 1. 2015


 
Uveřejněno: 8. 12. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016