Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost Volvo Group Czech Republic, s.r.o.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10184
Název zakázky: Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost Volvo Group Czech Republic, s.r.o.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 10. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/B1.00010 Vzdělávejte se pro růst ve Středočeském kraji II příjemce: Úřad práce České republiky, pobočka Příbram
Název/obchodní firma zadavatele: Volvo Group Czech Republic, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Obchodní 109, 251 01, Čestlice
- Jméno: Robert Grozdanovski, John Michael Muldoon, tel.: 271 021 111, e-mail: info.cz@volvo.cz
IČ zadavatele: 61055239
DIČ zadavatele: CZ61055239
- Jméno: Radim Vojtíšek
- Telefon: 731 400 884
- E-mail: radim.vojtisek@renault-trucks.com
Lhůta pro podání nabídek: 6. 11. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Obchodní 109, 251 01, Čestlice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Zadavatel požaduje zajištění 1 vzdělávací aktivity (VA) včetně závěrečné zkoušky.
Zakázka bude mít jednoho dodavatele.
VA 1: Servis nové modelové řady pro dálkovou přepravu se změnou pohonné soustavy a novými modely motoru EURO 6
Zadavatel požaduje zajištění VA 1 Servis nové modelové řady pro dálkovou přepravu se změnou pohonné soustavy a novými modely motoru EURO 6 pro celkem 30 zaměstnanců (rozdělených do 4 skupin). Celkový rozsah VA je min. 868 vyučovacích hodin (min. 217 vyučovacích hodin pro každou skupinu účastníků zvlášť) vč. závěrečné zkoušky.
1 vyučovací hodina = 60 minut
1 školicí den = 7,75 hodin
Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.
Cílem VA 1 je naučit mechaniky diagnostikovat a opravovat novou modelovou řadu pro dálkovou přepravu se změnou pohonné soustavy a novými modely motoru EURO 6 (Volvo FH série, Volvo FMX, Volvo FM, Volvo FE a Volvo FL). Dále je cílem zajistit maximální zastupitelnost mechaniků pro servis.
Obsahová náplň VA 1 je definována následovně:
1. Impact - 1 den
2. Úvod do Volvo Tech Tool - 2 dny
3. Vzduchová soustava a brzdy - základ (zahrnuje EBS) - 1 den
4. Elektrický systém a diagnostika - základ - 2 dny
5. Procedury vyhledávání závad - základní systémy - 1 den
6. Schémata zapojení FM/FH - 1 den
7. Opravy elektroinstalace - 1 den
8. Preventivní údržba - 2 dny
9. Řízené tlačené/vlečené nápravy - 2 dny
10. Řízení (aut) - 1 den
11. Procedury odstraňování závad, ECU systémy - 2 dny
12. VTT - Řízená diagnostika a programování - 2 dny
13. Bezpečnostní podpůrné systémy - 2 dny
14. Diagnostika palivového systému - 2 dny
15. Emisní systémy - 2 dny
16. EBS - Elektronický systém kotoučových brzd - 2 dny
17. Elektronicky řízený systém pérování - 2 dny
Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedené VA, včetně závěrečné zkoušky. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů, realizace závěrečné zkoušky a vydání písemného certifikátu.
Vzdělávací aktivity budou probíhat v sídle zadavatele na adrese Obchodní 109, 251 01, Čestlice.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1904000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Listopad 2014 – červen 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Vzdělávací aktivity budou probíhat v sídle zadavatele na adrese Obchodní 109, 251 01, Čestlice.
Pravidla pro hodnocení nabídek: 1) Nabídková cena bez DPH (váha 40 %) Předmětem hodnocení bude celková nabídková cena za předmět plnění veřejné zakázky uvedená absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. 2) Kvalita služeb (váha 60 %) V rámci kritéria kvalita bude hodnocen obsahový přínos kurzů pro cílovou skupinu a použitá metodika výuky. • Přínos kurzů pro cílovou skupinu (60 dílčích bodů) - bude hodnoceno rozpracování jednotlivých témat s ohledem na charakter a potřeby cílové skupiny a přizpůsobení jednotlivých cvičení a modelových situací. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne nejvyšší míru přizpůsobení kurzů dané skupině. • Metodika výuky (40 dílčích bodů) – tímto kritériem se rozumí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran (bez případných příloh) popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod, c) mechanizmy vyhodnocení (evaluace) a získávání zpětné vazby. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Uchazeč musí prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených analogicky s § 53 zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 53 odst. 3 zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, a to v prosté kopii. Uchazeč musí dále v rámci prokázání kvalifikace předložit: • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů. Předložení dokladů postačuje v prosté kopii. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat. Zadavatel dále požaduje předložení seznamu školitelů a níže uvedených dokumentů: • Za jednotlivé školitele uchazeč doloží: - Životopis, ze kterého bude vyplývat znalost pohonných systémů splňujících normu EURO 6 - Životopis, ze kterého bude vyplývat praktická zkušenost se seřizováním motorů značky Volvo Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii. Uvedené požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele mohou být splněny prostřednictvím většího počtu školitelů.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka (tedy smlouva) podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Uchazeč je oprávněn podat pouze jednu nabídku. Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu: • Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč. • Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče • Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky • Případné přílohy
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu , z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, s výjimkou případů, kdy tato výzva v rámci analogie na obsah konkrétních ustanovení tohoto zákona výslovně odkazuje.
Další podmínky: Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu. Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, že bude dobře čitelná a včetně příloh svázána. Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy a jiné nesrovnalosti, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet. Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané). Nabídku podá uchazeč v jedné, neprůhledné, uzavřené a zcela neporušené zalepené obálce či jiném obalu způsobem uvedeným dále v této Výzvě. Obálka bude označena názvem zakázky a slovem „Neotvírat!“. Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek. V souladu s podmínkami projektu „Vzdělávejte se pro růst ve Středočeském kraji II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, uchazeči jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění. Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená uchazečem bude obsahovat: • Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny; • Předmět plnění; • Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH); • Platební podmínky; • Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění; • Místo plnění smlouvy. Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Zadavatel dále určuje následující obchodní a platební podmínky: • Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) se splatností minimálně 14 dnů. • Zadavatel nebude poskytovat zálohy. • Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu , z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Soubory ke stažení:
- vyzva-k-podani-nabidek-1_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11.pdf (3. 5. 2016 09:19)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Palatinum Campus s.r.o.
IČ: 29023521
DIČ: CZ29023521
Sídlo: Nepomuk 17, 262 42, Nepomuk
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Pavel Procházka
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo: - 3. uchazeč
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo:
Datum ukončení: 14. 11. 2014