Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost Window Holding a.s.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10211
Název zakázky: Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost Window Holding a.s.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 11. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/B1.00009 Vzdělávejte se pro růst v Jihočeském kraji II příjemce: Úřad práce České republiky, pobočka České Budějovice
Název/obchodní firma zadavatele: Window Holding a.s.
Sídlo zadavatele: Hlavní 456, 250 89, Lázně Toušeň
- Jméno: Jan Čajan, tel.: 602 240 322, e-mail: jan.cajan@windowholding.cz
IČ zadavatele: 28436024
DIČ zadavatele: CZ28436024
- Jméno: Libuše Horová
- Telefon: 725 894 022
- E-mail: libuse.horova@vekra.cz
Lhůta pro podání nabídek: 17. 11. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Sokolovská 651/136a, 186 00, Praha 8 - Karlín
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Zadavatel požaduje zajištění 1 vzdělávací aktivity (VA) včetně závěrečné zkoušky.
Zakázka bude mít jednoho dodavatele.
VA 1: Obsluha stroje CNC (specifického typu Weinig a Colombo)
Zadavatel požaduje zajištění VA 1 Obsluha stroje CNC (specifického typu Weinig a Colombo) pro celkem 130 zaměstnanců (rozdělených do 11 skupin). Celkový rozsah VA je min. 330 vyučovacích hodin (min. 30 vyučovacích hodin pro každou skupinu účastníků zvlášť) vč. závěrečné zkoušky.
1 vyučovací hodina = 60 minut
Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.
Cílovou skupinu VA 1 tvoří 130 dělníků pracujících ve výrobě.
Cílem VA 1 je rozšířit odbornost cílové skupiny o znalosti a dovednosti v oblasti obsluhy nových speciálních německých CNC strojů na výrobu oken (Weinig a Colombo).
Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedené VA, včetně závěrečné zkoušky. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů, realizace závěrečné zkoušky a vydání písemného certifikátu.
Vzdělávací aktivita bude probíhat v provozovně zadavatele na adrese Sklářská 48, 383 01, Husinec – Výrov.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 700480,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: listopad 2014 – březen 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Vzdělávací aktivita bude probíhat v provozovně zadavatele na adrese Sklářská 48, 383 01, Husinec – Výrov.
Pravidla pro hodnocení nabídek: 1) Nabídková cena bez DPH (váha 40 %) Předmětem hodnocení bude celková nabídková cena za předmět plnění veřejné zakázky uvedená absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Uchazeč je při stanovení celkové nabídkové ceny povinen respektovat maximální předpokládanou hodnotu zakázky. 2) Kvalita služeb (váha 60 %) V rámci kritéria kvalita bude hodnocen obsahový přínos kurzů pro cílovou skupinu a použitá metodika výuky. • Přínos kurzů pro cílovou skupinu (60 dílčích bodů) - bude hodnoceno rozpracování jednotlivých témat s ohledem na charakter a potřeby cílové skupiny a přizpůsobení jednotlivých cvičení a modelových situací. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne nejvyšší míru přizpůsobení kurzů dané skupině. • Metodika výuky (40 dílčích bodů) – tímto kritériem se rozumí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran (bez případných příloh) popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod, c) mechanizmy vyhodnocení (evaluace) a získávání zpětné vazby. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Uchazeč musí prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených analogicky s § 53 zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 53 odst. 3 zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, a to v prosté kopii. Uchazeč musí dále v rámci prokázání kvalifikace předložit: • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů. Předložení dokladů postačuje v prosté kopii. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat. Zadavatel dále požaduje předložení seznamu školitelů. Ke každému školiteli uvedenému v seznamu bude předložen životopis, ze kterého bude vyplývat následující: - Zkušenost s ovládáním specifických typů CNC strojů Weinig a Colombo - Zkušenost se vzděláváním dospělých v délce trvání min. 2 roky Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka (tedy smlouva) podepsána osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Uchazeč je oprávněn podat pouze jednu nabídku. Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu: • Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč. • Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče • Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky • Případné přílohy
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu , z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, s výjimkou případů, kdy tato výzva v rámci analogie na obsah konkrétních ustanovení tohoto zákona výslovně odkazuje.
Další podmínky: Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu. Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, že bude dobře čitelná a včetně příloh svázána. Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy a jiné nesrovnalosti, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet. Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané). Nabídku podá uchazeč v jedné, neprůhledné, uzavřené a zcela neporušené zalepené obálce či jiném obalu způsobem uvedeným dále v této Výzvě. Obálka bude označena názvem zakázky a slovem „Neotvírat!“. Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek. V souladu s podmínkami projektu „Vzdělávejte se pro růst v Jihočeském kraji II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, uchazeči jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění. Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená uchazečem bude obsahovat: • Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny; • Předmět plnění; • Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH); • Platební podmínky; • Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění; • Místo plnění smlouvy. Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Zadavatel dále určuje následující obchodní a platební podmínky: • Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) se splatností minimálně 14 dnů. • Zadavatel nebude poskytovat zálohy. • Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu , z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Soubory ke stažení:
- dotaz-c.-1_6.pdf (3. 5. 2016 09:42)
- vyzva-window-holding-jhc.pdf (3. 5. 2016 09:42)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Palatinum Campus s.r.o.
IČ: 29023521
DIČ: CZ29023521
Sídlo: Nepomuk 17, 262 42
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Pavel Procházka
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo: - 3. uchazeč
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo:
Datum ukončení: 18. 12. 2014