Zpět

Zajištění vzdělávacích aktivit pro zaměstnance společnosti Okula Nýrsko a.s.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10604

Název zakázky: Zajištění vzdělávacích aktivit pro zaměstnance společnosti Okula Nýrsko a.s.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 6. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Okula Nýrsko a.s.

Sídlo zadavatele: Klostermannova 53, 340 22 Nýrsko

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Motlík Jan, +420376359384, sekretariat.gr@okula.cz; Mgr. Křivánek Lubomír, +420376359384, sekretariat.gr@okula.cz; Ing. Janovský Petr, +420376359384, sekretariat.gr@okula.cz

IČ zadavatele: 45359083

DIČ zadavatele: CZ45359083

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Josef Motlík
  • Telefon: 376359111
  • E-mail: josef.motlik@okula.cz

Lhůta pro podání nabídek: 22. 6. 2015 09:00

Místo pro podání nabídek:
Okula Nýrsko a.s., Klostermannova 53, 340 22 Nýrsko

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je realizace níže uvedených odborných školení pracovníků společnosti Okula Nýrsko a.s. vedoucích k prohloubení jejich kvalifikace.

Zadavatel nepřipouští plnění pomocí subdodavatele.

Zadavatel nepřipouští variantní řešení.

Zakázka je rozdělena na 17 dílčích částí specifikovaných níže, každý uchazeč může podat pouze 1 nabídku na jednotlivé vybrané části, které je schopen realizovat. Uchazeč je oprávněn podat nabídku na jednu či více dílčích částí zakázky. Tyto části nelze dále dělit na další dílčí plnění.

Bližší specifikace kurzů zakázky je obsažena v Zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí této výzvy.

 1.    Řízení kvality výroby pro automobilový průmysl

17 osob, 24 hodin (45min)

2.    Nákupní logistika a JIT řízení logistických procesů v automobilovém průmyslu

8 osob, 8 hodin (45min)

3.    Distribuční logistika a JIT řízení logistických procesů v automobilovém průmyslu

8 osob, 8 hodin (45min)

4.    Řízení logistických procesů v automobilovém průmyslu

21 osob, 16 hodin (45min)

5.    Požadavky zákazníků automobilového průmyslu podle VDA 6.3 Audit procesu

14 osob, 8 hodin (45min)

6.    FMEA procesu dle VDA 4 pro automobilový průmysl. Plánování kvality produktu (APQP/VDA 4.3) pro automobilový průmysl. Proces schvalování výroby a výrobku (PPAP/PPF) pro automobilový průmysl

12 osob, 24 hodin (45min)

7.    Mold Flow (Horké vtoky)

17 osob, 12 hodin (45min)

8.    ENGEL robotics control (Řídící technika a údržba robotů ENGEL)

12 osob, 16 hodin (45min)

9.    Centrální doprava vstupního granulátu ke strojům

7 osob, 6 hodin (45min)

10.  Sušení vstupního materiálu při výrobě plastových dílů pro automobilový průmysl

17 osob, 6 hodin (45min)

11.  Základy hydrauliky a pneumatiky

15 osob, 24 hodin (45min)

12.  ENGEL operator basics (základy pro obsluhu vstřikovacích strojů ENGEL)

12 osob, 16 hodin (45min)

13.  Plasty pro netechnology

14 osob, 16 hodin (45min)

14.  Ověřování efektivity firemních procesů při výrobě plastových dílů pro automobilový průmysl

10 osob, 16 hodin (45min)

15.  Manažer metrologie (QMe)

1 osoba, 30 hodin (45min)

16.   Technická angličtina Nepustilovou metodou

8 osob, 32 hodin (45min)

17.  Prezentace společnosti v angličtině

       7 osob, 32 hodin (45min)

Bližší údaje jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí této výzvy.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 994420,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Od června 2015 do konce září 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Skupinové kurzy (všechny části kromě č. 15): V prostorách zadavatele či v prostorách určených zadavatelem - Okula Nýrsko a.s., Klostermannova 53, 340 22 Nýrsko Otevřený kurz (pouze část 15): V prostorách dodavatele či v prostorách určených dodavatelem.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky, které budou předloženy ve lhůtě pro podání nabídek, budou úplné a v souladu s touto výzvou budou hodnoceny dle níže uvedených kritérií: 1. Cena s váhou 40% 2. Návrh obsahu školení, metodologie výuky a aplikovatelnost do praxe s váhou 40% 3. Způsob poskytnutí zpětné vazby s váhou 20% Body za všechna ohodnocená kritéria se sečtou. Nabídka, která získala nejvíce bodů je nabídkou vítěznou. Bližší údaje jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí této výzvy.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Doklad o oprávnění k podnikání Bližší údaje jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí této výzvy.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Bližší údaje jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí této výzvy.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Bližší údaje jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí této výzvy.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: V průběhu zadávacího řízení se vyskytly důvody zvláštního zřetele, pro které nelze na zadavateli požadovat, aby v zadávacím řízení pokračoval - byl zjištěn nesoulad s Metodickým pokynem D9 v bodě 2.2 (odpovědi na otázky), a proto z důvodu transparentnosti a nediskriminace bylo výběrové řízení zrušeno.

Datum ukončení: 22. 6. 2015


 
Uveřejněno: 10. 6. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016