Zpět

Zajištění vzdělávacích aktivit v oblasti plánování sociálních služeb pro projekt "Plánování sociálních služeb II"

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9827

Název zakázky: Zajištění vzdělávacích aktivit v oblasti plánování sociálních služeb pro projekt "Plánování sociálních služeb II"

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 5. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Moravskoslezský kraj

Sídlo zadavatele: 28. října 117, 702 18 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Tomáš Kotyza, ředitel krajského úřadu, kontakt viz. kontaktní osoba

IČ zadavatele: 70890692

DIČ zadavatele: CZ70890692

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Karin Vaďurová
  • Telefon: 595 622 820
  • E-mail: karin.vadurova@kr-moravskoslezsky.cz

Lhůta pro podání nabídek: 19. 5. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídka musí být doručena poštou na adresu: Krajský úřad Moravskoslezského kraje odbor kancelář ředitele krajského úřadu oddělení veřejných zakázek 28. října 117 702 18 Ostrava nebo osobně na podatelnu krajského úřadu, číslo dveří A115.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

 

Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je zajištění vzdělávacích aktivit v oblasti plánování sociálních služeb pro projekt „Plánování sociálních služeb II“.

Předmětem je klíčová aktivita s názvem Zajištění odborných seminářů na témata týkající se plánování sociálních služeb, která se dále člení na tyto činnosti:

1) 1denní vzdělávací/tematické semináře.

2) 2denní vzdělávací semináře.

1denní vzdělávací/tematické semináře

Celkově bude kladen důraz na praktickou využitelnost vzdělávacího semináře, na postupy vedoucí k osvětlení problematiky a na přenos dobré praxe.

Cílem 1denních vzdělávacích seminářů je vybavit účastníky znalostmi a dovednostmi pro rozvoj v procesech plánování rozvoje sociálních služeb v obcích. Snahou je, aby účastníci seminářů byli v širší míře seznámeni se všemi aspekty tohoto procesu.

a)  Odborný tematický seminář k tématu Propojování plánování sociálních služeb a sociální práce (+ diskuze nad zapojením uživatelů do plánování sociálních služeb),

·      Cílová skupina: koordinátoři plánování sociálních služeb, sociální pracovníci obcí s pověřeným obecním úřadem,

·      Časový rozsah:1denní odborný seminář (8 hodin),

·      Místo realizace:Krajský úřad Moravskoslezského kraje,

·      Počet účastníků: v rámci 4 běhů bude proškoleno 80 účastníků.

Povinná témata semináře:

·     Zjišťování potřeb osob na daném území jako základ plánování dle zák. 108/2006Sb,

·      Způsoby zapojení uživatele do procesu plánování,

·      Vzájemný přenos praxe sociálních pracovníků a koordinátorů do procesu plánování (diskuse mezi jednotlivými obcemi na téma vymezení negativ a pozitiv procesu plánování v sociálních službách- co může přinést koordinátor občanům a naopak)- alespoň 2 hodiny semináře.

b)  Odborný tematický seminář k tématu Kvalita sociálních služeb v procesu plánování sociálních služeb

·      Cílová skupina: koordinátoři plánování sociálních služeb, sociální pracovníci obcí s pověřeným obecním úřadem,

·      Časový rozsah:1denní odborný seminář (8 hodin),

·      Místo realizace:Krajský úřad Moravskoslezského kraje,

·      Počet účastníků: v rámci 3 běhů - 59 účastníků.

Povinná témata semináře:

·      Standardy kvality sociálních služeb, hodnoty, zásady poskytování sociálních služeb (pouze základní informace),

·     Podpora kvality v procesu plánování sociálních služeb a následné promítnutí do strategických materiálů,

·   Předpoklady pro vznik kvalitní sociální služby (čeho si všímat při zakládání sociální služby v oblasti kvality),

·  Kontrola efektivity sociálních služeb v obcích (zda je služba kvalitní, zda je s financemi nakládáno efektivně,

·     Praktická část založená na identifikaci podstatných prvků kvality sociální služeb.

 

c)  Odborný tematický seminář k tématu Vymezení hranic a spolupráce mezi sociální službou a lékařskou pomocí v rámci plánování sociálních služeb

·  Cílová skupina: koordinátoři plánování sociálních služeb obcí s obecním úřadem a obcí s pověřeným obecním úřadem, sociální pracovníci obcí s obecním úřadem a obcí s pověřeným obecním úřadem,

·        Časový rozsah:1denní odborný seminář (8 hodin),

·        Místo realizace:Krajský úřad Moravskoslezského kraje,

·     Počet účastníků: v rámci 3 běhů se předpokládá proškolení 69 účastníků.

Povinná témata semináře:

·   Identifikace sociální služby šité na míru občanovi (rozpoznání nepříznivé sociální situace dle cílových skupin, rozeznat jakou službu občan potřebuje, vědět, jak mu pomoci, znát existující služby),

·  Zdravotní péče, kterou nejčastěji uživatelé sociálních služeb potřebují,

·       Přesah sociální práce do oblasti zdravotnictví a naopak,

·    Nastavení spolupráce mezi sociálními pracovníky a zdravotníky (pravidelná spolupráce, překážky a jejich odstranění, promítnutí do strategických materiálů obce),

·        Zapojení reformy psychiatrické péče do procesu plánování.

2denní vzdělávací semináře

Celkově bude kladen důraz na praktickou využitelnost vzdělávacího semináře, na postupy vedoucí k osvětlení problematiky a na přenos dobré praxe.

Budou realizovány 2 odborné semináře, kdy cílem prvního vzdělávacího semináře je vybavit účastníky dovednostmi pro zjišťování potřeb uživatelů sociálních služeb v procesech plánování rozvoje sociálních služeb v obcích a cílem druhého je posílit vedoucí a organizační schopnosti koordinátorů plánování sociálních služeb.

 

a)        Odborný tematický seminář k tématu Proces zjišťování potřeb občanů sociálních služeb (vytváření dotazníků, analýz, formulace, pokládání otázek, atd.) v rámci plánování sociálních služeb

·           Cílová skupina: koordinátoři plánování sociálních služeb obcí s obecním úřadem a obcí s pověřeným obecním úřadem, sociální pracovníci obcí s obecním úřadem a obcí s pověřeným obecním úřadem,

·           Časový rozsah:2denní odborný seminář (16 hodin),

·           Místo realizace:Krajský úřad Moravskoslezského kraje,

·           Počet účastníků: v rámci 3 běhů se předpokládá proškolení 64 účastníků.

Povinná témata semináře:

·           Vymezení cílů zjišťování-CO? KDE? KDY? ZA KOLIK?,

·           Informační zdroje- uživatelé, veřejnost, meziresortní informace,

·           Metody zjišťování potřeb osob, jejich přínosy a rizika,

·           Důraz klást na osobní kontakt- rozhovory s občany!,

·           Analýza výstupů,

·           Tvorba závěrečné prezentace a zprávy o výsledku procesu zjišťování, např. voleným představitelům obcí (politické reprezentaci).

 

b) Odborný tematický seminář zaměřený na funkci koordinátora sociálních služeb: vedoucí a organizační schopnosti (vedení týmu, organizování veřejných akcí, kulatých stolů, získání schopnosti facilitátora apod.)

·   Cílová skupina: koordinátoři sociálních služeb na obci s pověřeným obecním úřadem,

·           Časový rozsah:2denní odborný seminář (16 hodin),

·           Místo realizace:Krajský úřad Moravskoslezského kraje,

·          Počet účastníků: v rámci 2 běhů se předpokládá proškolení cca 40 účastníků.

Povinná témata semináře:

·      Administrativní a organizační činnost při pořádání veřejných akcí či kulatých stolů,

·  Efektivní týmová spolupráce (složení týmu, předávání relevantních informací, asertivní komunikace, vedení týmu),

·      Řešení konfliktů a vyjednávání,

·      Motivace a vedení pracovního týmu,

·  2. den semináře nastavit jako praktická cvičení (modelové situace, role- př. co byste dělali, kdyby…).

Podrobná specifikace veřejné zakázky je uvedena v obchodních podmínkách, které jsou součástí zadávací dokumentace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 356850,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
V souladu s obchodními podmínkami (viz zadávací dokumentace).

Místo dodání / převzetí plnění:
V souladu s obchodními podmínkami (viz zadávací dokumentace).

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena (váha 100%) za celý předmět veřejné zakázky. Bude hodnocena celková nabídková cena bez DPH (v případě plátce DPH) a celková nabídková cena za poskytnuté služby (v případě neplátce DPH) uvedena v čl. IV. odst. 1 návrhu smlouvy.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč v nabídce předloží: a) Prostou kopii dokladu o oprávnění k podnikání vztahujícího se k předmětu této veřejné zakázky (např. výpis z Živnostenského rejstříku). Nevztahuje-li se oprávnění k podnikání na celý rozsah zakázky, musí prokázat oprávnění k podnikání i subdodavatelé. b) Prostou kopii aktuálního výpisu z obchodního rejstříku (je-li do tohoto rejstříku uchazeč zapsán) nebo jiného obdobného dokladu o právní subjektivitě. c) Čestné prohlášení o bezdlužnosti vůči příslušnému finančnímu úřadu a příslušnému úřadu sociálního zabezpečení (čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, a čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele), vzor tohoto čestného prohlášení je uveden v zadávací dokumentaci. d) Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem v bodech a, b a c je uchazeč oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 127 zákona 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách ve znění pozdějších předpisů, dále jen „zákon“) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 134 zákona). e) Čestné prohlášení o splnění požadavků zadavatele. Vzor tohoto čestného prohlášení je součástí zadávací dokumentace.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být podána v listinné podobě a musí být podepsána osobou oprávněnou podepisovat za uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Uchazeč v nabídce předloží písemný návrh smlouvy respektující požadavky uvedené v obchodních podmínkách (viz zadávací dokumentace) podepsaný osobou oprávněnou podepisovat, a to stanoveným způsobem. Oprávnění k podpisu včetně jeho způsobu bude doloženo příslušným oprávněním (např. výpis z obchodního rejstříku, plná moc). Od obchodních podmínek se nelze odchýlit (v případě, že uchazeč změní obchodní podmínky v neprospěch zadavatele, nebude jeho nabídka hodnocena). Údaje uvedené v návrhu smlouvy se nesmí lišit od údajů uvedených v jiné části nabídky uchazeče. V případě rozporů je pak vždy rozhodující písemný návrh smlouvy. Podrobné požadavky a informace k této veřejné zakázce malého rozsahu jsou obsaženy v souboru označeném "zadávací dokumentace.zip", který je k dispozici na profilu zadavatele: https://www.softender.cz/msk/em4?service=orgProfile/MSK. Kompletní zadávací dokumentace k této veřejné zakázce je dále zveřejněna na webových stránkách http://www.esfcr.cz

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Ve věci veřejné zakázky malého rozsahu poř. č. 106/2014 Zajištění vzdělávacích aktivit v oblasti plánování sociálních služeb pro projekt "Plánování sociálních služeb II", zadávané v souladu s § 18 odst. 5 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, se zadavatel rozhodl využít práva vyhrazeného v textu zadání této zakázky a vzhledem k tomu, že v řádné lhůtě stanovené pro podání nabídek, tj. do 19. 5. 2014 do 12:00 hod. nebyly podány žádné nabídky, zakázku zrušil.

Datum ukončení: 20. 5. 2014


 
Uveřejněno: 7. 5. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016