Zpět

Zajištění vzdělávacích kurzů

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10328

Název zakázky: Zajištění vzdělávacích kurzů

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 12. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Faurecia Interior Systems Bohemia s.r.o.

Sídlo zadavatele: Plazy 100, 293 01 Plazy

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Robert Armand Francois Grienenberger, tel.: 326 370 105, e-mail: michaela.holubova@faurecia.com

IČ zadavatele: 62909037

DIČ zadavatele: CZ62909037

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Kateřina Roudnická
  • Telefon: 326 370 289
  • E-mail: katerina.roudnicka@faurecia.com

Lhůta pro podání nabídek: 16. 12. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Plazy 100, 293 01 Plazy

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

 

Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost Faurecia Interior Systems Bohemia s.r.o., a to včetně závěrečných zkoušek.

Zakázka je rozdělena do třech dílčích částí. Uchazeč je oprávněn podat nabídku do jedné části nebo do více částí současně.

 

Dílčí část 1:

Aktivita 1:

Školení pro obsluhu a údržbu robotů typu Sepro s řídícím systémem 900/2

10 zaměstnanců (rozdělených do 2 skupin)

celkem 30 vyučovacích hodin (tj. 15 hodin/skupina)

1 vyučovací hodina = 60 min.

 

Aktivita 2:

Kurz programování robotů typu Sepro s řídícím systémem 900/2

22 zaměstnanců (rozdělených do 5 skupin)

celkem 112,5 vyučovacích hodin (tj. 22,5 hodin/skupina)

1 vyučovací hodina = 60 min.

 

Aktivita 3:

Školení pro obsluhu a údržbu robotů typu Sepro s řídicím systémem Visual 2

23 zaměstnanců (rozdělených do 5 skupin)

celkem 75 vyučovacích hodin (tj. 15 hodin/skupina)

1 vyučovací hodina = 60 min.

 

Aktivita 4:

Kurz programování robotů typu Sepro s řídícím systémem Visual 2

22 zaměstnanců (rozdělených do 5 skupin)

celkem 112,5 vyučovacích hodin (tj. 22,5 hodin/skupina)

1 vyučovací hodina = 60 min.

 

Aktivita 5:

Školení pro obsluhu a údržbu vstřikovacích strojů typu Krauss Maffei s řídícím systémem MC5

29 zaměstnanců (rozdělených do 6 skupin)

celkem 135 vyučovacích hodin (tj. 22,5 hodin/skupina)

1 vyučovací hodina = 60 min.

 

Aktivita 6:

Školení programování vstřikovacích strojů Krauss Maffei s řídícím systémem MC5

26 zaměstnanců (rozdělených do 5 skupin)

celkem 75 vyučovacích hodin (tj. 15 hodin/skupina)

1 vyučovací hodina = 60 min.

 

Dílčí část 2:

Aktivita 1:

Kurz elektroúdržby řídících systémů IRC5

6 zaměstnanců (rozdělených do 2 skupin)

celkem 45 vyučovacích hodin (tj. 22,5 hodin/skupina)

1 vyučovací hodina = 60 min.

 

Dílčí část 3:

Aktivita 1:

Kurz výrobní technologie kašírování

8 zaměstnanců (rozdělených do 2 skupin)

celkem 45 vyučovacích hodin (tj. 22,5 hodin/skupina)

1 vyučovací hodina = 60 min.

 

Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.

 

Výstupem všech aktivit bude Osvědčení o absolvování školení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1299600,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
leden 2015 – červen 2015 (platí pro všechny aktivity)

Místo dodání / převzetí plnění:
Plazy 100, 293 01 Plazy nebo prostory uchazeče (platí pro všechny aktivity)

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1) Nabídková cena bez DPH (50 %) Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. 2) Metodika organizace kurzů (50 %) Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod, c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ. V případě, že uchazeč bude podávat nabídku do více dílčích částí zakázky, uvede nabídkovou cenu odděleně pro každou dílčí část. Stejně tak budou předloženy dokumenty k hodnocení v hodnotícím kritériu „Metodika organizace kurzů“ pro každou dílčí část odděleně.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč musí prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených analogicky s § 53 zák. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže doložení čestného prohlášení. Uchazeč musí dále v rámci prokázání kvalifikace předložit: • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. Pouze pro dílčí část 1: Uchazeč předloží seznam lektorů (lektorský tým), jehož přílohou bude: • CV, ze kterého bude vyplývat min. 3 letá praxe ve školení Sepro Visual 2, Sepro S900 II a Krauss Maffei MC5. Uchazeč předloží seznam, ze kterého bude vyplývat, že za poslední tři roky řádně a odborně poskytl alespoň jednu službu, jejíž předmětem bylo zajištění technického vzdělávání zaměřeného na roboty Sepro s řídícím systémem Visual 2, dále na roboty Sepro s řídícím systémem 900/2 a také na vstřikovací stroj Kraus Maffei s řídícím systémem MC5. Přílohou tohoto seznamu musí být: • osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo • osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo • smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. Pouze pro dílčí část 2: Uchazeč předloží seznam lektorů (lektorský tým), jehož přílohou bude: • CV, ze kterého bude vyplývat min. 3 letá praxe ve školení ABB robotů s řídícím systémem IRC5 Uchazeč předloží seznam, ze kterého bude vyplývat, že za poslední tři roky řádně a odborně poskytl alespoň jednu službu, jejíž předmětem bylo zajištění technického vzdělávání zaměřeného na ABB roboty s řídícím systémem IRC5. Přílohou tohoto seznamu musí být: • osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo • osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo • smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. Pouze pro dílčí část 3: Uchazeč předloží seznam lektorů (lektorský tým), jehož přílohou bude: • CV, ze kterého bude vyplývat min. 3 letá praxe ve školení kašírovacích strojů Kiefel nebo Frimo. Uchazeč předloží seznam, ze kterého bude vyplývat, že za poslední tři roky řádně a odborně poskytl alespoň jednu službu, jejíž předmětem bylo zajištění technického vzdělávání zaměřeného na Kiefel kašírovací stroj nebo Frimo kašírovací stroj. Přílohou tohoto seznamu musí být: • osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo • osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo • smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii. Pro vyloučení pochybností zadavatel uvádí, že dané požadavky na lektorský tým může splnit také více osob v souhrnu.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka (tedy smlouva) podepsána osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Uchazeč je oprávněn podat pouze jednu nabídku pro každou dílčí část. Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu: • Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč. • Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče • Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky • Případné přílohy

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu. Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, že bude dobře čitelná a včetně příloh svázána. Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy a jiné nesrovnalosti, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet. Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané). Nabídku podá uchazeč v jedné, neprůhledné, uzavřené a zcela neporušené zalepené obálce či jiném obalu způsobem uvedeným dále v této Výzvě. Obálka bude označena názvem zakázky a slovem „Neotvírat!“. Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek. V souladu s podmínkami projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, uchazeči jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění (toto se nedotýká oprávnění uchazeče podat nabídku pouze do některé z dílčích částí).

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Část 1

  • Vítězný dodavatel
    Název: KUBOUŠEK s.r.o.
    IČ: 26076306
    DIČ: CZ26076306
    Sídlo: Lidická třída 1937, 370 07 České Budějovice
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Bohumír Blažek
    Poznámka k dodavateli:

Část 2

  • ZRUŠENA

Část 3

  • ZRUŠENA

Datum ukončení: 19. 1. 2015


 
Uveřejněno: 4. 12. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016