Zpět

Zajištění vzdělávacích kurzů pro společnost AQUA - STYL spol. s r.o.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9661

Název zakázky: Zajištění vzdělávacích kurzů pro společnost AQUA - STYL spol. s r.o.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 3. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: AQUA – STYL spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: U Cihelny 438/6, 796 07 Držovice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Zdeněk Krejčí, tel.: 737 242 090, e-mail: z.krejci@aqua-styl.cz

IČ zadavatele: 16367758

DIČ zadavatele: CZ16367758

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Martina Reiterová
  • Telefon: 587 070 651
  • E-mail: m.reiterova@aqua-styl.cz

Lhůta pro podání nabídek: 24. 3. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Sídlo zadavatele

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost AQUA – STYL spol. s r.o., a to včetně závěrečných zkoušek.

Zakázka je rozdělena do dvou dílčích částí. Uchazeč je oprávněn podat nabídku do jedné části nebo do obou částí současně.

 

Dílčí část 1 se skládá z 11 aktivit:

Aktivita 1: Svářečský kurz Plast EN 13067 polyfúzní pro 2 zaměstnance v rozsahu min. 32 vyučovacích hodin (3 školicí dny po 8 hodinách + 1 školicí den – zkouška).

 Aktivita 2: Svářečský kurz Plast EN 13067 horkým tělesem na tupo pro 2 zaměstnance v rozsahu min. 32 vyučovacích hodin (3 školicí dny po 8 hodinách + 1 školicí den – zkouška).

 Aktivita 3: Svářečský kurz ČSN EN 287-1 141 T BW 8 S t5 D50 H-L045 ss nb PED pro 1 zaměstnance v rozsahu min. 80 vyučovacích hodin (9 školicích dnů po 8 hodinách + 1 školicí den – zkouška).

 Aktivita 4: Svářečský kurz ČSN EN 287-1 141 T BW 1.2 S t2 D50 H-L045 ss nb PED pro 2 zaměstnance v rozsahu min. 80 vyučovacích hodin (9 školicích dnů po 8 hodinách + 1 školicí den – zkouška).

 Aktivita 5: Svářečský kurz ČSN EN 287-1 135 P BW 8 S t10 PF ss nb PED pro 2 zaměstnance v rozsahu min. 80 vyučovacích hodin (9 školicích dnů po 8 hodinách + 1 školicí den – zkouška).

 Aktivita 6: Svářečský kurz ČSN EN 287-1 135 P BW 1.2 S t12 PF ss nb PED pro 4 zaměstnance v rozsahu min. 80 vyučovacích hodin (9 školicích dnů po 8 hodinách + 1 školicí den – zkouška).

 Aktivita 7: Svářečský kurz ČSN EN 287-1 141 T BW 8 S t1,5 D28 H-L045 ss nb PED pro 1 zaměstnance v rozsahu min. 80 vyučovacích hodin (9 školicích dnů po 8 hodinách + 1 školicí den – zkouška).

 Aktivita 8: Svářečský kurz ČSN EN 287-1 141 T BW 1.2 S t5 D50 H-L045 ss nb PED pro 1 zaměstnance v rozsahu min. 80 vyučovacích hodin (9 školicích dnů po 8 hodinách + 1 školicí den – zkouška).

 Aktivita 9: Svářečský kurz ČSN EN 287-1 141 T BW 8 S t2 D48,3 H-L045 ss nb PED pro 1 zaměstnance v rozsahu min. 80 vyučovacích hodin (9 školicích dnů po 8 hodinách + 1 školicí den – zkouška).

 Aktivita 10: Svářečský kurz ZK 135 1.1 pro 2 zaměstnance v rozsahu min. 120 vyučovacích hodin (14 školicích dnů po 8 hodinách + 1 školicí den – zkouška).

 Aktivita 11: Svářečský kurz ZK 141 1.1 pro 3 zaměstnance v rozsahu min. 120 vyučovacích hodin (14 školicích dnů po 8 hodinách + 1 školicí den – zkouška).

 

1 školicí den = 6 hodin praxe (1 hodina = 60 min.) + 2 hodiny teorie (1 hodina = 45 min.)

 Závěrečná zkouška – závěrečnému přezkoušení bude věnován poslední den školení.

 Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.

 Výstupem aktivit 1 – 9 bude certifikát svářeče, výstupem aktivit 10 – 11 bude osvědčení svářeče.

 

Dílčí část 2 se skládá z 1 aktivity:

 Aktivita 1: Projektový manažer (akreditovaná vzdělávací aktivita) pro 5 zaměstnanců v rozsahu min. 155 vyučovacích hodin (z toho min. 152 hodin teoretické výuky + 3 hodiny závěrečná zkouška); 1 vyučovací hodina = 45 min.

 

Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.

Výstupem dílčí části 2 bude Osvědčení o rekvalifikaci s celostátní platností.

 

 Cílovou skupinu dílčí části 1 tvoří montéři – svářeči, kteří si chtějí rozšířit svou stávající kvalifikaci a získat nová svářečská oprávnění.

 Cílovou skupinu dílčí části 2 tvoří zaměstnanci z oblasti projektového řízení, které je nutné připravit na pokračující nárůst nestandardních zakázek.

 Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedených kurzů, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a realizace závěrečného vyhodnocovacího pohovoru a vydání písemného certifikátu.

 

Kurzy dílčí části 1 budou probíhat v prostorách uchazeče.

Kurzy dílčí části 2 budou probíhat v prostorách zadavatele.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 721000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Dílčí část 1: březen – červenec 2014 Dílčí část 2: březen – prosinec 2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Dílčí část 1: Prostějov (v případě, že se budou kurzy konat v jiném místě v Olomouckém kraji, uhradí dodavatel dopravu účastníků školení ze sídla společnosti do místa školení a zpět) Dílčí část 2: U Cihelny 438/6, 796 07 Držovice

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1) Nabídková cena bez DPH (40 %) Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. 2) Metodika organizace kurzů (60 %) Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod, c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ. V případě, že uchazeč bude podávat nabídku do obou dílčích částí zakázky, uvede nabídkovou cenu odděleně pro každou dílčí část. Stejně tak budou předloženy dokumenty k hodnocení v hodnotících kritérií „Metodika organizace kurzů“ pro každou dílčí část odděleně.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč musí prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených analogicky s § 53 zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 53 odst. 3 zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, a to v prosté kopii. Uchazeč musí dále v rámci prokázání kvalifikace předložit: • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. Pouze pro dílčí část 1: • certifikát, jímž se uděluje souhlas se zřízením a vedením svářečské školy • registrační list svářečské školy Lektorský tým prokáže splnění: • certifikace mezinárodního svářečského inženýra (IWE) či svářečského technologa (IWT) • certifikát prokazující znalost technologie svařování plastů • certifikát prokazující znalost svařování betonářské oceli Pouze pro dílčí část 2: • platnou akreditaci MŠMT na realizaci vzdělávací aktivity „Projektový manažer“ v rozsahu min. 155 hodin výuky Lektorský tým prokáže splnění: • certifikace projektového manažera • jednoho z certifikátů prokazující znalost systému managementu kvality (EOQ, EFQM, QMS). Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat. Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka (tedy smlouva) podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Uchazeč je oprávněn podat pouze jednu nabídku. Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu: • Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč. • Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče • Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky • Případné přílohy

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Dílčí část 1:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Ing. Helena Urbanová
    IČ: 69696772
    DIČ: CZ48540551
    Sídlo: Žárovice 100, 796 01 Prostějov
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Helena Urbanová
    Poznámka k dodavateli:

Dílčí část 2:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Palatinum Campus s.r.o.
    IČ: 29023521
    DIČ: CZ29023521
    Sídlo: Nepomuk 17, 262 42 Nepomuk
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Pavel Procházka
    Poznámka k dodavateli:

Datum ukončení: 7. 4. 2014


 
Uveřejněno: 11. 3. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016