Zpět

Zajištění vzdělávání pro společnost WOODCOTE CZ, a.s.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10023

Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro společnost WOODCOTE CZ, a.s.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 8. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: WOODCOTE CZ, a.s.

Sídlo zadavatele: U Pekařky 281/3, 180 00 Praha 8

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Martin Zavacký, tel.: 602 309 969, e-mail: martin.zavacky@woodcote.sk

IČ zadavatele: 61860085

DIČ zadavatele: CZ61860085

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Barbora Záňová
  • Telefon: 602 309 969
  • E-mail: barbora.zanova@woodcote.cz

Lhůta pro podání nabídek: 22. 8. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
U Pekařky 281/3, 180 00 Praha 8

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

 

Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost WOODCOTE CZ, a.s., a to včetně závěrečných zkoušek.

Zakázka bude mít jednoho dodavatele.

 

Aktivita 1:

Vzdělávací modul pro obchodní zástupce

12 zaměstnanců (rozdělených do 2 skupin)

64 vyučovacích hodin (32 hodin/skupina)

1 vyučovací hodina = 60 min.

 

Aktivita 2:

Obchodní zástupce (akreditovaný kurz)

11 zaměstnanců (rozdělných do 2 skupin)

230 vyučovacích hodin (115 hodin/skupina)

1 vyučovací hodina = 45 min.

 

 

Aktivita 3:

Vysokozdvih a vazač

5 zaměstnanců

24 vyučovacích hodin

1 vyučovací hodina = 60 min.

 

Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.

 

Výstupem aktivity 1 a 3 bude Osvědčení o absolvování školení, výstupem aktivity 2 bude Osvědčení o rekvalifikaci s celostátní platností.

 

Cílovou skupinu aktivity 1 tvoří zaměstnanci společnosti, kteří se přímo podílí na obchodních aktivitách firmy. Cílem školení je zlepšit jejich prodejní dovednosti v návaznosti na znalost produktů pro stavebnictví.  

 

Cílovou skupinu aktivity 2 tvoří zaměstnanci společnosti, kteří v souvislosti se svým předpokládaným kariérním postupem potřebují zvýšit a rozšířit svou dosavadní kvalifikaci. Cílem školení je připravit stávající zaměstnance na plánované rozšíření obchodních aktivit a zvýšení celkového obratu společnosti.

 

Cílovou skupinu aktivity 3 tvoří zaměstnanci na pozicích skladník-řidič, u kterých je nutné zlepšit efektivitu práce související s vázáním břemen, manipulací a pohybem zboží pomocí vysokozdvižného vozíku. Cílem je snížit nehodovost a poškození manipulovaného zboží.

 

Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedených kurzů, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a realizace závěrečného vyhodnocovacího pohovoru a vydání písemného certifikátu.

 

Kurzy budou probíhat v prostorách zadavatele. 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 777000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Aktivita 1: srpen 2014 – květen 2015 Aktivita 2: prosinec 2014 – únor 2015 Aktivita 3: srpen – prosinec 2014

Místo dodání / převzetí plnění:
K Jezu 586/1, 326 00 Plzeň

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1) Nabídková cena bez DPH (40 %) Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. 2) Přínos kurzů pro cílovou skupinu (40 %) Tímto kritériem se myslí dokument přesně popisující přínos kurzů pro cílovou skupinu zadavatele. V rámci tohoto kritéria bude hodnoceno rozpracování jednotlivých témat s ohledem na charakter práce a potřeby cílové skupiny a přizpůsobení jednotlivých cvičení a modelových situací. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne vyšší míru přizpůsobení kurzů cílové skupině. 3) Metodika organizace kurzů (20 %) Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod, c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč musí prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených analogicky s § 53 zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 53 odst. 3 zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, a to v prosté kopii. Uchazeč musí dále v rámci prokázání kvalifikace předložit: • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. • platnou akreditaci MŠMT na realizaci vzdělávací aktivity „Obchodní zástupce“ v rozsahu min. 115 hodin výuky včetně závěrečného přezkoušení Lektorský tým prokáže splnění: • vysokoškolského vzdělání se zaměřením na stavebnictví • CV, ze kterého bude vyplývat min. 5 let obchodní praxe se zaměřením na stavebnictví • povolení k provádění revizních zkoušek vyhrazených zdvihacích zařízení. Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat. Uchazeč předloží seznam, ze kterého bude vyplývat, že za poslední tři roky řádně a odborně poskytl alespoň tři služby, jejichž předmětem bylo zajištění vzdělávání dospělých. Každá ze služeb musí mít hodnotu min. 500 000,- Kč bez DPH. Přílohou tohoto seznamu musí být: • osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo • osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo • smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii. Pro vyloučení pochybností zadavatel uvádí, že dané požadavky na lektorský tým může splnit také více osob v souhrnu.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka (tedy smlouva) podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Uchazeč je oprávněn podat pouze jednu nabídku. Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu: • Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč. • Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče • Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky • Případné přílohy

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Palatinum Campus s.r.o.
    IČ: 29023521
    DIČ: CZ29023521
    Sídlo: Nepomuk 17, 262 42, Nepomuk
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Pavel Procházka
    Poznámka k dodavateli:


Datum ukončení: 30. 9. 2014


 
Uveřejněno: 11. 8. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016