Zpět

Zajištění vzdělávání v projektu „Dalším vzděláváním k profesnímu rozvoji zaměstnanců Oblastní charity Uherský Brod“ (opakované zadávací řízení)

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9683

Název zakázky: Zajištění vzdělávání v projektu „Dalším vzděláváním k profesnímu rozvoji zaměstnanců Oblastní charity Uherský Brod“ (opakované zadávací řízení)

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 3. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Oblastní charita Uherský Brod

Sídlo zadavatele: Mariánské nám. 13, 688 01 Uherský Brod

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petr Houšť telefon: 602 706 376 e-mail: reditel@uhbrod.charita.cz

IČ zadavatele: 48489336

DIČ zadavatele: CZ48489336

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Jana Miškeříková
  • Telefon: 724651305
  • E-mail: jana.miskerikova@uhbrod.charita.cz

Lhůta pro podání nabídek: 2. 4. 2014 13:00

Místo pro podání nabídek:
Školní 888 687 62 Dolní Němčí Doručení osobní (v pracovních dnech od 8:00 do 15:00 hod) /poštou

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je nákup služby od dodavatele, který zajistí další profesní vzdělávání zaměstnanců Oblastní charity Uherský Brod dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách.

Zakázka je rozdělena na 4 části, přičemž uchazeči jsou oprávnění podat nabídku na každou jednotlivou část zvlášť, jejich libovolné kombinace či na všechny části zakázky najednou. Každá část zakázky bude posuzována a hodnocena samostatně.

Předmětem plnění zakázky je zajištění realizace následujících vzdělávacích aktivit:

 

Část 1:

·         Standardizace kvality soc. služeb – rozumíme standardům kvality?

·         Sebehodnocení v soc. službách (standard č. 15)

·         Zavádění standardů kvality soc. služeb do praxe

 

Část 2:

·         Ekonomické minimum pro vedoucí pracovníky

·         Hodnotící a motivační rozhovory s pracovníky

·         Sebeprezentace a prezentace sociální služby

 

Část 3:

·         Duchovní rozměr pomáhající profese

·         Uživatel jako součást rodinného systému

·         Integrace nového klienta v pobytovém zařízení

·         Jak podpořit člověka slovem, vést dialog

·         Kinestetická mobilizace

·         Přístup zaměřený na člověka a individuální plánování se seniory

·         Reminiscence seniorů

·         Doprovázení jako nástroj komunikace s umírajícím klientem

 

Část 4:

·         Komunikační dovednosti

·         Metody práce se seniory a jejich využití v praxi

·         Dluhová problematika – práce se zadluženým klientem

·         Krizová intervence – praktický nácvik

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 860000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Část 1: Standardizace kvality soc. služeb – rozumíme standardům kvality?: 5/2014 – 12/2014 Sebehodnocení v soc. službách (standard č. 15): 5/2014 – 12/2014 Zavádění standardů kvality soc. služeb do praxe: - azylový dům pro matky s dětmi v tísni: 1/2015 - sociálně terapeutická dílna pro osoby se zdravotním postižením (mentálním postižením): 5/2014 – 12/2014 - terénní pečovatelská služba pro seniory, osoby s chronickým onemocněním a osoby s tělesným či zdravotním postižením: 5/2014 – 12/2014 - terénní pečovatelská služba pro seniory, osoby s chronickým onemocněním a osoby s tělesným či zdravotním postižením poskytují péči také na DPS: 5/2014 – 12/2014 Část 2: Ekonomické minimum pro vedoucí pracovníky: 5/2014 – 12/2014 Hodnotící a motivační rozhovory s pracovníky: 5/2014 – 12/2014 Sebeprezentace a prezentace sociální služby: 1/2015 – 2/2015 Část 3: Duchovní rozměr pomáhající profese: 5/2014 – 12/2014 Uživatel jako součást rodinného systému: 1/2015 – 2/2015 Integrace nového klienta v pobytovém zařízení: 1/2015 – 2/2015 Jak podpořit člověka slovem, vést dialog: 5/2014 – 12/2014 Kinestetická mobilizace: 1/2015 – 2/2015 Přístup zaměřený na člověka a individuální plánování se seniory: 1/2015 – 2/2015 Reminiscence seniorů: 5/2014 – 12/2014 Doprovázení jako nástroj komunikace s umírajícím klientem: 5/2014 – 12/2014 Část 4: Komunikační dovednosti: 1/2015 – 2/2015 Metody práce se seniory a jejich využití v praxi: 5/2014 – 12/2014 Dluhová problematika – práce se zadluženým klientem: 1/2015 – 2/2015 Krizová intervence – praktický nácvik: 1/2015 – 2/2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Realizace zakázky bude probíhat ve školící místnosti Domu s pečovatelskou službou Dolní Němčí, Školní 888, 687 62 Dolní Němčí. Kurz „Zavádění standardů kvality soc. služeb do praxe“ může probíhat také na jednotlivých sociálních službách (dle dohody s dodavatelem): - Azylový dům pro matky s dětmi v tísni Uherský Brod, Pod Valy 664, 688 01 Uherský Brod - Terapeutická dílna sv. Justiny Uherský Brod, Pod Valy 664, 688 01 Uherský Brod - Charitní pečovatelská služba Uherský Brod, Mariánské nám. 13, 688 01 Uherský Brod - Pečovatelská služba Horní Němčí, Horní Němčí 158, 687 64 Horní Němčí

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena – váha 100 %

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Požadavky zadavatele na kvalifikaci dodavatele: •výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán •doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) nebo jiné povolení k činnosti v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky •čestné prohlášení (příloha č. 3) •rozhodnutí o udělení akreditace vzdělávacího programu vydaného MPSV ČR, a to u všech nabízených kurzů Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií (s výjimkou čestného prohlášení – je požadován originál).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné formě (ve dvou vyhotoveních, 1 originál, 1 kopie). Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel pro část 1
    Název: CARITAS - Vyšší odborná škola sociální Olomouc
    IČ: 64627233
    DIČ: -
    Sídlo: nám. Republiky 3, 779 00 Olomouc
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Martin Bednář Ph.D.
    Poznámka k dodavateli:

  • Vítězný dodavatel pro část 2
    Název: CARITAS - Vyšší odborná škola sociální Olomouc
    IČ: 64627233
    DIČ: -
    Sídlo: nám. Republiky 3, 779 00 Olomouc
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Martin Bednář Ph.D.
    Poznámka k dodavateli:
  • Vítězný dodavatel pro část 3
    Název: CARITAS - Vyšší odborná škola sociální Olomouc
    IČ: 64627233
    DIČ: -
    Sídlo: nám. Republiky 3, 779 00 Olomouc
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Martin Bednář Ph.D.
    Poznámka k dodavateli:
  • Vítězný dodavatel pro část 4
    Název: CARITAS - Vyšší odborná škola sociální Olomouc
    IČ: 64627233
    DIČ: -
    Sídlo: nám. Republiky 3, 779 00 Olomouc
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Martin Bednář Ph.D.
    Poznámka k dodavateli:

Datum ukončení: 17. 4. 2014


 
Uveřejněno: 21. 3. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016