Zajištění vzdělávání v projektu „Dalším vzděláváním k profesnímu rozvoji zaměstnanců Oblastní charity Uherský Brod“ (opakované zadávací řízení)
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9683
Název zakázky: Zajištění vzdělávání v projektu „Dalším vzděláváním k profesnímu rozvoji zaměstnanců Oblastní charity Uherský Brod“ (opakované zadávací řízení)
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 3. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.03/A7.00011 Dalším vzděláváním k profesnímu rozvoji zaměstnanců Oblastní charity Uherský Brod příjemce: Oblastní charita Uherský Brod
Název/obchodní firma zadavatele: Oblastní charita Uherský Brod
Sídlo zadavatele: Mariánské nám. 13, 688 01 Uherský Brod
- Jméno: Ing. Petr Houšť telefon: 602 706 376 e-mail: reditel@uhbrod.charita.cz
IČ zadavatele: 48489336
DIČ zadavatele: CZ48489336
- Jméno: Mgr. Jana Miškeříková
- Telefon: 724651305
- E-mail: jana.miskerikova@uhbrod.charita.cz
Lhůta pro podání nabídek: 2. 4. 2014 13:00
Místo pro podání nabídek: Školní 888 687 62 Dolní Němčí Doručení osobní (v pracovních dnech od 8:00 do 15:00 hod) /poštou
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je nákup služby od dodavatele, který zajistí další profesní vzdělávání zaměstnanců Oblastní charity Uherský Brod dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách.
Zakázka je rozdělena na 4 části, přičemž uchazeči jsou oprávnění podat nabídku na každou jednotlivou část zvlášť, jejich libovolné kombinace či na všechny části zakázky najednou. Každá část zakázky bude posuzována a hodnocena samostatně.
Předmětem plnění zakázky je zajištění realizace následujících vzdělávacích aktivit:
Část 1:
· Standardizace kvality soc. služeb – rozumíme standardům kvality?
· Sebehodnocení v soc. službách (standard č. 15)
· Zavádění standardů kvality soc. služeb do praxe
Část 2:
· Ekonomické minimum pro vedoucí pracovníky
· Hodnotící a motivační rozhovory s pracovníky
· Sebeprezentace a prezentace sociální služby
Část 3:
· Duchovní rozměr pomáhající profese
· Uživatel jako součást rodinného systému
· Integrace nového klienta v pobytovém zařízení
· Jak podpořit člověka slovem, vést dialog
· Kinestetická mobilizace
· Přístup zaměřený na člověka a individuální plánování se seniory
· Reminiscence seniorů
· Doprovázení jako nástroj komunikace s umírajícím klientem
Část 4:
· Komunikační dovednosti
· Metody práce se seniory a jejich využití v praxi
· Dluhová problematika – práce se zadluženým klientem
· Krizová intervence – praktický nácvik
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 860000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Část 1: Standardizace kvality soc. služeb – rozumíme standardům kvality?: 5/2014 – 12/2014 Sebehodnocení v soc. službách (standard č. 15): 5/2014 – 12/2014 Zavádění standardů kvality soc. služeb do praxe: - azylový dům pro matky s dětmi v tísni: 1/2015 - sociálně terapeutická dílna pro osoby se zdravotním postižením (mentálním postižením): 5/2014 – 12/2014 - terénní pečovatelská služba pro seniory, osoby s chronickým onemocněním a osoby s tělesným či zdravotním postižením: 5/2014 – 12/2014 - terénní pečovatelská služba pro seniory, osoby s chronickým onemocněním a osoby s tělesným či zdravotním postižením poskytují péči také na DPS: 5/2014 – 12/2014 Část 2: Ekonomické minimum pro vedoucí pracovníky: 5/2014 – 12/2014 Hodnotící a motivační rozhovory s pracovníky: 5/2014 – 12/2014 Sebeprezentace a prezentace sociální služby: 1/2015 – 2/2015 Část 3: Duchovní rozměr pomáhající profese: 5/2014 – 12/2014 Uživatel jako součást rodinného systému: 1/2015 – 2/2015 Integrace nového klienta v pobytovém zařízení: 1/2015 – 2/2015 Jak podpořit člověka slovem, vést dialog: 5/2014 – 12/2014 Kinestetická mobilizace: 1/2015 – 2/2015 Přístup zaměřený na člověka a individuální plánování se seniory: 1/2015 – 2/2015 Reminiscence seniorů: 5/2014 – 12/2014 Doprovázení jako nástroj komunikace s umírajícím klientem: 5/2014 – 12/2014 Část 4: Komunikační dovednosti: 1/2015 – 2/2015 Metody práce se seniory a jejich využití v praxi: 5/2014 – 12/2014 Dluhová problematika – práce se zadluženým klientem: 1/2015 – 2/2015 Krizová intervence – praktický nácvik: 1/2015 – 2/2015
Místo dodání / převzetí plnění: Realizace zakázky bude probíhat ve školící místnosti Domu s pečovatelskou službou Dolní Němčí, Školní 888, 687 62 Dolní Němčí. Kurz „Zavádění standardů kvality soc. služeb do praxe“ může probíhat také na jednotlivých sociálních službách (dle dohody s dodavatelem): - Azylový dům pro matky s dětmi v tísni Uherský Brod, Pod Valy 664, 688 01 Uherský Brod - Terapeutická dílna sv. Justiny Uherský Brod, Pod Valy 664, 688 01 Uherský Brod - Charitní pečovatelská služba Uherský Brod, Mariánské nám. 13, 688 01 Uherský Brod - Pečovatelská služba Horní Němčí, Horní Němčí 158, 687 64 Horní Němčí
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena – váha 100 %
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Požadavky zadavatele na kvalifikaci dodavatele: •výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán •doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) nebo jiné povolení k činnosti v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky •čestné prohlášení (příloha č. 3) •rozhodnutí o udělení akreditace vzdělávacího programu vydaného MPSV ČR, a to u všech nabízených kurzů Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií (s výjimkou čestného prohlášení – je požadován originál).
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné formě (ve dvou vyhotoveních, 1 originál, 1 kopie). Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- dodatecne-informace-c.-1_2.docx (2. 5. 2016 12:51)
- priloha-c.-1-kryci-list-nabidky_2.docx (2. 5. 2016 12:52)
- priloha-c.-2-zpracovani-cenove-nabidky.docx (2. 5. 2016 12:52)
- priloha-c.-3-cestne-prohlaseni_2.doc (2. 5. 2016 12:52)
- priloha-c.-4-smlouva-1.doc (2. 5. 2016 12:52)
- vyzva-k-podani-nabidek_13.doc (2. 5. 2016 12:52)
- zadavaci-dokumentace_8.docx (2. 5. 2016 12:52)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel pro část 1
Název: CARITAS - Vyšší odborná škola sociální Olomouc
IČ: 64627233
DIČ: -
Sídlo: nám. Republiky 3, 779 00 Olomouc
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Martin Bednář Ph.D.
Poznámka k dodavateli: - Vítězný dodavatel pro část 2
Název: CARITAS - Vyšší odborná škola sociální Olomouc
IČ: 64627233
DIČ: -
Sídlo: nám. Republiky 3, 779 00 Olomouc
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Martin Bednář Ph.D.
Poznámka k dodavateli:
- Vítězný dodavatel pro část 3
Název: CARITAS - Vyšší odborná škola sociální Olomouc
IČ: 64627233
DIČ: -
Sídlo: nám. Republiky 3, 779 00 Olomouc
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Martin Bednář Ph.D.
Poznámka k dodavateli:
- Vítězný dodavatel pro část 4
Název: CARITAS - Vyšší odborná škola sociální Olomouc
IČ: 64627233
DIČ: -
Sídlo: nám. Republiky 3, 779 00 Olomouc
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Martin Bednář Ph.D.
Poznámka k dodavateli:
Datum ukončení: 17. 4. 2014