Zpět

Zajištění vzdělávání

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10457

Název zakázky: Zajištění vzdělávání

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 3. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: SMM Elektro, spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: Cejl 58/72, 602 00 Brno

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Stanislav Smisitel tel.: 608 741 066 e-mail: stanislav.smisitel@smmelektro.cz

IČ zadavatele: 63477076

DIČ zadavatele: CZ63477076

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jana Havlíčková
  • Telefon: 774 234 685
  • E-mail: jana.havlickova@smmelektro.cz

Lhůta pro podání nabídek: 16. 3. 2015 10:00

Místo pro podání nabídek:
Říční 1578, 568 02 Svitavy

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost SMM Elektro, spol. s r.o., a to včetně realizace závěrečného přezkoušení.

 

Zakázka bude mít jednoho dodavatele.

 

Aktivita 1:

Výroba pomocí CNC strojů

8 zaměstnanců

min. 30 vyučovacích hodin

1 vyučovací hodina = 60 min.

 

Aktivita 2:

Čtení a kreslení technické dokumentace

(akreditovaný kurz)

24 zaměstnanců (rozdělených do 3 skupin)

celkem min. 180 vyučovacích hodin

(tj. min. 60 hodin / skupina včetně 2 hodin zkoušky)

1 vyučovací hodina = 45 min.

 

Aktivita 3:

Interní auditor ve výrobě

5 zaměstnanců

min. 22,5 vyučovacích hodin

1 vyučovací hodina = 60 min.

 

Aktivita 4:

Obsluha elektrovozíku (vysokozdvižný volantový do 5 tun)

7 zaměstnanců

min. 42 vyučovacích hodin

(tj. 40 hodin teoreticko-praktické výuky + 2 hodiny zkouška)

1 vyučovací hodina (teorie, zkouška) = 45 min.

1 vyučovací hodina (praxe) = 60 min.

 

Aktivita 5:

Šaržování (zpětná dosledovatelnost údajů o původu zboží)

33 zaměstnanců (rozdělených do 4 skupin)

celkem min. 120 vyučovacích hodin

(tj. min. 30 hodin / skupina)

1 vyučovací hodina = 60 min.

 

Aktivita 6:

Obsluha motovozíku (vysokozdvižný volantový do 5 tun)

7 zaměstnanců

min. 42 vyučovacích hodin

(tj. 40 hodin teoreticko-praktické výuky + 2 hodiny zkouška)

1 vyučovací hodina (teorie, zkouška) = 45 min.

1 vyučovací hodina (praxe) = 60 min.

 

 Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.

 

Výstupem aktivity 1, 3, 4, 5 a 6 bude Osvědčení o absolvování školení.

Výstupem aktivity 2 bude Osvědčení o rekvalifikaci s celostátní platností.

 

Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedených kurzů, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a realizace závěrečného vyhodnocovacího pohovoru a vydání písemného osvědčení.

Kurzy budou probíhat v prostorách Zadavatele. 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 720000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
duben až srpen 2015 (platí pro všechny aktivity)

Místo dodání / převzetí plnění:
Říční 1578, 568 02 Svitavy

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1) Nabídková cena bez DPH (40 %) Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivity. 2) Metodika organizace kurzů (60 %) Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod, c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč musí prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených analogicky s § 53 zák. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 53 odst. 3 č. zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, a to v prosté kopii. Uchazeč musí dále v rámci prokázání kvalifikace předložit: • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. • platnou akreditaci MŠMT „Čtení a kreslení technické dokumentace“ Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat. Uchazeč předloží seznam, ze kterého bude vyplývat, že za poslední tři roky řádně a odborně poskytl alespoň tři služby, jejichž předmětem bylo zajištění vzdělávání dospělých. Každá ze služeb musí mít hodnotu min. 500 000,- Kč bez DPH. Přílohou tohoto seznamu musí být: • osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo • osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo • smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. Zadavatel dále požaduje předložení seznamu školitelů a níže uvedených dokumentů: Za jednotlivé školitele uchazeč doloží: • vysokoškolský diplom prokazující absolvování VŠ se zaměřením na strojírenství; • povolení k provádění revizních zkoušek vyhrazených zdvihacích zařízení. Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii. Pro vyloučení pochybností zadavatel uvádí, že dané požadavky na lektorský tým může splnit také více osob v souhrnu.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka (tedy smlouva) podepsána osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Uchazeč je oprávněn podat pouze jednu nabídku. Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu: • Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč. • Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče • Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky • Případné přílohy

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu. Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, že bude dobře čitelná a včetně příloh svázána. Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy a jiné nesrovnalosti, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet. Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané). Nabídku podá uchazeč v jedné, neprůhledné, uzavřené a zcela neporušené zalepené obálce či jiném obalu způsobem uvedeným dále v této Výzvě. Obálka bude označena názvem zakázky a slovem „Neotvírat!“. Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek. V souladu s podmínkami projektu „Vzdělávejte se pro růst v Pardubickém kraji II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, uchazeči jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Palatinum Campus s.r.o.
    IČ: 29023521
    DIČ: CZ29023521
    Sídlo: Nepomuk 17, 262 42 Nepomuk
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Pavel Procházka
    Poznámka k dodavateli:

Datum ukončení: 26. 3. 2015


 
Uveřejněno: 2. 3. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016