Zpět

Zajištění zpracovatele akčních plánů pro roky 2015 a 2016 a podpůrných metodických činností v Karlovarském kraji

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9678

Název zakázky: Zajištění zpracovatele akčních plánů pro roky 2015 a 2016 a podpůrných metodických činností v Karlovarském kraji

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 3. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Karlovarský kraj

Sídlo zadavatele: Závodní 353/88, Karlovy Vary

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Stanislava Správková, tel. 354 222 240, stanislava.spravkova@kr-karlovarsky.cz. Kontaktní osobou ve věcech formální stránky zadávacího řízení a ve věcech odborné problematiky je Ing. Monika Sádlíková,(tel. 353 993 235, sadlikova@apdm.cz). Viz zadávací dokumentace

IČ zadavatele: 70891168

DIČ zadavatele: CZ70891168

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Stanislava Správková
  • Telefon: 354222240
  • E-mail: stanislava.spravkova@kr-karlovarsky.cz

Lhůta pro podání nabídek: 3. 4. 2014 09:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky se podávají doporučeně poštou na níže uvedenou adresu: Krajský úřad Karlovarského kraje Závodní 353/88 360 06 Karlovy Vary nebo osobně na podatelnu Krajského úřadu Karlovarského kraje v budově A, přízemí: pondělí a středa v době od 8:00 do 16:30 hodin úterý a čtvrtek v době od 8:00 do 14:30 hodin pátek v době od 8:00 do 13:30 hodin

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Veřejná zakázka vychází z Individuálního projektu Karlovarského kraje „V Karlovarském kraji společně plánujeme sociální služby II“, který je financován z prostředků ESF prostřednictvím OP LZZ a rozpočtu ČR. Informace o projektu jsou na internetových stránkách: http://www.kr-karlovarsky.cz/krajsky-urad/cinnosti/Stranky/EU/OP-lids-zdroje/IP-AP-SPRSS.aspx

Předmětem plnění veřejné zakázky je zpracování Akčních plánů na roky 2015 a 2016, tvorba metodických nástrojů k zajištění transparentního výběru poskytovatelů sociálních služeb, včetně zajištění podpůrných metodických činností a seminářů.

Viz zadávací dokumentace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1644733,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpoklad zahájení plnění veřejné zakázky je 7. 4. 2014. Předpoklad ukončení plnění veřejné zakázky je 31. 5. 2015.

Místo dodání / převzetí plnění:
Karlovarský kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Kritérium č. 1 – Výše nabídkové ceny bez DPH 80 % Pro stanovení neváženého bodového zisku v tomto kritériu bude postupováno dle vzorce: nejnižší nabídková cena ( ) x 100 hodnocená nabídková cena Kritérium č. 2 – Kvalita a způsob zajištění předmětu veřejné zakázky 20 % Bodové rozpětí 0 – 100 bodů V rámci kritéria č. 2 je stanoveno 6 podkritérií: a) Popis řízení a metodologie práce Jako nejlepší bude hodnocena nabídka s nejlepší obsahovou náplní v následujících oblastech: návrh řešení aktivit a metodologie práce, vhodnost zvolených metod, provázanost aktivit a jejich realizačních fází, kvalitativní řízení zakázky, identifikace rizik a návrh jejich řešení, spolupráce se zadavatelem, kontinuita s realizovanými procesy na úrovni Karlovarského kraje (0 – 30b) b) Tvorba akčních plánů na roky 2015 a 2016 Jako nejlepší bude hodnocena nabídka s nejlepší obsahovou náplní v následujících oblastech: upřesnění harmonogramu tvorby akčních plánů, časové vymezení činností, přesné vymezení termínů (stanovení harmonogramu prací), detailní popis jednotlivých fází, detailní popis struktury akčních plánů (0 – 20b) c) Aktualizace metodických textů pro oblast financování sociálních služeb v Karlovarském kraji Jako nejlepší bude hodnocena nabídka s nejlepší obsahovou náplní v následujících oblastech: stanovení harmonogramu a časové vymezení aktualizace stávajících metodických textů, návaznost na ustanovení § 101a zákona o sociálních službách a nařízení vlády, detailní popis činností (0 – 20b) d) Zajištění seminářů (v rámci aktivit 1 a 2) Jako nejlepší bude hodnocena nabídka s nejlepší obsahovou náplní v následujících oblastech: návrh harmonogramu a přesné časové vymezení realizace jednotlivých seminářů, obsahová náplň a zaměření seminářů, organizační zajištění seminářů (0 – 10b) e) Vytvoření specifického software pro on-line vykazování dat Jako nejlepší bude hodnocena nabídka s nejlepší obsahovou náplní v následujících oblastech: návrh specifického software, technické zajištění, soulad a provázanost s Regionálními kartami sociálních služeb, metodika pro práci se software na úrovni poskytovatelů sociálních služeb a Karlovarského kraje (0 – 10b) f) Zpracování návrhu smluv Jako nejlepší bude hodnocena nabídka s nejlepší obsahovou náplní v následujících oblastech: odborné zajištění činností (spolupráce s právní firmou), soulad s platnou legislativou ČR, s předpisy EU (oblast veřejné podpory), návaznost na metodické texty pro oblast financování sociálních služeb v Karlovarském kraji (0 – 10b) Pro stanovení neváženého bodového zisku v tomto kriteriu bude postupováno tak, že jednotlivým nabídkám budou v jednotlivých podkriteriích přidělovány body ve výši vyjadřující míru splnění podkriteria ve vztahu k nejvhodnější nabídce, která obdrží maximální počet bodů daného podkriteria. Součet takto získaných bodů bude tvořit nevážený bodový zisk jednotlivých nabídek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz v Zadávací dokumentaci

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Viz zadávací dokumentace

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Viz zadávací dokumentace

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Viz zadávací dokumentace

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: BDO Advisory, s.r.o. 
    IČ: 27244784 
    DIČ: CZ27244784 
    Sídlo: Karolinská 4, 186 00 Praha 8 
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Radovan Hauk 
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: QQT, s.r.o. 
    IČ: 29058295 
    DIČ: CZ29058295 
    Sídlo: Duchcovská 361/11, 169 00 Praha 6 

  • 3. uchazeč
    Název: PROCES - Centrum pro rozvoj obcí a regionů, s.r.o. 
    IČ: 28576217 
    DIČ: CZ28576217 
    Sídlo: Švabinského 1749/19, 702 00 Ostrava 

Datum ukončení: 15. 4. 2014


 
Uveřejněno: 18. 3. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016