Zpět

Základní síť sociálních služeb ve Středočeském kraji II - terénní programy - regiony Příbram, Beroun, Praha-západ, Kladno, Rakovník

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9854

Název zakázky: Základní síť sociálních služeb ve Středočeském kraji II - terénní programy - regiony Příbram, Beroun, Praha-západ, Kladno, Rakovník

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 5. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Středočeský kraj

Sídlo zadavatele: Zborovská 11, 150 21 Praha 5

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: MVDr. Josef Řihák, hejtman Středočeského kraje, tel.: 257 280 227, e-mail: rihakj@kr-s.cz Dr. Ing. Jiří Peřina, náměstek hejtmana pro oblast financí, tel.: 257 280 340, e-mail: perina@kr-s.cz Bc. Zdeněk Syblík, náměstek hejtmana pro oblast sociálních věcí tel.: 257 280 466, e-mail: syblik@kr-s.cz

IČ zadavatele: 70891095

DIČ zadavatele: CZ70891095

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Adéla Novotná
  • Telefon: +420 257 280 531
  • E-mail: novotnaa@kr-s.cz

Lhůta pro podání nabídek: 3. 6. 2014 08:00

Místo pro podání nabídek:
Středočeský kraj, Krajský úřad, podatelna, Zborovská 11, 150 21 Praha 5

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem veřejné zakázky je poskytování sociálních služeb v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o sociálních službách“) a ustanovení § 34 vyhlášky č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „prováděcí vyhláška“). V rámci zakázky bude zajištěna dostupnost sociální služby terénní programy poskytované v souladu se zákonem o sociálních službách na území regionů Příbram, Beroun, Praha-západ, Kladno, Rakovník.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3777200,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaná doba plnění je od 1.7. 2014 do 31. 12. 2014.

Místo dodání / převzetí plnění:
Středočeský kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů v rozsahu § 53 odst. 1 zákona způsobem podle § 53 odst. 3 zákona, tj. předložením: a) výpisu z evidence Rejstříku trestů k prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 odst. 1 písm. a) a b) zákona (pokud je uchazeč právnickou osobou, dokládá jednak výpis z evidence Rejstříku trestů právnických osob uchazeče - právnické osoby a dále z evidence Rejstříku trestů fyzických osob všech členů statutárního orgánu uchazeče; pokud je uchazeč fyzickou osobou dokládá výpis z evidence Rejstříku trestů fyzických osob uchazeče), b) potvrzení příslušného finančního úřadu a ve vztahu ke spotřební dani předložením čestného prohlášení k prokázání základního kvalifikačního předpokladu dle § 53 odst. 1 písm. f) zákona, c) potvrzení příslušného orgánu či instituce (tj. správy sociálního zabezpečení) k prokázání základního kvalifikačního předpokladu dle § 53 odst. 1 písm. h) zákona, d) čestného prohlášení k prokázání základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 odst. 1 písm. c), d), e), g), i), j) a k) zákona. Zadavatel dle ust. § 50 odst. 1 písm. c) zákona požaduje předložit čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti uchazeče splnit veřejnou zakázku. Zadavatel požaduje prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů v rozsahu: a) dle § 54 písm. a) zákona výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm dodavatel zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (tj. např. výpis z rejstříku obecně prospěšných společností, výpis z registru ekonomických subjektů ČSÚ), ne starší 90 dnů (ke dni podání nabídky), b) podle § 54 písm. d) zákona osvědčení prokazující odbornou způsobilost dodavatele nebo osoby, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zabezpečuje podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, předložením platného oprávnění k poskytování sociálních služeb "Terénní programy"(rozhodnutí o registraci) pro cílovou skupinu dle př. č. 6 vzorové smlouvy s působností pro Středočeský kraj v regionech, v nichž bude sociální služba poskytována. K prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů zadavatel požaduje předložit dle § 56 odst. 2 písm. a) zákona seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem za poslední 3 roky. Za významnou službu se v tomto případě považuje poskytování sociální služby terénní programy v délce trvání služby min. 12 po sobě jdoucích měsíců pro cílovou skupinu, která je předmětem veřejné zakázky. V seznamu bude uvedena minimálně jedna významná sociální služba. Přílohou seznamu budou dle § 56 odst. 2 písm. a) body 1 a 2 zákona osvědčení objednatelů popř. dle bodu 3 smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění. Uchazeč doloží jednak seznam významných služeb (uchazeč může použít vzor tvořící přílohu č. 2 ZD), jednak osvědčení objednatelů.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zpracována písemně v jednom vyhotovení. Nabídka musí obsahovat návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jménem či za uchazeče a další náležitosti stanovené zadávací dokumentací.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede identifikační údaje dle zákona, případně kontaktní údaje.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být zpracována v českém jazyce v jednom vyhotovení. Veškeré cizojazyčné doklady a texty musí být opatřeny úředně ověřeným překladem do českého jazyka.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Dodavatel je povinen řádně účtovat o veškerých příjmech a výdajích, resp. výnosech a nákladech, a vést účetnictví nebo účetní evidenci své aktivity s jednoznačnou vazbou na Projekt, tj. vést takovou evidenci všech účetních případů, které se vztahují k realizaci Projektu, ze které bude zřejmé použití veškerých finančních prostředků poskytnutých objednatelem, a bude tak možné poskytovat údaje všem kontrolním orgánům (Středočeský kraj, územní finanční orgány, Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR, Ministerstvo financí ČR, Nejvyšší kontrolní úřad, Evropská komise, Evropský účetní dvůr, případně další orgány oprávněné k výkonu kontroly). Dodavatel je povinen uchovávat originál této smlouvy a monitorovacích zpráv, veškeré účetní záznamy a jiné doklady související s plněním smlouvy a realizací Projektu po dobu 10 let od ukončení Projektu, přičemž tato lhůta začíná běžet od 1. ledna kalendářního roku následujícího po vyplacení závěrečné platby dodavateli. Dokumentace musí být vedena přehledně a musí být lehce dosažitelná. Po uvedenou dobu je dodavatel povinen umožnit osobám provádějícím kontrolu nahlédnout do těchto dokladů.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název:
    Farní charita Beroun
    IČ: 47514329
    DIČ:
    Sídlo:
    Beroun-Zavadilka, Cajthamlova 169
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: JUDr. Jana Civínová


  • 2. uchazeč
    Název: Magdaléna, o.p.s.
    IČ: 25617401
    DIČ:
    Sídlo: Mníšek pod Brdy, Včelník 1070

Datum ukončení: 30. 6. 2014


 
Uveřejněno: 14. 5. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016