Základní síť sociálních služeb ve Středočeském kraji II - terénní programy - regiony Příbram, Beroun, Praha-západ, Kladno, Rakovník
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9854
Název zakázky: Základní síť sociálních služeb ve Středočeském kraji II - terénní programy - regiony Příbram, Beroun, Praha-západ, Kladno, Rakovník
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 5. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: Středočeský kraj
Sídlo zadavatele: Zborovská 11, 150 21 Praha 5
- Jméno: MVDr. Josef Řihák, hejtman Středočeského kraje, tel.: 257 280 227, e-mail: rihakj@kr-s.cz Dr. Ing. Jiří Peřina, náměstek hejtmana pro oblast financí, tel.: 257 280 340, e-mail: perina@kr-s.cz Bc. Zdeněk Syblík, náměstek hejtmana pro oblast sociálních věcí tel.: 257 280 466, e-mail: syblik@kr-s.cz
IČ zadavatele: 70891095
DIČ zadavatele: CZ70891095
- Jméno: Bc. Adéla Novotná
- Telefon: +420 257 280 531
- E-mail: novotnaa@kr-s.cz
Lhůta pro podání nabídek: 3. 6. 2014 08:00
Místo pro podání nabídek: Středočeský kraj, Krajský úřad, podatelna, Zborovská 11, 150 21 Praha 5
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je poskytování sociálních služeb v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o sociálních službách“) a ustanovení § 34 vyhlášky č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „prováděcí vyhláška“). V rámci zakázky bude zajištěna dostupnost sociální služby terénní programy poskytované v souladu se zákonem o sociálních službách na území regionů Příbram, Beroun, Praha-západ, Kladno, Rakovník.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3777200,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaná doba plnění je od 1.7. 2014 do 31. 12. 2014.
Místo dodání / převzetí plnění: Středočeský kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Zadavatel požaduje prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů v rozsahu § 53 odst. 1 zákona způsobem podle § 53 odst. 3 zákona, tj. předložením: a) výpisu z evidence Rejstříku trestů k prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 odst. 1 písm. a) a b) zákona (pokud je uchazeč právnickou osobou, dokládá jednak výpis z evidence Rejstříku trestů právnických osob uchazeče - právnické osoby a dále z evidence Rejstříku trestů fyzických osob všech členů statutárního orgánu uchazeče; pokud je uchazeč fyzickou osobou dokládá výpis z evidence Rejstříku trestů fyzických osob uchazeče), b) potvrzení příslušného finančního úřadu a ve vztahu ke spotřební dani předložením čestného prohlášení k prokázání základního kvalifikačního předpokladu dle § 53 odst. 1 písm. f) zákona, c) potvrzení příslušného orgánu či instituce (tj. správy sociálního zabezpečení) k prokázání základního kvalifikačního předpokladu dle § 53 odst. 1 písm. h) zákona, d) čestného prohlášení k prokázání základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 odst. 1 písm. c), d), e), g), i), j) a k) zákona. Zadavatel dle ust. § 50 odst. 1 písm. c) zákona požaduje předložit čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti uchazeče splnit veřejnou zakázku. Zadavatel požaduje prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů v rozsahu: a) dle § 54 písm. a) zákona výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm dodavatel zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (tj. např. výpis z rejstříku obecně prospěšných společností, výpis z registru ekonomických subjektů ČSÚ), ne starší 90 dnů (ke dni podání nabídky), b) podle § 54 písm. d) zákona osvědčení prokazující odbornou způsobilost dodavatele nebo osoby, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zabezpečuje podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, předložením platného oprávnění k poskytování sociálních služeb "Terénní programy"(rozhodnutí o registraci) pro cílovou skupinu dle př. č. 6 vzorové smlouvy s působností pro Středočeský kraj v regionech, v nichž bude sociální služba poskytována. K prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů zadavatel požaduje předložit dle § 56 odst. 2 písm. a) zákona seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem za poslední 3 roky. Za významnou službu se v tomto případě považuje poskytování sociální služby terénní programy v délce trvání služby min. 12 po sobě jdoucích měsíců pro cílovou skupinu, která je předmětem veřejné zakázky. V seznamu bude uvedena minimálně jedna významná sociální služba. Přílohou seznamu budou dle § 56 odst. 2 písm. a) body 1 a 2 zákona osvědčení objednatelů popř. dle bodu 3 smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění. Uchazeč doloží jednak seznam významných služeb (uchazeč může použít vzor tvořící přílohu č. 2 ZD), jednak osvědčení objednatelů.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zpracována písemně v jednom vyhotovení. Nabídka musí obsahovat návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jménem či za uchazeče a další náležitosti stanovené zadávací dokumentací.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede identifikační údaje dle zákona, případně kontaktní údaje.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být zpracována v českém jazyce v jednom vyhotovení. Veškeré cizojazyčné doklady a texty musí být opatřeny úředně ověřeným překladem do českého jazyka.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Dodavatel je povinen řádně účtovat o veškerých příjmech a výdajích, resp. výnosech a nákladech, a vést účetnictví nebo účetní evidenci své aktivity s jednoznačnou vazbou na Projekt, tj. vést takovou evidenci všech účetních případů, které se vztahují k realizaci Projektu, ze které bude zřejmé použití veškerých finančních prostředků poskytnutých objednatelem, a bude tak možné poskytovat údaje všem kontrolním orgánům (Středočeský kraj, územní finanční orgány, Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR, Ministerstvo financí ČR, Nejvyšší kontrolní úřad, Evropská komise, Evropský účetní dvůr, případně další orgány oprávněné k výkonu kontroly). Dodavatel je povinen uchovávat originál této smlouvy a monitorovacích zpráv, veškeré účetní záznamy a jiné doklady související s plněním smlouvy a realizací Projektu po dobu 10 let od ukončení Projektu, přičemž tato lhůta začíná běžet od 1. ledna kalendářního roku následujícího po vyplacení závěrečné platby dodavateli. Dokumentace musí být vedena přehledně a musí být lehce dosažitelná. Po uvedenou dobu je dodavatel povinen umožnit osobám provádějícím kontrolu nahlédnout do těchto dokladů.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9.
Soubory ke stažení:
- zd_1_2.zip (2. 5. 2016 13:40)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Farní charita Beroun
IČ: 47514329
DIČ:
Sídlo: Beroun-Zavadilka, Cajthamlova 169
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: JUDr. Jana Civínová - 2. uchazeč
Název: Magdaléna, o.p.s.
IČ: 25617401
DIČ:
Sídlo: Mníšek pod Brdy, Včelník 1070
Datum ukončení: 30. 6. 2014