Zpět

Zaměstnaní rodiče v Královéhradeckém kraji

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9858

Název zakázky: Zaměstnaní rodiče v Královéhradeckém kraji

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 5. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Úřad práce České republiky

Sídlo zadavatele: Karlovo náměstí 1, 128 01 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Martin Horák, ředitel KrP v Hradci Králové, tel.: 950 116 450, martin.horak@hk.mpsv.cz

IČ zadavatele: 724 96 991

DIČ zadavatele: CZ0072496991

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Martin Horák, ředitel ÚP ČR, krajské pobočky v Hradci Králové
  • Telefon: +420 950 116 450
  • E-mail: martin.horak@hk.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 30. 6. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Úřad práce ČR, krajská pobočka v Hradci Králové, Wonkova 1142, Hradec Králové

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem plnění veřejné zakázky je realizace aktivit projektu „Zaměstnaní rodiče v Královéhradeckém kraji“ v rozsahu a v souladu se zadávacími podmínkami. Hlavními aktivitami projektu jsou poradenský program, rekvalifikační kurzy, podporované zaměstnání a doprovodná opatření.

 

Projekt „Zaměstnaní rodiče v Královéhradeckém kraji“ je určen pro uchazeče/uchazečky o zaměstnání evidované na úřadu práce. Cílovou skupinou projektu jsou osoby pečující o děti do 15 let, které jsou evidovány na kontaktních pracovištích Úřadu práce ČR v Královéhradeckém kraji jako uchazeči/uchazečky o zaměstnání. Cílem účasti v projektu je aktualizace znalostí, dovedností a odborných předpokladů a opětovné uplatnění těchto osob na trhu práce. Důležitým aspektem je sladění role rodiče s rolí zaměstnance, resp. sladění povinností, které z těchto obou rolí vyplývají. Odůvodněně lze předpokládat, že výrazně bude převládat počet účastnic projektu nad počtem účastníků.

 

Projekt bude probíhat ve všech okresech Královéhradeckého kraje, tj. v okrese Hradec Králové, Jičín, Náchod, Rychnov nad Kněžnou a Trutnov. Požadavkem zadavatele je, aby dodavatel zřídil v každém z těchto okresů vzdělávací středisko, ve kterém budou aktivity projektu probíhat. Prostory, kde bude realizace aktivit probíhat, budou pro účastníky projektu dobře dostupné a přiměřeně prostorné s odpovídajícím zázemím. Členové realizačního týmu dodavatele budou na vysoké odborné úrovni s odpovídajícím vzděláním a praktickými zkušenostmi s cílovou skupinou projektu.

Do projektu bude zařazeno 100 osob. Aktivity projektu budou probíhat ve dvou bězích v každém z výše jmenovaných pěti okresů Královéhradeckého kraje. Celkem bude v rámci projektu zrealizováno 10 běhů. V každém běhu bude proškolena skupina cca 10 osob.

Podstatou projektu je kombinace poradenství, profesního školení a odborné praxe. Inovativním prvkem je nastavení flexibilních forem účasti v projektových aktivitách (Poradenský program) a flexibilních forem zaměstnávání, které je v souladu s potřebami cílové skupiny a zároveň vychází vstříc zaměstnavatelům. Nejdůležitější aktivitou je Poradenský program. Po úspěšném ukončení Poradenského programu a případné rekvalifikaci bude pro 40 až 47 klientů projektu zprostředkováno podpořené pracovní místo v trvání minimálně 6 měsíců. Umožněny budou různé formy zaměstnávání, které vycházejí vstříc rodičům dětí do 15 let a jsou v souladu s platnou legislativou.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3522314,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Dodavatel je povinen zahájit plnění veřejné zakázky včetně činnosti všech poboček od 1. 8. 2014; v případě, že bude smlouva o realizaci veřejné zakázky mezi dodavatelem a zadavatelem podepsána po 1. 8. 2014, je dodavatel povinen zahájit toto plnění nejpozději do 5 dnů po podepsání Smlouvy. Dodavatel je povinen dokončit plnění všech činností v rámci aktivit včetně splnění všech indikátorů a parametrů nejpozději do 31. 5. 2015 včetně. Pro vypořádání všech ostatních závazků z této Smlouvy vyplývajících (zejména plateb) zadavatel stanovil termín nejpozději do 31. 7. 2015. Tento termín je nejzazší možný, nelze jej opakovaně prodloužit a je pro dodavatele závazný, s výjimkou těch práv a povinností, z jejichž povahy vyplývá, že mají trvat i po uvedeném datu.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění je území pěti okresů Královéhradeckého kraje, tj. Hradec Králové, Jičín, Náchod, Rychnov nad Kněžnou a Trutnov, při čemž v každém z nich je dodavatel povinen zřídit minimálně jedno vzdělávací středisko, ve kterém budou aktivity projektu probíhat. Umístění vzdělávacího střediska musí respektovat požadavky na dobrou dostupnost pro účastníky projektu v rámci příslušného okresu. Zadavatel nepožaduje umístění vzdělávacího střediska do konkrétního města.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena veřejné zakázky v Kč bez DPH bez prostředků určených na doprovodná opatření - 60 % Kvalita Poradenského programu - 40 %

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Předpokladem hodnocení nabídky uchazeče ve výběrovém řízení je splnění kvalifikace. Uchazeč je povinen prokázat svoji kvalifikaci nejpozději do lhůty stanovené pro podání nabídek. Kvalifikovaným dle § 50 odst. 1 ZVZ pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který: a)splní základní kvalifikační předpoklady podle § 53 ZVZ, b)splní profesní kvalifikační předpoklady podle § 54 ZVZ, c)předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku podle § 50 odst. 1 písm. c) ZVZ d)splní technické kvalifikační předpoklady podle § 56 ZVZ.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10 z 1.4.2014.

Další podmínky:
Zadávací dokumentace včetně příloh a další informace jsou dostupné na http://www.e-zakazky.cz/

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Sdružení CEPAC-Morava
    IČ: 60800909
    DIČ: CZ60800909
    Sídlo: Jeremenkova 1142/42, 772 00 Olomouc
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: RNDr. Josef Drdla
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Sdružení SCC Euro (S-COMP Centre CZ s.r.o., EUROCOM 2000, s.r.o.)
    IČ: 26170621
    DIČ: CZ26170621
    Sídlo: Ohradní 59, 140 00  Praha 4 - Michle

 

  • 3. uchazeč
    Název: MARLIN, s.r.o.
    IČ: 60733306
    DIČ: CZ60733306 
    Sídlo: Města Mayen 1536, Mařatice, 686 01 Uherské Hradiště

Datum ukončení: 12. 8. 2014


 
Uveřejněno: 13. 5. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016