Zpět

Zlepšení pracovních kompetencí zaměstnanců přepravních zařízení a vleků

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9897

Název zakázky: Zlepšení pracovních kompetencí zaměstnanců přepravních zařízení a vleků

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 6. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Spartak Rokytnice a.s.

Sídlo zadavatele: Horní Rokytnice 702, 512 45 Rokytnice nad Jizerou

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jiří Krtička, prokurista Email: krticka@skiroky.cz Tel: 603 211 532

IČ zadavatele: 27495884

DIČ zadavatele: CZ27495884

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Denisa Vágnerová
  • Telefon: 483 103 140
  • E-mail: denisa.vagnerova@skiareal-rokytnice.cz

Lhůta pro podání nabídek: 24. 6. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
Spartak Rokytnice, a. s., Horní Rokytnice 702, 512 45 Rokytnice nad Jizerou, personální oddělení. Uchazeč doručí nabídku osobně či poštou do sídla – Spartak Rokytnice, a. s., Horní Rokytnice 702, 512 45 Rokytnice nad Jizerou, personální oddělení. Pokud se bude jednat o osobní doručení, je možné v pracovní dny od 9:00 do 14:00 hodin k rukám zástupce personálního oddělení. Podání nabídky elektronickou poštou se nepřipouští. Nabídku podá zájemce v jedné neprůhledné, uzavřené a zcela neporušené obálce či jiném obalu a bude opatřena výrazným nadpisem ,,NEOTVÍRAT – OP LZZ“ a na níž bude uveden název zadavatele i dodavatele vzdělávacích služeb, název projektu a jeho registrační číslo a název zakázky.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Viz. Příloha č.1 – Popis předmětu zakázky

Celková hodnota zakázky je 780 000,- Kč bez DPH

Zakázka je rozdělena do 4 modulů takto:

Modul 1 - obsluha informačních systémů 

Modul 2 - provoz lanových drah a zařízení pro pracovníky provozu 

Modul 3 - provoz lanových drah a zařízení pro THP pracovníky 

 

Modul 4 - komunikace, práce v týmu 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 780000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Viz. Příloha č.1 – Popis předmětu zakázky

Místo dodání / převzetí plnění:
Sídlo společnosti Spartak Rokytnice a.s. Horní Rokytnice 702, 512 45 Rokytnice nad Jizerou

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnotící kritéria se skládají z ekonomické výhodnosti nabídky takto: - Kritérium 1: nabídková cena bez DPH (váha při hodnocení nabídky: 70%) Nabídková cena musí také obsahovat: a) zajištění veškeré techniky pro školení b) školicí materiály pro všechny účastníky kurzů/ školení c) kompletní zajištění lektorů (mzda, doprava, aj.) d) certifikát o úspěšném absolvování kurzu/ školení e) výstupy a zpětná vazba pro zadavatele - kritérium 2: kvalita nabízených služeb (váha při hodnocení nabídky: 30%) V rámci kvality nabízených služeb bude zadavatel zakázky hodnotit: a) kvalita obsahové náplně školení/ kurzu (uchazeč popíše program a obsahovou náplň kurzu) – max. 40 bodů b) kvalita metodiky školení/ kurzu (uchazeč doloží popis všech výukových metod použitých během jednotlivých kurzů/ školení) – max. 30 bodů c) kvalita zajištění zakázky (uchazeč popíše, jakým způsobem zajistí zakázku po stránce organizační a časové; uchazeč popíše, jakým způsobem bude komunikovat se zadavatelem zakázky během její realizace; uchazeč doloží, jakým způsobem bude získávat zpětnou vazbu ze školení/ kurzů ze strany účastníků školení a lektora a jakým způsobem tyto informace bude podávat zadavateli zakázky; uchazeč doloží, jakým způsobem bude sledovat úroveň dosažených znalostí/ dovedností u každého z účastníků školení/ kurzů, a to včetně způsobu ověření dosažení znalostí/ dovedností z pohledu praktického využití a jakým způsobem zajistí zvládnutí praktické výuky) – max. 30 bodů Pro hodnocení nabídek použije hodnotící komise bodovací stupnici v rozsahu 0 až 100. Každé jednotlivé nabídce je dle dílčího kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci kritéria. Pro číselně vyjádřitelné kritérium 1, kterým je cena a pro které má nejvhodnější nabídka minimální hodnotu, získá hodnocená nabídka číselnou hodnotu, která vznikne na základě vzorce 100 x (nejnižší cena / hodnocená cena) x váha vyjádřená v procentech kde hodnocenou cenou je celková cena bez DPH hodnocené nabídky, nejnižší cenou je cena bez DPH nejnižší nabídky a 70% je váha kritéria 1. V rámci hodnocení kritéria 2, přiřadí komise nabídkám bodové ohodnocení v rozmezí 0 – 100 bodů. V tomto kritériu získá nabídka počet bodů prostým součtem bodů udělených na základě posouzení hodnotící komise dle jednotlivých částí v rámci kritéria 2 přidělené hodnocené nabídce, nejlepší nabídkou je nejvyšší počet bodů od hodnotící komise přidělený nabídce v rámci kritéria 2. Body získané v jednotlivých dílčích kritériích hodnocení, přepočtené váhou příslušného kritéria hodnocení budou sečteny. Na základě součtu přepočtených bodů bude sestaveno celkové pořadí nabídek s tím, že ekonomicky nejvýhodnější nabídkou se stane nabídka, která dosáhne v celkovém součtu nejvyššího počtu bodů. V rámci kritéria celkové kvality bude posuzována úroveň předložených nabídek a hodnověrnost popisovaného plnění v souvislosti s naplněním cílů a výstupů zakázky. Nabídky by měly obsahovat popis metod, jejich kapacitní a technické zajištění, to vše s ohledem na co největší prospěch cílové skupiny, efektivitu jeho dosažení, komplexnost zabezpečení a spolehlivost administrativního vykazování.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
1) Výpis z obchodního rejstříku (pokud je v něm zapsán) 2) Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) 3) Čestné prohlášení (o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti) 4) Předpokládaná hodnota zakázky bez DPH 5) Kontaktní osoba / Kontaktní adresa/ Emailová adresa uchazeče 6) Lhůta dodání/ Časový harmonogram plnění/ Doba trvání zakázky 7) Místo dodání/ Převzetí plnění 8) Profesní životopis garanta vzdělávacích aktivit, kterým dokládá, že má minimálně tříleté zkušenosti s pořádáním obdobných vzdělávacích aktivit. 9) Reference v minimální počtu 3 ks, v minimální výši 200,000,- Kč s obdobným plněním v rámci některého z projektů „Vzdělávejte se!“

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Uchazeč doručí nabídku osobně či poštou do sídla provozovny zadavatele – Spartak Rokytnice, a. s., Horní Rokytnice 702, 512 45 Rokytnice nad Jizerou. Pokud se bude jednat o osobní doručení, je možné v pracovní dny od 9:00 do 14:00 hodin k rukám zástupci personálního oddělení. Podání nabídky elektronickou poštou se nepřipouští. Nabídku podá zájemce v jedné neprůhledné, uzavřené a zcela neporušené obálce či jiném obalu a bude opatřena výrazným nadpisem ,,NEOTVÍRAT – OP LZZ“ a na níž bude uveden název zadavatele i dodavatele vzdělávacích služeb, název projektu a jeho registrační číslo a název zakázky. Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. K podmínkám uvedeným v zadávací dokumentaci mohou uchazeči zasílat dotazy pouze písemnou formou a to na e-mailovou adresu kontaktní osoby zadavatele ve věci zakázky, nejpozději vsak 3 dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: RS Semily, s.r.o.
    IČ: 27463753
    DIČ: CZ27463753
    Sídlo: Tyršova 457, 513 01 Semily
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Lucie Neumannová

  • 2. uchazeč
    Název: Pomocné ruce, o.s.
    IČ: 22824073
    DIČ: CZ22824073
    Sídlo: Pelešany 95, 511 01 Turnov



Datum ukončení: 8. 7. 2014


 
Uveřejněno: 11. 6. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016