Zpět

Zpracování Analýzy současného stavu náhradní rodinné péče v Moravskoslezském kraji

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9979

Název zakázky: Zpracování Analýzy současného stavu náhradní rodinné péče v Moravskoslezském kraji

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 7. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Moravskoslezský kraj

Sídlo zadavatele: 28. října 117, 702 18 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Tomáš Kotyza, ředitel krajského úřadu kontakt viz. kontaktní osoba zadavatele

IČ zadavatele: 70890692

DIČ zadavatele: CZ70890692

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Veronika Lesáková
  • Telefon: 595 622 825
  • E-mail: veronika.lesakova@kr-moravskoslezsky.cz

Lhůta pro podání nabídek: 4. 8. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídka musí být doručena poštou na adresu: Krajský úřad Moravskoslezského kraje, odbor kancelář ředitele krajského úřadu, oddělení veřejných zakázek, 28. října 117, 702 18 Ostrava, nebo osobně na podatelnu krajského úřadu, číslo dveří A115.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je zpracování analýzy současného stavu náhradní rodinné péče v Moravskoslezském kraji, v rámci projektu „Podpora péče o ohrožené děti“, reg. č. CZ.1.04/3.1.03/C2.00067 spolufinancovaného z Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost. Předmětem analýzy je získání hodnověrných a statisticky významných dat za období let 2009 až 2013 o současném stavu náhradní rodinné péče v Moravskoslezském kraji a jejich analýza. Bližší specifikace díla je v příloze č. 1 obchodních podmínek (viz zadávací dokumentace).

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1050000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
do 31. 5. 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Krajský úřad Moravskoslezského kraje, odbor sociálních věcí, ul. 28. října 117, 702 18 Ostrava

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky. Nabídka každého uchazeče se bude hodnotit dle následujících kritérií s ohledem na jejich váhu: 1. Nabídková cena – váha kritéria 80% 2. Návrh metodologie postupu – váha kritéria 20% Bližší informace jsou uvedeny v Písemné výzvě.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
1. Uchazeč v nabídce předloží: a. Prostou kopii dokladu o oprávnění k podnikání vztahujícího se k předmětu této veřejné zakázky (např. výpis z živnostenského rejstříku). Nevztahuje-li se oprávnění k podnikání na celý rozsah zakázky, musí prokázat oprávnění k podnikání i subdodavatelé. b. Prostou kopii aktuálního výpisu z obchodního rejstříku (je-li do tohoto rejstříku uchazeč zapsán) nebo výpis z jiného rejstříku či evidence, v nichž je uchazeč zapsán. c. Čestné prohlášení o bezdlužnosti vůči příslušnému finančnímu úřadu a příslušnému úřadu sociálního zabezpečení (čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, a čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele). Vzor tohoto čestného prohlášení je uveden v zadávací dokumentaci. d. Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem v bodech a, b, c je uchazeč oprávněn prokázat svou kvalifikaci prostou kopii výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 127 zákona 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách ve znění pozdějších předpisů, dále jen „zákon“) nebo prostou kopii certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 134 zákona). e. Čestné prohlášení o splnění požadavků zadavatele. Vzor tohoto čestného prohlášení je součástí zadávací dokumentace. 2. Uchazeč ve své nabídce dále předloží složení realizačního týmu, z něhož bude zřejmá účast minimálně jednoho metodika, tj. odborného pracovníka orientujícího se v systému náhradní rodinné péče. Uchazeč prokáže předložením profesního životopisu z něhož bude zřejmá praxe v oblasti náhradní rodinné péče. U ostatních členů realizačního týmu postačí předložení profesních životopisů. 3. Uchazeč v nabídce předloží seznam významných dokončených zakázek obdobného charakteru k této veřejné zakázce, který bude obsahovat alespoň jednu zakázku na realizaci analýzy výzkumné povahy relevantní k obsahu této veřejné zakázky zaměřené do oblasti - ochrany práv a oprávněných zájmů dětí. Tato referenční zakázka musí být uchazečem realizovaná v posledních třech letech a finanční objem této zakázky musí být min. 100.000,- Kč vč. DPH. V seznamu referenčních zakázek uchazeč uvede název objednatele, předmět zakázky, dobu realizace, finanční objem realizovaných zakázek a kontaktní osoby vč. kontaktního telefonu pro ověření reference. Uchazeč splní tento požadavek doložením referenčních listů obsahujících tyto údaje: ? název zakázky včetně popisu předmětu zakázky ? dobu realizace ? finanční rozsah zakázky ? název objednatele včetně kontaktní osoby a telefonického kontaktu pro ověření referencí, nebo prohlášením obsahujícím výše uvedené údaje potřebné pro ověření referencí. 4. Uchazeč v nabídce dále doloží návrh metodologie postupu, který bude předložen v listinné i elektronické podobě na CD. V tomto návrhu uchazeč zohlední a zapracuje vhodné postupy, prostředky, nástroje a metody, které budou směřovat k naplnění cíle analýzy vzhledem ke specifikaci díla uvedené v příloze č. 1 obchodních podmínek. Návrh bude obsahovat minimálně všechny tyto body: a. Popis zpracování aktuálního stavu a situace v oblasti náhradní rodinné péče v Moravskoslezském kraji s rozlišením dle jednotlivých obecních úřadů obcí s rozšířenou působností s ohledem na požadavky uvedené v části I. (obecná část). Popis bude obsahovat rovněž návrh struktury obecné části dokumentu a způsob rozpracování jednotlivých prioritních oblastí. b. Popis zpracování jednotlivých oblastí části II. (odborná část) dle podrobné specifikace uvedené v příloze. Popis bude zaměřen především na hlavní metody použité za účelem naplnění cíle dané analýzy. Další požadavky na povinné součástí nabídky jsou uvedeny v Písemné výzvě.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Další podmínky pro plnění zakázky jsou uvedeny v přílohách této výzvy.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Vítězný dodavatel

SocioFactor s.r.o.

Daliborova 631/22, Mariánské Hory, 709 00 Ostrava

IČ: 28586336

Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Phdr. Daniel Topinka, Ph.D.

 

2. uchazeč

Sociotrendy s.r.o.

Olomouc - Nové Sady, Rooseveltova 139/95, PSČ 779 00

IČ: 28630319

 

3. uchazeč

2K CONSULTING s.r.o.

Thunovská 179/12, Malá Strana, 118 00 Praha 1

IČ: 29451990

 

4. uchazeč

ACCENDO - Centrum pro vědu a výzkum, o.p.s.

Ostrava - Moravská Ostrava, Švabinského 1749/19, PSČ 702 00

IČ: 28614950

Datum ukončení: 9. 9. 2014


 
Uveřejněno: 22. 7. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016