Zpět

Zpracování prognózy vývoje a struktury zaměstnanosti a odvětví do roku 2033 v projektu "Společným postupem sociálních partnerů k přípravě odvětví na změny důchodového systému – I. etapa"

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9773

Název zakázky: Zpracování prognózy vývoje a struktury zaměstnanosti a odvětví do roku 2033 v projektu "Společným postupem sociálních partnerů k přípravě odvětví na změny důchodového systému – I. etapa"

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 4. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Konfederace zaměstnavatelských a podnikatelských svazů ČR

Sídlo zadavatele: Václavské náměstí 831/21, Nové Město, 110 00 Praha

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jan Wiesner, prezident telefon 222324985 kzps@kzps.cz

IČ zadavatele: 49627325

DIČ zadavatele: CZ49627325

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jan Zikeš
  • Telefon: 222324985
  • E-mail: zikes@kzps.cz

Lhůta pro podání nabídek: 5. 5. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Konfederace zaměstnavatelských a podnikatelských svazů ČR, Praha 1, Václavské nám. 21, PSČ 113 60. Osobní podání nabídky je možné učinit v pracovních dnech v kanceláři zadavatele na uvedené adrese, 5. patro, č. dveří 522, v době od 9:00 do 11:00 a od 13:30 do 15:00 (v poslední den lhůty od 9:00 do 10:00) hodin, po předchozí telefonické domluvě času na číslech 222324985 nebo 775157750.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je zpracování prognóz vývoje a struktury zaměstnanosti do roku 2033 pro 8 odvětví ekonomiky.
Každá prognóza bude obsahovat úvodní obecnou část, která bude s ohledem na strukturu a hloubku dat ČSÚ, ČSSZ a relevantních veřejných institucí hlouběji rozpracována pro tato odvětví: textil, oděv; stavebnictví; těžební průmysl; zemědělství; doprava; kultura; školství; polygrafický průmysl.
Prognóza musí být zpracována s využitím obvyklých metod zpracování demografických prognóz, musí obsahovat vymezení klíčových problémů a informaci o tom, jaké metody a postupy byly při zpracování využity. Pro účely komparace trendů v jednotlivých odvětvích je požadováno, aby byla na všechna odvětví aplikována stejná metodologie. Prognózy pro jednotlivá odvětví musí být řešeny ve vzájemném kontextu.
Základní specifikace společná pro všechny demografické prognózy:
a) práh prognózy – rok 2013 (31/12)
b) horizont prognózy – rok 2033 (31/12)
c) analýza dosavadních trendů vývoje u odvětví 1 až 8 (s důrazem na cílovou skupinu)
d) definice optimistické, střední a pesimistické prognózy vývoje odvětví v jednotlivých 8 odvětvích
e) definice optimistické, střední a pesimistické prognózy vývoje zaměstnanosti v jednotlivých odvětvích
f) průběžná implementace informací zjištěných v rámci jednotlivých platforem (zejména s důrazem na  definovaná typická povolání podle věku, pohlaví, vzdělání a regionu).
Pro každé odvětví bude zadavatelem a dodavatelem definováno maximálně 5 klíčových povolání, u kterých bude zpracována prognóza dle bodů a) b) d) a e).

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1338842,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín dodání: do 31.1.2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Praha 1, Václavské nám. 21, 5. patro – kancelář 522, PSČ 113 60.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1. Kvalita plnění (váha 75 %) 2. Celková nabídková cena (váha 25 %) ad 1. Kvalita plnění Hodnotí se a) navrhovaná metodika prognóz (váha subkritéria 15%) b) plánovaný rozsah použitých dat dle struktury požadované zadavatelem (15%) c) zpětná vazba - reakce na potřeby cílové skupiny (jednotlivých platforem, 15%) d) způsob komunikace se zadavatelem (popis uplatňovaných způsobů komunikace během realizace zakázky, 10%) e) definování možných rizik spojených s prováděním zakázky včetně návrhů na jejich eliminaci (15%) f) popis kontrolních mechanismů uchazeče (jasně definované odpovědnosti v rámci realizačního týmu a způsob kontroly plnění zakázky, 10%) g) kvalita zpracování díla podobného zaměření vytvořeného v dřívější době uchazečem (grafická a jazyková úroveň, strukturovanost a srozumitelnost textu, 20%). Každé ze sedmi dílčích subkritérií má v rámci hodnotícího kritéria přidělenu váhu. U subkritéria g) se vychází z posouzení předchozí práce uchazeče s ohledem na grafickou a jazykovou úroveň, strukturovanost a srozumitelnost textu, a z toho plynoucí možné očekávání úrovně kvality plnění uchazeče. Pro hodnocení se použije bodová stupnice 1 až 100, a to pro každé subkritérium samostatně. Nejvhodnější nabídce v daném subkritériu bude přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním body odpovídající porovnání s nejvhodnější nabídkou v daném subkritériu. Výsledný počet bodů v každém subkritériu bude násoben váhou subkritéria. Přidělený počet bodů musí vždy vycházet z porovnání nejvhodnější a hodnocené nabídky. Hodnocení nebude nastaveno tak, aby výsledek hodnocení jednotlivých nabídek závisel na počtu došlých nabídek, ani způsobem, kdy by mezi první, druhou a dalšími nabídkami byly předem stanoveny fixní bodové rozdíly. Není možné přidělení nulové bodové hodnoty. ad 2. Celková nabídková cena Bude hodnocena celková nabídková cena včetně DPH. Nabídnutá cena musí být obvyklá v místě a čase. Pokud bude nabídnutá cena zjevně nepřiměřená, a vzbudí důvodné pochybnosti, zda uchazeč bude schopen plnění řádně a/nebo včas realizovat, bude uchazeč vyzván prostřednictvím uvedené kontaktní e-mailové adresy k podání písemného vysvětlení k takové mimořádně nízké nabídnuté ceně. Hodnotící komise vyřadí z hodnocení nabídku s cenou mimořádně nízkou, pokud nebude písemné vysvětlení uchazeče doručeno ve stanovené lhůtě nebo bude zdůvodnění (objasnění) nízké ceny nedostatečné nebo zjevně smyšlené.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
• čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti; • čestné prohlášení o bezúhonnosti uchazeče a jeho statutárního orgánu (členů orgánu) ve smyslu § 53 odst. 1 písm. a) a b) zákona č. 137/2006 Sb.; • čestné prohlášení, že uchazeči nebyl uložen zákaz plnění veřejných zakázek ve smyslu § 120a odst. 2 zákona a že není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek; • čestné prohlášení o tom, že zaměstnanci zadavatele, jeho statutární orgány nebo členové realizačního týmu projektu se nepodíleli na zpracování nabídky; • výpis z obchodního rejstříku, popř. jiné evidence, v níž je uchazeč zapsán; • doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky; • seznam významných prací realizovaných uchazečem s uvedením jejich rozsahu a doby realizace, splňující podobnou úroveň stanovenou zadavatelem pro plnění dle tohoto výběrového řízení.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě, a to v listinné podobě v jednom originále a dvou kopiích a v elektronické podobě (fotokopie kompletní předkládané listinné podoby nabídky) ve formátu PDF na datovém nosiči. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Čeština.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek OP LZZ číslo vydání 1.10. V souladu s ustanovením § 18 odst. 5 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, není zakázka zadávána podle tohoto zákona. Zadavatel rovněž upozorňuje, že nepostupuje ani podle ustanovení § 26 odst. 5 věta druhá zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění (dále jen zákon), přestože se v této zadávací dokumentaci odkazuje na jednotlivá ustanovení zákona.

Další podmínky:
Podrobná specifikace údajů uvedených ve výzvě nebo další podmínky pro plnění zakázky a postup hodnocení jsou uvedeny v samostatné zadávací dokumentaci, uveřejněné spolu s výzvou.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Jméno: Národní vzdělávací fond, o.p.s.
    IČ: 25751417
    DIČ: CZ
    25751417
    Sídlo: Praha 1, Opletalova 25, PSČ 110 00
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: PhDr. Miroslava Kopicová, ředitelka

  • 2. uchazeč
    Jméno: Univerzita Karlova v Praze
    IČ: 00216208
    DIČ: CZ00216208
    Sídlo: Praha – Staré Město, Ovocný trh 560/5, PSČ 110 00

  • 3. uchazeč
    Jméno: Vysoká škola ekonomická v Praze
    IČ: 61384399
    DIČ: CZ61384399
    Sídlo: Praha – Žižkov, náměstí Winstona Churchilla 1938/4, PSČ 130 00
  • 4. uchazeč
    Jméno: DIREKTA GROUP s.r.o.
    IČ: 25685295
    DIČ: CZ25685295
    Sídlo: Praha 8, Zenklova 37, PSČ 180 00

 

Datum ukončení: 12. 5. 2014


 
Uveřejněno: 17. 4. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016