Zpět

Zvýšení kvality řízení, finanční řízení a Good Governance na Městském úřadu Břeclav

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9575

Název zakázky: Zvýšení kvality řízení, finanční řízení a Good Governance na Městském úřadu Břeclav

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 2. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Město Břeclav

Sídlo zadavatele: nám. T. G. Masaryka 42/3, 690 81 Břeclav

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: MUDr. Oldřich Ryšavý, starosta města Tel. 519 311 391 E-mail: starosta@breclav.eu

IČ zadavatele: 00283061

DIČ zadavatele: CZ00283061

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: JUDr. Roland Vlašic
  • Telefon: 519 311 231
  • E-mail: roland.vlasic@breclav.eu

Lhůta pro podání nabídek: 3. 3. 2014 09:00

Místo pro podání nabídek:
Město Břeclav nám. T. G. Masaryka 42/3 690 81 Břeclav

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zakázku tvoří 4 části:

Část A: Strategie rozvoje úřadu, informační strategie a metodika zlepšování se systémem zavádění inovací

Předmětem plnění části A je poskytnutí odborných poradenských služeb a realizace projektů pro sestavení strategie rozvoje úřadu a informační strategie, v oblasti moderních metod řízení - sestavení metodiky zlepšování a návrh systému zavádění inovací. Veškeré aktivity související s tvorbou obou strategií jsou navzájem propojeny v nedělitelný celek a jsou proto soutěženy jako jedna část. Cílem zadavatele je získat propojené dokumenty, které dohromady vytvoří konzistentní celek.

Část B: Procesní analýza a návrh optimalizace

Předmětem plnění části B je poskytnutí odborných poradenských služeb a realizace projektů v oblasti procesního řízení, sestavení procesní analýzy procesů orientovaných na klienta s návrhem optimalizace.

Část C: Řízení lidských zdrojů

Předmětem plnění části C je poskytnutí odborných poradenských služeb a realizace projektů pro optimalizaci nebo zavedení vybraných procesů řízení lidských zdrojů a dodávka potřebného SW. Veškeré aktivity související s tvorbou a implementací metodik oblastí personálního rozvoje včetně hodnocení a odměňování zaměstnanců, užší vazbou s procesy a katalogem služeb včetně dodávky vhodného software jsou navzájem propojeny v nedělitelný celek a jsou proto soutěženy jako jedna část veřejné zakázky. Cílem zadavatele je získat propojené řešení, dokumenty a software, které dohromady tvoří konzistentní celek.

Část D: Finanční řízení

Předmětem plnění části D je poskytnutí odborných poradenských služeb, dodávek SW a realizace projektů pro optimalizaci vybraných procesů úřadu: obsluhy klienta, souvisejících s eGovernmentem, obsluhujících inovaci v rámci úřadu v oblasti finančního řízení.

Každá z výše uvedených částí bude hodnocena samostatně. Uchazeč tedy může podat samostatnou nabídku do každé jednotlivé části.

Podrobná specifikace viz přílohy Výzva k podání nabídky, Bližší specifikace předmětu plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2370000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení plnění části A, B, C až D: ihned po podpisu smlouvy Termín ukončení plnění části A, B, C až D: 30. 5. 2015.

Místo dodání / převzetí plnění:
Město Břeclav

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky, které budou předloženy ve lhůtě pro podání nabídek, budou úplné a v souladu s touto zadávací dokumentací a všemi předpisy, budou hodnoceny v souladu s § 78 odst. 1 písm. a) ZVZ na základě ekonomické výhodnosti nabídky. Níže uvedená hodnoticí kritéria jsou stanovena pro všechny čtyři části zakázky shodně, a to: a) Výše nabídkové ceny v Kč bez DPH – váha 55 % b) Kvalita návrhu řešení a ověření přínosů realizace zakázky – váha 45 %. Podrobná specifikace viz příloha Výzva k podání nabídky.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje, aby uchazeč prokázal splnění kvalifikace v rozsahu: 1. Základní kvalifikační předpoklady dle § 53 ZVZ 2. Profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 ZVZ 3. Technické kvalifikační předpoklady dle § 56 ZVZ Zadavatel stanovuje, že základní kvalifikační předpoklady a profesní kvalifikační předpoklady jsou pro všechny 4 části zakázky stejné. Technické kvalifikační předpoklady jsou stanoveny pro každou část zakázky zvlášť. Základní kvalifikační předpoklady dle § 53 odst. 1 ZVZ: Zadavatel požaduje prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů dodavatele dle § 53 odst. 1 písm. a) až k) ZVZ předložením čestného prohlášení podle § 62 odst. 3 ZVZ, z jehož obsahu musí být zřejmé, že dodavatel splňuje příslušné základní kvalifikační předpoklady požadované veřejným zadavatelem. Čestné prohlášení bude podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Vzor čestného prohlášení je uveden v příloze č. 4 zadávací dokumentace. Zadavatel výslovně upozorňuje uchazeče na skutečnost, že vítězný uchazeč bude v souladu s ustanovením § 62 odst. 3 ZVZ povinen před uzavřením smlouvy předložit zadavateli originály nebo úředně ověřené kopie dokladů v souladu s § 53 odst. 3 ZVZ prokazujících splnění základních kvalifikačních předpokladů. Profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 písm. a) a b) ZVZ: Zadavatel požaduje prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů dodavatele dle § 54 písm. a) a b) ZVZ předložením čestného prohlášení podle § 62 odst. 3 ZVZ, z jehož obsahu musí být zřejmé, že dodavatel splňuje příslušné profesní kvalifikační předpoklady požadované veřejným zadavatelem. Čestné prohlášení bude podepsáno osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Vzor čestného prohlášení je uveden v příloze č. 4 zadávací dokumentace. Zadavatel výslovně upozorňuje uchazeče na skutečnost, že vítězný uchazeč bude v souladu s ustanovením § 62 odst. 3 ZVZ povinen před uzavřením smlouvy předložit zadavateli originály nebo úředně ověřené kopie dokladů prokazujících splnění profesních kvalifikačních předpokladů. Podrobná specifikace technických kvalifikačních předpokladů viz příloha Výzva k podání nabídky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka může být odevzdána ve vytištěné, pevně spojené podobě tak, aby bylo zabráněno ztrátě či výměně jednotlivých listů nabídky. Veškeré části nabídky budou po spojení tvořit jeden celek. Strany budou očíslovány. Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Nabídku je možné podat písemně v uzavřené obálce. Podrobná specifikace viz příloha Výzva k podání nabídky.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce, podepsána oprávněným zástupcem uchazeče.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9.

Další podmínky:
Podkladem pro vypracování nabídky je tato zadávací dokumentace a její přílohy. Nabídka bude předložena v jednom originálním vyhotovení a v jedné prosté kopii odpovídající originálu. Originál nabídky musí být na titulní straně označen slovem „ORIGINÁL“. Kopie nabídky musí být na titulní straně označena slovem „KOPIE“. Podrobná specifikace viz přílohy Výzva k podání nabídky, Bližší specifikace předmětu plnění veřejné zakázky.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Část A - Strategie rozvoje úřadu, informační strategie a metodika zlepšování se systémem zavádění inovací
Vítězný dodavatel

Název: M.C.TRITON, spol. s r.o.
IČ: 49622005
DIČ: CZ49622005
Sídlo: Evropská 846/176a, 160 00, Praha 6
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Luděk Pfeifer, CSc., jednatel


2. uchazeč
Název: BDO Advisory s.r.o.
IČ: 27244784
DIČ: CZ27244784
Sídlo: Karolinská 661/4, Karlín, 186 00 Praha 8


3. uchazeč
Název: Process Song s.r.o.
IČ: 27641368
DIČ: CZ27641368
Sídlo: Václavské náměstí 802/56, 110 00 Praha 1
 

Část B - Procesní analýza a návrh optimalizace

Vítězný dodavatel
Název: M.C.TRITON, spol. s r.o.
IČ: 49622005
DIČ: CZ49622005
Sídlo: Evropská 846/176a, 160 00, Praha 6
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Luděk Pfeifer, CSc., jednatel

2. uchazeč
Název: BDO Advisory s.r.o.
IČ: 27244784
DIČ: CZ27244784
Sídlo: Karolinská 661/4, Karlín, 186 00 Praha 8

3. uchazeč
Název: ATTN Consulting s.r.o.
IČ: 25894978
DIČ: CZ25894978
Sídlo: Krapkova 280/7, 779 00 Olomouc


Část C Řízení lidských zdrojů

Vítězný dodavatel
Název: ATTN Consulting s.r.o.
IČ: 25894978
DIČ: CZ25894978
Sídlo: Krapkova 280/7, 779 00 Olomouc
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Alexandr Toloch, jednatel

2. uchazeč
Název: M.C.TRITON, spol. s r.o.
IČ: 49622005
DIČ: CZ49622005
Sídlo: Evropská 846/176a, 160 00 Praha 6

3. uchazeč
Název: BDO Advisory s.r.o.
IČ: 27244784
DIČ: CZ27244784
Sídlo: Karolinská 661/4, Karlín, 186 00 Praha 8


Část D - Finanční řízení

Vítězný dodavatel
Název: DYNATECH s.r.o.
IČ: 25501003
DIČ: CZ 25501003
Sídlo: Mlýnská 13, 602 00 Brno
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Miloslav Kvapil, jednatel

2. uchazeč
Název: BDO Advisory s.r.o.
IČ: 27244784
DIČ: CZ27244784
Sídlo: Karolinská 661/4, Karlín, 186 00 Praha 8

3. uchazeč
Název: Process Song s.r.o.
IČ: 27641368
DIČ: CZ27641368
Sídlo: Václavské náměstí 802/56,110 00 Praha 1

Datum ukončení: 17. 4. 2014


 
Uveřejněno: 6. 2. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016