- Pravidla k zadávacím řízením OPZ+ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ+ (formuláře, vzory)
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
On-line formulář je určen pro OPZ i OPZ+. V případě zveřejňování zadávací dokumentace pro OPZ+ v tuto chvíli neuvádějte související projekt, neboť ten není k dispozici. Defaultně je ve formuláři uveden Operační program Zaměstnanost, který tam ponechte i v případě zadávacího řízení pro OPZ+.
Vzdělávání OHK Mladá Boleslav
Operační program: 03 Operační program Zaměstnanost plus
Číslo zakázky: 14203
Název zakázky: Vzdělávání OHK Mladá Boleslav
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 5. 2024
Název/obchodní firma zadavatele: Okresní hospodářská komora Mladá Boleslav
Sídlo zadavatele: Dukelská 1093, Mladá Boleslav 293 01
- Jméno: Ivo Rašín
- Telefon: +420602235802
- E-mail: rasin@sskolemb.cz
IČ zadavatele: 46355049
DIČ zadavatele: CZ46355049
- Jméno: Ivo Rašín
- Telefon: +420602235802
- E-mail: rasin@sskolemb.cz
Lhůta pro podání nabídek: 5. 6. 2024 16:00
Místo pro podání nabídek: Okresní hospodářská komora Mladá Boleslav, Dukelská 1093, Mladá Boleslav 293 01
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích aktivit, kurzy určené na prohlubování a obnovování znalostí pracovníků z oblasti měkkých a manažerských dovedností, účetnictví a další kurzy s ekonomickou a právní tematikou a kurzy se zaměřením na technické a odborné vzdělávání v maximálním rozsahu 11840 osobohodin výuky. Rozpis jednotlivých vzdělávacích aktivit je uvedený v příloze č. 4 této výzvy. Realizace probíhá formou kurzů připravených na míru a/nebo otevřených kurzů. Součástí plnění je vydání osvědčení o úspěšném absolvování kurzu, popř osvědčení v případě rekvalifikačního kurzu.
Dodavatel poskytne účastníkům školení v potřebném počtu pro každý kurz výukové a podpůrné materiály. Vzhledem k tomu, že jednotlivé kurzy budou probíhat dle aktuálních potřeb zadavatele, je nezbytné, aby dodavatel byl schopen realizovat konkrétní kurz do 14 dnů od doručení požadavku zadavatele. Zadavatel oznámí požadavek na realizaci daného kurzu objednávkou emailem adresovaným kontaktní osobě dodavatele 14 dnů před vlastní realizací, kde specifikuje: místo realizace, termíny realizace, téma daného kurzu, počet účastníků, případně další bližší specifikaci a požadavky.
U kurzů budou dodrženy počty hodin výuky uvedené u jednotlivých kurzů. Výukové hodiny jsou v délce 60 min. u všech plánovaných kurzů. Školicí den je v délce 8 výukových hodin, bez přestávek. Přestávky dodavatel navrhne nad výše uvedený rozsah výukových hodin, a to v min. počtu 2 přestávek za výukový den, včetně pauzy na oběd vždy u daného kurzu před vlastní realizací. Maximální počet osob ve skupině je 12 osob, minimální počet osob ve skupině je 8 osob.
Plnění této veřejné zakázky musí být zajištěno dostatečným počtem kvalifikovaných a specializovaných osob, přičemž dodavatel je povinen vždy zajistit, aby činnost vyžadující určitou kvalifikaci či specializaci byla vykonávána vždy takovými fyzickými osobami, které kvalifikaci či specializaci mají. Zadavatel je oprávněn si danou skutečnost na místě ověřit a dodavatel je povinen v takovém případě poskytnout účinnou součinnost.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1990000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 31.12.2026
Místo dodání / převzetí plnění: Středočeský kraj, Liberecký kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Zadavatel stanovil v souladu s § 115 odst. 1 písm. a) ZZVZ následující hodnotící kritéria:
Hodnotící kritéria:
Výše nabídkové ceny
Hodnocení nabídek:
V rámci tohoto kritéria hodnocení bude hodnocena výše předložené celkové nabídkové ceny v Kč včetně DPH.
Nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší celkovou nabídkovou cenou.
Zadavatel seřadí nabídky dle nabídkových cen od nejnižší po nejvyšší. V případě rovnosti nabídkových cen účastníků na prvních dvou místech bude pořadí stanoveno náhodným výběrem losem, k němuž budou přizváni zástupci účastníků výběrového řízení, jichž se los týká.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní způsobilost splňuje účastník, který nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením výběrového řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 ZZVZ nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží; je-li dodavatelem právnická osoba, musí podmínku dle tohoto odstavce splňovat také: tato právnická osoba, každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele;
nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek;
nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění;
nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti;
není v likvidaci, nebylo proti němu vydáno rozhodnutí o úpadku, nebyla vůči němu nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu a není v obdobné situaci podle právního řádu země svého sídla.Účastník prokáže splnění základní způsobilosti čestným prohlášením účastníka, ve kterém bude uvedeno, že účastník všechny výše uvedené základní způsobilosti požadované zadavatelem splňuje. Účastník může použít vzor čestného prohlášení, který je Přílohou č. 2 této výzvy. Toto čestné prohlášení musí být opatřeno podpisem účastníka nebo osoby oprávněné jednat za účastníka a opatřeno úředně ověřeným podpisem.Základní způsobilost může účastník prokázat výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů ne starším tří (3) měsíců.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Závazné požadavky zadavatele:
Informace a údaje uvedené v jednotlivých částech této výzvy, popř. v závazných přílohách výzvy vymezují závazné požadavky zadavatele na plnění zakázky. Tyto požadavky je účastník povinen plně a bezvýhradně respektovat při zpracování své nabídky a ve své nabídce je akceptovat. Neakceptování požadavků zadavatele uvedených v této výzvě a v jejích závazných přílohách budou považovány za nesplnění výzvy a může vést k vyloučení účastníka z další účasti na výběrovém řízení.
Účastník, který podal nabídku ve výběrovém řízení, je oprávněn k plnění zakázky využít poddodavatele.
Pokud účastník podá více nabídek samostatně, zadavatel všechny nabídky podané takovým účastníkem vyřadí. Vyloučení účastníka včetně důvodu zadavatel bezodkladně písemně oznámí účastníkovi.
Nabídka musí obsahovat následující dokumenty a součásti (níže uvedená struktura nabídky má pouze doporučující charakter):
krycí list nabídky včetně prohlášení o vázanosti výzvou dle přílohy č. 1 této výzvy;
nabídková cena; účastník může použít vzor struktury nabídkové ceny, který je Přílohou č. 5 této výzvy;
dokumenty prokazující splnění základní způsobilosti, profesní způsobilosti a technické kvalifikace;
čestné prohlášení o poddodavatelích;
ostatní údaje a dokumenty (řazení dle uvážení účastníka).
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Cena musí být v nabídce uvedena jako celková cena (hodnota)
předmětu zakázky v Kč, tj. za předpokládaný počet 11840 osobohodin výuky, bez DPH, i s DPH. Výše DPH musí být vyčíslena zvlášť.
Nabídkovou cenu není možno po dobu trvání smlouvy na plnění veřejné zakázky překročit.
Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky (tj. bude zahrnovat odměnu lektora, cestovné lektora, stravné lektora a ubytování lektora, školicí pomůcky, materiály apod).Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě, v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat – Vzdělávání OHK Mladá Boleslav“. Veškeré součásti nabídky musí být poskytnuty v jedné obálce. Všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky. Veškeré doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis účastníka, musí být podepsány statutárním zástupcem účastníka oprávněným jednat za účastníka dle obchodního rejstříku či obdobné evidence nebo osobou oprávněnou jednat za účastníka s úředně ověřeným podpisem. Pokud bude účastníka zastupovat zmocněnec na základě plné moci, musí být v nabídce předložena plná moc v originále, nebo v úředně ověřené kopii. Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Nabídka bude řádně čitelná, bez škrtů a přepisů, které by mohly zadavatele uvést v omyl.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Technická kvalifikace:
Technickou způsobilost splňuje účastník, který zrealizoval zakázku v oboru vzdělávání u jednoho subjektu v objemu min. 750.000,- Kč (slovy: sedm set padesát tisíc korun českých) bez DPH v období ne starší 5 let – účastník doloží písemné potvrzení realizace zakázky od objednatele zakázky včetně uvedení kontaktních údajů;
Jehož minimální roční obrat za poslední dvě (2) bezprostředně předcházející účetní období činil 3.000.000,- Kč (slovy: tři miliony korun českých);
Doloží seznam lektorského týmu, kde bude minimálně 5 školitelů s vysokoškolským vzděláním a minimálně 5letou praxí ve vzdělávání dospělých – informace uchazeč doloží profesními životopisy a kopií dokumentu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Tento lektorský tým bude závazný a změna lektorského týmu bude možná pouze po písemné dohodě obou stran v průběhu realizace veřejné zakázky;
Doloží ukázkové vzdělávací materiály a osnovy realizovaných kurzů: Projektové řízení – 16 hodin, stress management – 8 hodin, komunikační dovednosti a týmová spolupráce – 16 hodin.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 - Krycí list nabídky.docx (21. 5. 2024 19:53)
- Příloha č. 2 - Vzor čestného prohlášení k prokázání základní způsobilosti.docx (21. 5. 2024 19:53)
- Příloha č. 3 - Návrh smlouvy.docx (21. 5. 2024 19:54)
- Příloha č. 4 - Rozpis jednotlivých kurzů.docx (21. 5. 2024 19:54)
- Příloha č. 5 - Vzor struktury nabídkové ceny.docx (21. 5. 2024 19:54)
- Výzva k podání nabídky.pdf-1 (22. 5. 2024 11:44)