- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
„Centrum Kociánka - vzdělávací aktivity na míru“
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12882
Název zakázky: „Centrum Kociánka - vzdělávací aktivity na míru“
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 7. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_038/0009059 Kociánka jako učící se organizace příjemce: Centrum Kociánka
Název/obchodní firma zadavatele: Centrum Kociánka
Sídlo zadavatele: Kociánka 93/2, 612 47 Brno
- Jméno: Mgr. Tomáš Komárek
- Telefon: +420515504216
- E-mail: tomas.komarek@kocianka.cz
IČ zadavatele: 00093378
DIČ zadavatele: CZ00093378
- Jméno: Jakub Rýc
- Telefon: +420777567735
- E-mail: jakub.ryc@osigeno.cz
Lhůta pro podání nabídek: 12. 8. 2019 11:00
Místo pro podání nabídek: Elektronický nástroj NEN
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zajištění vzdělávacích aktivit pro pracovníky Centra Kociánka - pracoviště Brno a Březejc. Kurzy budou určeny pro pracovníky Centra Kociánky. Jedná se o 110 pracovníku PSS, 10 SP, 20 zdravotníků a vychovatelů, 20 pracovníku z vedení a středního a liniového managementu, z toho bude 80 osob THP. Celkem bude proškoleno 160 osob. Celkem je poptáváno 232 hodin akreditovaného vzdělávání (září 2019 - prosinec 2020).
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 600000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 9/2019 - 12/2020
Místo dodání / převzetí plnění: • Kociánka 93/2, 612 47 Brno (Centrum Kociánka) • Sviny 13, 594 01 Sviny (Pracoviště Březejc)
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz. Výzva k podání nabídky
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz. Výzva k podání nabídky
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v elektronické podobě. Viz. Výzva k podání nabídky
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídky a zadávací dokumentace - podpis.pdf (22. 7. 2019 11:40)
- Přílohy.zip (22. 7. 2019 11:40)
- Změna zadávací dokumentace č. 1 - podpis.pdf (22. 7. 2019 11:40)
- Změna zadávací dokumentace č. 2.zip (31. 7. 2019 15:14)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.