- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Akreditované vzdělávání zaměstnanců Maskot System
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12582
Název zakázky: Akreditované vzdělávání zaměstnanců Maskot System
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 11. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Maskot System s.r.o.
Sídlo zadavatele: Za Mostem 303/8, Němčice, 664 91 Ivančice
- Jméno: Rudolf Skoumal
- Telefon: +420606530551
- E-mail: rudolf.skoumal@maskot-system.cz
IČ zadavatele: 06065198
DIČ zadavatele: CZ06065198
- Jméno: Rudolf Skoumal
- Telefon: +420606530551
- E-mail: rudolf.skoumal@maskot-system.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 12. 2018 10:00
Místo pro podání nabídek: Maskot System s.r.o., Za Mostem 303/8, Němčice, 664 91 Ivančice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je realizace vzdělávací aktivity ve společnosti Maskot System.
Minimální délka vzdělávací aktivity: výuka 265,5 hod (délka hodiny 60 min.), zkoušky 35 hod (délka hodiny 60 min.)
Místo realizace vzdělávací aktivity: Za Mostem 303/8, Němčice, 664 91 Ivančice
Počet účastníků: 6 osob
Aktivita zahrnuje následující vzdělávací kurzy:
Obsluha hydraulické ruky
Odborná práce s motorovou pilou a křovinořezem
Vazač břemen
Obsluha elektrovozíku a motovozíku
Obsluha a údržba čelního nakladače
Podmínkou plnění zakázky je platná akreditace MŠMT na všechny vzdělávací kurzy, a to jak v době podání nabídky, tak i po celou dobu její realizace a ukončení.
Nabídka musí zahrnovat všechny vzdělávací kurzy. Není možno podat dílčí nabídky na jednotlivé vzdělávací kurzy.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 310700,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: začátek vzdělávání: leden 2019 ukončení vzdělávání: květen 2019
Místo dodání / převzetí plnění: Maskot System s.r.o., Za Mostem 303/8, Němčice, 664 91 Ivančice
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena bez DPH – číselné kritérium
Při hodnocení nabídek v rámci hodnotícího kritéria nabídková cena použije hodnotící komise bodovací stupnici 1 až 100 bodů. Každé jednotlivé nabídce bude přidělena bodová hodnota, která bude odrážet úspěšnost hodnocené nabídky v rámci dílčího kritéria. Hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu (zaokrouhleno na dvě desetinná místa nahoru), která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce.
Při hodnocení nabídek u zadavatele, který je plátcem daně z přidané hodnoty bude hodnocena cena bez daně z přidané hodnoty.
Vzorec pro hodnocení kritéria cena:
Nejnižší předložená nabídková cena
100 x ------------------------------------------------------------
Nabídková cena hodnocené nabídky
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Doklad o oprávnění k podnikání (výpis ze živnostenského nebo obchodního rejstříku v prosté kopii)
Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Uchazeč použije čestné prohlášení – příloha č.2 této výzvy.
Kopie rozhodnutí o udělení Akreditace MŠMT platná v době podání nabídky a v době trvání zakázky.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude podána na adresu pro podání nabídek.
Nabídky musí být předloženy písemně v listinné podobě dle požadavků zadavatele uvedených v zadávací dokumentaci.
Nabídka, včetně veškerých požadovaných dokladů, bude předložena v uzavřené obálce do termínu a na místo uvedené v příslušené kapitole této výzvy.
Nabídka bude svázána či jinak zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy.
Nabídka bude potvrzena (tzn. návrh smlouvy bude podepsán) osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. V případě podpisu nabídky pověřenou osobou doloží dodavatel v nabídce příslušnou plnou moc či jiný platný pověřovací dokument v originále či v úředně ověřené kopii.
Nabídka musí být kvalitním způsobem vytištěna tak, aby byla dobře čitelná. Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.
Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Uzavřená obálka s nabídkou musí být opatřena adresou zadavatele zakázky, adresou dodavatele a nápisem „Neotevírat – Akreditované vzdělávání zaměstnanců Maskot System“.
Všechna čestná prohlášení, krycí list nabídky a návrh smlouvy musí být podepsány osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele.
Obsah nabídek:
Krycí list nabídky s uvedením identifikace zakázky a zadavatele, identifikaci a kontaktní údaje dodavatele, celkovou nabídkovou cenu. Dodavatel použije vzor krycího listu, který je uveden v příloze č. 1.
Čestné prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů. Dodavatel použije vzor, který je uveden v příloze č. 2 této ZD.
Kopie rozhodnutí o udělení Akreditace MŠMT.
Návrh Smlouvy o realizaci vzdělávací aktivity podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. Dodavatel do smlouvy závazně použije přílohu č. 3.
Návrh osnovy vzdělávací aktivity.
Ostatní údaje, které tvoří nabídku – zde může dodavatel uvést další materiály, jako např. popis kurzů, reference, dokumentaci ke kurzům atd.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cen bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH.
Dodavatel použije krycí list, který je přílohou č. 1.Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel neumožňuje variantní řešení.
Nabídky musí být předloženy písemně v listinné podobě.
Celá nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 9), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- priloha_c_1_kryci_list.docx (23. 11. 2018 08:47)
- Příloha_c_2_CP.docx (23. 11. 2018 08:47)
- Priloha_c_3_smlouva_o_realizaci_vzdelavaci_aktivy_s dodavatelem_ms.doc (23. 11. 2018 08:47)
- vyzva_k_podani_nabidek_podeps.pdf-1 (23. 11. 2018 09:36)
- vysledek_vyzvy_sken.pdf (12. 12. 2018 09:32)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 310700.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Gerbet Training Centre s.r.o.Rybná 716/24 110 00 Praha IČ 04111451
Datum podpisu smlouvy: 12. 12. 2018
Datum ukončení: 12. 12. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.