- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Analýza situace bezdomovectví v Praze
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13393
Název zakázky: Analýza situace bezdomovectví v Praze
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 4. 2020
Název/obchodní firma zadavatele: Centrum sociálních služeb Praha, příspěvková organizace
Sídlo zadavatele: Žilinská 2769/2, 141 00 Praha 4 - Záběhlice
- Jméno: Mgr, Ludmila Tomešová, pověřená ředitelka
- Telefon: +420222586608
- E-mail: ludmila.tomesova@csspraha.cz
IČ zadavatele: 70878277
- Jméno: Ing. Jana Holubová
- Telefon: +420739284762
- E-mail: jana.holubova@csspraha.cz
Lhůta pro podání nabídek: 29. 4. 2020 10:00
Místo pro podání nabídek: Centrum sociálních služeb Praha - sekretariát ředitele, Žilinská 2769/2, 141 00 Praha 4
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je uzavření smlouvy na zpracování analytické studie Předmětem zakázky je zpracování analytické studie o současném stavu a povaze bezdomovectví na území Hlavního města Prahy.
Podrobný popis předmětu veřejné zakázky je uveden v příloze – Zadávacích podmínkách a v textu návrhu smlouvy.Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1000000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Zahájení bezprostředně po ukončení zadávacího řízení Zadavatelem stanovený termín dokončení veřejné zakázky: Předběžná verze analýzy musí být předložena zadavateli nejpozději do 3 měsíců od podpisu smlouvy. Vyřešení připomínek k předběžné verzi analýzy nejpozději do 1 měsíce od předložení předběžné verze analýzy.
Místo dodání / převzetí plnění: Centrum sociálních služeb Praha - sekretariát ředitele, Žilinská 2769/2, 141 00 Praha 4
Pravidla pro hodnocení nabídek:
1. kritérium: Nabídková cena v Kč bez DPH 60 %
2. kritérium: Kvalifikace a zkušenosti garanta 20 %
3. kritérium: Kvalifikace a zkušenosti Kvantitativního výzkumníka 10 %
3. kritérium: Kvalifikace a zkušenosti Kvalitativního výzkumníka 10 %
Hodnoticí kritéria a způsob hodnocení je podrobně popsán v zadávacích podmínkách.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje prokázání způsobilosti a kvalifikace účastníka zadávacího řízení doložení:
Základní způsobilosti
Profesní způsobilosti
Technické kvalifikace
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny jsou podrobně uvedeny v článku 11.3. Zadávacích podmínek.
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny jsou podrobně uvedeny v článku 11.3. Zadávacích podmínek.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Podmínky pro využití poddodavatelů jsou podrobně uvedeny v čl. 11.5. Zadávacích podmínek
Zvláštní podmínky pro plnění veřejné zakázky jsou podrobně uvedeny v čl. 11.6. Zadávacích podmínek
Podmínky na předložení údajů a dokumentů nutných k hodnocení nabídek jsou podrobně uvedeny v čl. 12.4. Zadávacích podmínek
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- 02 ZP - Analýza situace bezdomovectví v Praze verze 9 4 2020.pdf (9. 4. 2020 14:30)
- 02a Krycí list nabídky.xlsx (9. 4. 2020 14:30)
- 02b Přehled realizovaných zakázek.xlsx (9. 4. 2020 14:30)
- 02c Zkušenosti členů realizačního týmu.xlsx (9. 4. 2020 14:30)
- 02d Přehled poddodavatelů.xlsx (9. 4. 2020 14:30)
- 02e Realizační tým.xlsx (9. 4. 2020 14:30)
- 02f ČP - Zvláštní podmínky VZ - nepovinný vzor.docx (9. 4. 2020 14:30)
- 02g ČP - Základní způsobilost - nepovinný vzor.docx (9. 4. 2020 14:30)
- 03 OP - CSSP - Analýza situace bezdomovectví v Praze 7 4 2020.pdf (9. 4. 2020 14:31)
- 01 Výzva k podání nabídek dle pravidel-podepsaná.pdf (9. 4. 2020 16:42)
- 05 Vysvetleni ZD č. 1.pdf (22. 4. 2020 08:46)
- Rozhodnutí o zrušení.pdf (6. 5. 2020 14:43)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: V zadávacím řízení byla podána pouze jedna nabídka, a nebylo možné nabídky hodnotit podle kritérií kvality.
Datum ukončení: 29. 4. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.