- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Audit zpracování ochrany osobních údajů pro Město Kladno
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13444
Název zakázky: Audit zpracování ochrany osobních údajů pro Město Kladno
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 5. 2020
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/17_080/0009940 Moderní úřad III - vzdělávání zaměstnanců a tvorba strategických dokumentů příjemce: Statutární město Kladno
Název/obchodní firma zadavatele: Statutární město Kladno
Sídlo zadavatele: náměstí Starosty Pavla 44, 272 52 Kladno
- Jméno: Ing. Dan Jiránek
- Telefon: +420312604121
- E-mail: primator@mestokladno.cz
IČ zadavatele: 00234516
DIČ zadavatele: CZ00234516
- Jméno: Eva Čermáková
- Telefon: +420312604150
- E-mail: eva.cermakova3@mestokladno.cz
Lhůta pro podání nabídek: 12. 6. 2020 09:00
Místo pro podání nabídek: Nám. Starosty Pavla 44, Kladno, podatelna zadavatele
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Kontrola záznamů o činnostech zpracování osobních údajů
Kontrola stavu právní ochrany osobních údajů předávaných nebo zpřístupňovaných dalším subjektům dle platné legislativy
Zhodnocení stavu přijatých organizačních a technických opatření k zabezpečení osobních údajů
Kontrola plnění poskytování informací o zpracování osobních údajů v podmínkách výkonu státní správy a samosprávy a v pracovněprávních vztazích
Kontrola dodržování zásad anonymizace osobních údajů
Zhodnocení stavu přijatých opatření fyzické bezpečnosti
Kontrola úrovně zajištění ochrany dat při jejich zpracování externím zpracovatelem
Kontrola systému řízení přístupů do informačních systémů jiných správců
Kontrola stanovených postupů a právních základů při předávání osobních údajů do třetích zemí
Posouzení zpracování osobních údajů v personální oblasti
Kontrola souhlasů se zpracováním
Posouzení zajištění ochrany osobních údajů při projednávání v orgánech města vč. přípravy podkladů pro rozhodování
Kontrola metodiky postupů při uplatnění a výkonu práv subjektů údajů a při porušení zabezpečení osobních údajů
Kontrola zpracování osobních údajů ve vnitřním kamerovém systému objektu Magistrátu města Kladno
Kontrola listinné a elektronické evidence a způsobů archivace a uložení dokumentů
Posouzení zajištění likvidace nosičů osobních údajů
Audit zpracování osobních údajů u městské police včetně posouzení rozsahu zpracování a zabezpečení osobních údajů v projektech ochrany majetku obyvatel města využívající Městský kamerový dohledový systém
Posouzení zajištění výkonu kontrolní činnosti správce osobních údajů
Posouzení systému vzdělávání pracovníků magistrátu v zabezpečení osobních údajů
Revize použité metodiky a výsledků analýzy rizik osobních údajů
Kontrola systému řízení přístupů včetně posouzení způsobů zajištění fyzické bezpečnosti serveroven a dalších klíčových míst pro chod IT
Posouzení způsobů ochrany sítí magistrátů a ochrany uživatelských účtů
Kontrola systému ukládání a ochrany dat
Kontrola způsobů zvyšování odolnosti prostředků zpracování osobních údajů
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 865000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do 30.10.2020
Místo dodání / převzetí plnění: Sídlo zadavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Zadavatel bude hodnotit nabídky dle jejich ekonomické výhodnosti bodovací metodou. Při hodnocení nabídek stanovil zadavatel dílčí kritéria hodnocení a jejich váhu:
Zadavatel sečte pro každou nabídku získané vážené body ze všech dílčích hodnoticích kritérií. Nabídka, která získala v součtu za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou.
Kritérium č. 1: Celková nabídková cena Zadavatel bude při hodnocení vycházet z hodnoty celkové nabídkové ceny uvedené v Krycím listu nabídky, který je přílohou č. 1 této Výzvy. Nejlépe bude hodnocená nabídka s nejnižší celkovou cenou (myslí se celkovou cenou za celou zakázku, ne za dílčí aktivity).
100x ( nejnižší cenová nabídka ze všech/ cena hodnocené nabídky ) x 70 %
Kritérium č. 2: Kvalita expertního týmu
Výpočet celkového počtu bodů kvality expertního týmu
Počet bodů, který nabídka získala v daném subkritériu x váha subkritéria v %
Celkový počet bodů hodnocené nabídky kvality expertního týmu je vypočten jako součet bodů jednotlivých subkritérií.
Body získané jednou nabídkou v rámci jednotlivých subkritérií budou sečteny a následně komise použije tento výpočtový vzorec:
|
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
a) prokáže základní způsobilost, b) prokáže profesní způsobilost c) splní ekonomickou kvalifikaci d) splní technickou kvalifikaci.
Dodavatel prokazuje splnění podmínek základní způsobilosti ve vztahu k České republice předložením podepsaného čestného prohlášení, jehož vzor tvoří přílohu č. 4 zadávací dokumentace.
b) Profesní způsobilost Splnění profesní způsobilosti prokáže dodavatel, který předloží:
Výpis z obchodního rejstříku nebo výpis z jiné obdobné evidence musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení zadávacího řízení (tedy nesmí být k okamžiku zahájení zadávacího řízení starší 3 měsíců). Doklady nemusí dodavatel předložit, pokud právní předpisy v zemi jeho sídla obdobnou profesní způsobilost nevyžadují. Prokázání profesní způsobilosti může dodavatel prokázat také předložením výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů c) Ekonomická kvalifikace Zadavatel nepožaduje prokázání ekonomické kvalifikace. d) Technická kvalifikace Splnění technické kvalifikace prokáže dodavatel, který předloží:
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude předložena v jednom originále v písemné formě, v českém jazyce a zároveň v elektronické formě na vhodném médiu (nejlépe CD) v needitovatelném formátu PDF a návrh smlouvy včetně všech příloh také v needitovatelném formátu. Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl. Nabídka bude podána v uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky a identifikačními údaji účastníka. Všechny listy nabídky budou očíslovány vzestupnou číselnou řadou. Nabídka bude odpovídajícím způsobem zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy včetně příloh a proti jejich vypadnutí. Zabezpečení bude provedeno pevným, nerozebíratelným svázáním, ale zároveň tak, aby bylo možné jednotlivé stránky nabídky při listování bezproblémově obracet, tzn. nejlépe provázané šňůrkou, konce provázání zavázány a zapečetěny nebo přelepeny papírovou páskou opatřenou razítkem a podpisem osoby oprávněné jednat jménem či za účastníka. Nabídka bude seřazena do těchto oddílů:
3. Prokázání kvalifikace
5. V nabídce uchazeč popíše použitou metodiku řešení a hodnocení, celkový postup řešení, způsob získávání potřebných informací a požadovanou součinnost na straně objednatele. 6. Návrh smlouvy o dílo (viz závazný návrh smlouvy o dílo, který je součástí výzvy k podání nabídek – příloha č. 3) Součástí zadávacích podmínek je vzor Smlouvy o dílo. Účastník zadávacího řízení pouze doplní požadované chybějící údaje a Smlouvu podepsanou osobou oprávněnou zastupovat účastníka zadávacího řízení učiní součástí nabídky jako návrh Smlouvy. Smlouva musí po obsahové stránce odpovídat obsahu nabídky účastníka zadávacího řízení. Pokud Smlouva nebude odpovídat ostatním částem nabídky účastníka zadávacího řízení, bude tato skutečnost důvodem pro vyloučení účastníka zadávacího řízení ze zadávacího řízení. Pokud zastupuje účastníka zadávacího řízení jiná osoba odlišná od osoby oprávněné k zastupování, musí být součástí návrhu Smlouvy plná moc opravňující tuto osobu k zastupování. Tato plná moc musí být předložena v originále nebo v úředně ověřené kopii. Předložení nepodepsaného textu smlouvy není předložením návrhu této smlouvy. Nabídka účastníka se tak stává neúplnou a zadavatel může vyloučit takového účastníka z další účasti ve veřejné zakázce.
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude uvedena v CZK v členění cena bez DPH, DPH, cena včetně DPH a musí zahrnovat:
všechny činnosti nutné k realizaci zakázky, včetně všech rizik a vlivů během realizace zakázky, např. cestovní výdaje, studijní materiály aj.Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Závazné platební podmínky jsou uvedeny ve vzoru Smlouvy. Splatnost faktury je stanovena na 30 dní. Každá faktura musí být od dodavatele označena číslem a názvem projektu. Zadavatel nepřipouští zálohy. Závazné dodací podmínky jsou uvedeny ve vzoru Smlouvy. Závazné sankční podmínky jsou uvedeny ve vzoru Smlouvy. Variantní nabídky zadavatel nepřipouští. Zadavatel zruší výběrové řízení bez zbytečného odkladu, pokud:
Zadavatel může zrušit výběrové řízení bez zbytečného odkladu, pokud:
|
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva_final_b2fa55bdb6ec48d3a9b980ead2417ae1.pdf (26. 5. 2020 16:11)
- Priloha c. 3 - Navrh smlouvy o dilo.docx (26. 5. 2020 16:12)
- Priloha c. 2 - Technická specifikace.docx (26. 5. 2020 16:12)
- Priloha c. 1 - Kryci list.docx (26. 5. 2020 16:12)
- Priloha 4 ZD_CP k zpusobilosti_v5.docx (26. 5. 2020 16:12)
- Dodatečný_dotaz_odpověď_č_63f17b0ba4264d80894e9be663d84c56._1.pdf (3. 6. 2020 15:19)
- Vysvětlení zadávacích podmínek.pdf (3. 6. 2020 15:19)
- Rozhodnutí_o_zrušení_VZ_51e4e9c507904b2d8135e3a00d2ecbb2.pdf (8. 7. 2020 09:17)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Zadavatel vyloučil všechny účastníky z výběrového řízení. Zadavatel ve stanovené lhůtě obdržel pouze neúplně nabídky
Datum ukončení: 7. 7. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.