- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Automatizace procesů na MěÚ Orlová
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13884
Název zakázky: Automatizace procesů na MěÚ Orlová
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 8. 2021
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016800 Lepší Orlová - město pro TEBE příjemce: Město Orlová
Název/obchodní firma zadavatele: Město Orlová
Sídlo zadavatele: Osvobození 796, 735 14 Orlová
- Jméno: Mgr. Miroslav Chlubna
- Telefon: +420596581249
- E-mail: miroslav.chlubna@muor.cz
IČ zadavatele: 00297577
DIČ zadavatele: CZ00297577
- Jméno: Ing. Martina Szotkowská
- Telefon: +420596581421
- E-mail: martina.szotkowska@muor.cz
Lhůta pro podání nabídek: 2. 9. 2021 10:00
Místo pro podání nabídek: město Orlová, Osvobození 796, 735 14 Orlová-Lutyně.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Tato veřejná zakázka malého rozsahu je rozdělena na 2 části ve smyslu § 35 a § 101 zákona. Účastníci jsou oprávnění podat nabídku na každou část veřejné zakázky zvlášť, případně na jejich libovolné kombinace, nebo na všechny části veřejné zakázky.
Tato veřejná zakázka na služby je vzhledem k předpokládané hodnotě plnění veřejné zakázky zadávána formou zakázky malého rozsahu.
Předmětem zakázky je vyhodnocení procesů, které byly na městském úřadě identifikovány v rámci procesního auditu, zda je lze automatizovat, pronájem licence pro robotickou automatizaci procesů (Robotic Process Automation, dále také „RPA nástroj“) a zprovoznění automatizace tří níže vybraných procesů (podrobný popis v příloze č. 2) v prostředí informačního systému města Orlová.
Část A.
Pronájem licence RPA nástroje, který bude plně kompatibilní s informačním systémem, který je provozován na Městském úřadě Orlová, zejména systémem GINIS.
Část B.
1. Vyhodnocení procesů k automatizaci včetně návrhu k optimalizaci.
Cílem optimalizace vybraných procesů je zkvalitnění poskytovaných služeb v rámci daných procesů, zrychlení výkonu procesů a jejich činností, ušetření lidských zdrojů potřebných pro výkon procesů, snížení chybovosti při jejich výkonu a zvýšení efektivity cestou snížení lidské práce.
2. Nastavení a plné zprovoznění automatizace tří vybraných procesů jejichž detailní popis je přílohou č. 2 této výzvy. Jedná se o tyto procesy:
a) Založení karty poplatníka – komunální odpad
b) Hlavní uzávěrka kódu poplatků a generování opravných položek
c) Přerozdělování datových zpráv
3. Po zprovoznění procesů popsaných v bodě 2 dojde k proškolení 3 pracovníků Městského úřadu Orlová na obsluhu a provoz RPA nástroje.
Školení proběhne v prostorách budovy Městského úřadu. Školení bude provedeno před zahájením testovacího provozu. V rámci školení budou zaměstnanci seznámeni se způsoby a možnostmi automatizace/robotizace procesů ve veřejné správě, rozvoj potřebných znalostí a dovedností pro automatizaci/robotizaci procesů úřadu.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 544564,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: podrobnosti viz Zadávací dokumentace
Místo dodání / převzetí plnění: sídlo zadavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek:
ekonomická výhodnost nabídky, podrobnosti viz Zadávací dokumentace
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
podrobnosti viz Zadávací dokumentace
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
podrobnosti viz Zadávací dokumentace
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
podrobnosti viz Zadávací dokumentace
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
podrobnosti viz Zadávací dokumentace
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- výzva k podání nabídek.pdf (18. 8. 2021 11:22)
- Příloha č. 1a -Návrh smlouvy o dílo_.doc (18. 8. 2021 11:22)
- Příloha č. 1b - Návrh smlouvy o dílo.doc (18. 8. 2021 11:23)
- Příloha č. 2- Automatizace procesů.pdf (18. 8. 2021 11:23)
- Příloha č. 3a - Krycí list nabídky.doc (18. 8. 2021 11:23)
- Příloha č. 3b - Krycí list nabídky.doc (18. 8. 2021 11:23)
- Příloha č. 4a- Čestné prohlášení.docx (18. 8. 2021 11:23)
- Příloha č. 4b - Čestné prohlášení.docx (18. 8. 2021 11:23)
- Příloha č. 5 -Čestné prohlášení odpovědné zadávání.doc (18. 8. 2021 11:23)
- Doplneni zadavaci dokumentace.pdf (31. 8. 2021 08:51)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru část A.pdf (14. 9. 2021 12:32)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru část B.pdf (23. 9. 2021 09:54)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem Část A.doc (9. 12. 2021 17:34)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem Část B.doc (9. 12. 2021 17:34)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): UnitX s.r.o.Italská 2581/67, Vinohrady, 120 00 Praha 2IČO: 07850646
Datum podpisu smlouvy: 7. 12. 2021
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PricewaterhouseCoopers Česká republika, s.r.oHvězdova 1734/2c, Nusle, 140 00 Praha 4IČO: 61063029
Datum podpisu smlouvy: 9. 12. 2021
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.