- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Berner spol. s r.o. - Podnikové vzdělávání zaměstnanců
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13549
Název zakázky: Berner spol. s r.o. - Podnikové vzdělávání zaměstnanců
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 8. 2020
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_097/0013736 Berner spol. s r.o._Podnikové vzdělávání zaměstnanců příjemce: Berner spol. s r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: Berner spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: Jinonická 804/80, 158 00 Praha 5
- Jméno: Martin Šilhán
- Telefon: +420602477284
- E-mail: Martin.Silhan@berner.cz
IČ zadavatele: 62582771
DIČ zadavatele: CZ62582771
- Jméno: Martin Šilhán
- Telefon: +420602477284
- E-mail: Martin.Silhan@berner.cz
Lhůta pro podání nabídek: 25. 8. 2020 10:00
Místo pro podání nabídek: Jinonická 804/80, 158 00 Praha 5
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Viz Výzva k podání nabídek.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1717750,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 9/2020-3/2022
Místo dodání / převzetí plnění: území ČR s výjimkou hlavního města Prahy
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Viz Výzva pro podání nabídek.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Viz Výzva pro podání nabídek.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.
Smlouva musí mít písemnou formu a musí obsahovat alespoň tyto náležitosti:
Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ, pokud jsou přiděleny
Předmět plnění (konkretizovaný kvantitativně a kvalitativně)
Cenu bez DPH a informaci, zda dodavatel je či není plátcem DPH
Platební podmínky
Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění
Místo dodání/převzetí zboží nebo výstupu plnění (není-li výslovně sjednáno, rozumí se jím sídlo zadavatele)
Závazek dodavatele předkládat k proplacení pouze faktury, které obsahují název a číslo projektu
Zapracování údajů z nabídky, které byly předmětem posouzení/hodnocení kvalifikace (tj. v okamžiku uzavření smlouvy i během realizace zakázky musí obsah smluvního vztahu odpovídat alespoň těm parametrům nabídky, které zadavatel posuzoval nebo hodnotil).
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Zadavatel zpracuje nabídkovou cenu samostatně pro každou část veřejné zakázky (v případě, že je veřejná zakázka dělena na části).
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 12), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Dotace2VýzvaKPodáníNabídek.pdf (4. 8. 2020 22:30)
- Vysvětlení zadávacích podmínek c. 1.docx (14. 8. 2020 13:40)
- Rozhodnutí o vyloučení_GOPAS.pdf (9. 10. 2020 16:00)
- Rozhodnutí o vyloučení_Grant garant.pdf (9. 10. 2020 16:00)
- Rozhodnutí o vyloučení_HumanGarden.pdf (9. 10. 2020 16:00)
- Rozhodnutí o vyloučení_KANU.pdf (9. 10. 2020 16:00)
- Rozhodnutí o vyloučení_PRO EDUCATION.pdf (9. 10. 2020 16:00)
- Rozhodnutí o vyloučení_V-Studio.pdf (9. 10. 2020 16:00)
- Rozhodnutí o vyloučení_Agrokonzulta.pdf (9. 10. 2020 16:00)
- Rozhodnutí o vyloučení_APAS.pdf (9. 10. 2020 16:00)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (9. 10. 2020 16:00)
- Rozhodnutí o zrušení_Berner.pdf (23. 3. 2021 12:13)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Viz přilozené rozhodnutí o zrušení.
Datum ukončení: 23. 3. 2021
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.