- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Podnikové vzdělávání ve společnosti Conectart s.r.o. – část 1. a 2.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13097
Název zakázky: Podnikové vzdělávání ve společnosti Conectart s.r.o. – část 1. a 2.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 11. 2019
Název/obchodní firma zadavatele: Conectart s.r.o.
Sídlo zadavatele: K Žižkovu 851/4, 190 00 Praha 9 - Vysočany
- Jméno: Petr Studnička
IČ zadavatele: 24728055
- Jméno: Ing. Helena Kordová
- Telefon: +420734654404
- E-mail: helena.kordova@econetof.cz
Lhůta pro podání nabídek: 25. 11. 2019 11:00
Místo pro podání nabídek: ECONET OPENFUNDING s.r.o., Budějovická 2056/96, 140 00 Praha 4 - Krč mezi 9.00-15.00hod
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Vymezení předmětu 1. a 2. části zakázky je zajištění realizace školení zaměstnanců společnosti Conectart s.r.o:
Vstupní školení v oblasti telemarketingu
Vstupní školení IT s využitím v oblasti telemarketingu
Školení komunikačních dovedností v oblasti telemarketingu
Školení projektů Sazka, MND a 1188
Školení prodejních dovedností v oblasti telemarketingu
více viz Výzva a přílohy
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 5300000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 30. 9. 2020
Místo dodání / převzetí plnění: viz Výzva
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Pro vyhodnocení nabídek jsou stanovena v rámci hodnocení dle ekonomické výhodnosti nabídek tato kritéria hodnocení:
Nabídková cena v Kč bez DPH - 70 %
Kvalita odborného týmu - 30 %
Hodnocení provede hodnotící komise tak, že jednotlivá bodová ohodnocení nabídek dle dílčích kritérií vynásobí příslušnou vahou daného kritéria. Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek komise stanoví výsledné pořadí. Vítěznou se stane ta nabídka, která dostane nejvyšší počet bodů.
blíže viz Výzva
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel stanoví nabídkovou cenu za školící hodinu v Kč bez DPH v tomto rozsahu a sktruktuře dle přílohy č. 8 ZD. Nabídka nesmí obsahovat nulové položky ceny za hodinu školení bez DPH u žádného z kurzů.
blíže viz Výzva
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.blíže viz Výzva
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.blíže viz Výzva
Požadavek na jednu nabídku: Dodavatel může podat pouze jednu nabídku do každé části zakázky, a to písemně v českém jazyce blíže viz Výzva
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.blíže viz Výzva
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- 1-2 finální.pdf (5. 11. 2019 14:34)
- Příloha č. 1 - Krycí list.docx (5. 11. 2019 14:34)
- Příloha č. 2 - vzor - Čestné prohlášení.docx (5. 11. 2019 14:34)
- Příloha č. 3a - Rámcová dohoda - pro 1. část.docx (5. 11. 2019 14:34)
- Příloha č. 3b - Rámcová dohoda - pro 2. část.docx (5. 11. 2019 14:34)
- Příloha č. 4 - Specifikace kurzů.docx (5. 11. 2019 14:34)
- Příloha č. 5 - vzor - Seznam poddodavatelu.docx (5. 11. 2019 14:35)
- Příloha č. 6 - vzor - Seznam významných zakázek.docx (5. 11. 2019 14:35)
- Příloha č. 7 - vzor - Seznam členů odborného týmu.docx (5. 11. 2019 14:35)
- Příloha č. 8 – Formulář nabídkové ceny.xlsx (5. 11. 2019 14:35)
- Vysvětlení zadávací dokumentace 1-2.pdf (13. 11. 2019 13:05)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče Trade Zone pro část 1-2.pdf (4. 12. 2019 16:08)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_část 1.pdf (31. 1. 2020 14:14)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_část 2.pdf (31. 1. 2020 14:14)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_část 1.pdf (16. 5. 2020 10:21)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_část 2.pdf (16. 5. 2020 10:21)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): INSTITUT PROFESNÍHO ROZVOJE Mgr. Barbora PuchýBolzanova 1896/58669 02 ZnojmoIČ: 72305231
Datum podpisu smlouvy: 12. 3. 2020
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Santia, spol. s r.o.Šumavská 415/5602 00 BrnoIČ: 25516558
Datum podpisu smlouvy: 10. 3. 2020
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Everesta, s.r.o.Mimoňská 3223470 01 Česká LípaIČ: 25014650
Datum podpisu smlouvy: 3. 3. 2020
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): INSTITUT PROFESNÍHO ROZVOJE Mgr. Barbora PuchýBolzanova 1896/58669 02 ZnojmoIČ: 72305231
Datum podpisu smlouvy: 12. 3. 2020
Datum ukončení: 12. 3. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.