Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Digitální úřední deska Vícemilice

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 14048

Název zakázky: Digitální úřední deska Vícemilice

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 5. 2022

Název/obchodní firma zadavatele: město Bučovice

Sídlo zadavatele: Jiráskova 502, 685 01 Bučovice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: PhDr. Jiří Horák, Ph.D.
  • Telefon: +420517324499
  • E-mail: horak@bucovice.cz

IČ zadavatele: 00291676

DIČ zadavatele: CZ00291676

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Andrea Kovářová
  • Telefon: +420517324433
  • E-mail: kovarova@bucovice.cz

Lhůta pro podání nabídek: 6. 6. 2022 12:00

Místo pro podání nabídek:
město Bučovice, Jiráskova 502, 685 01 Bučovice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je dodání venkovní digitální úřední desky, včetně její instalace, nastavení a proškolení obsluhy. Technické parametry desky tvoří přílohu č. 1 této výzvy. V případě, že nebudou požadavky na technické parametry splněny ve všech požadavcích, bude nabídka z další účasti v zadávacím řízení vyřazena.

Zadavatel má zájem zadat veřejnou zakázku v souladu se zásadami sociálně odpovědného zadávání, environmentálně odpovědného zadávání a inovací ve smyslu zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále v textu jen zákon). Sociálně odpovědné zadávání kromě důrazu na čistě ekonomické parametry zohledňuje také související dopady zejména v oblasti zaměstnanosti, sociálních a pracovních práv a životního prostředí. Zadavatel od účastníka výběrového řízení vyžaduje při plnění předmětu veřejné zakázky zajistit legální zaměstnávání, férové pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se na plnění veřejné zakázky podílejí. Účastník výběrového řízení je povinen zajistit tento požadavek zadavatele i u svých poddodavatelů.

Další podrobnosti vizte přílohu č. 5 – Smlouva úřední deska.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 272727,27 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín dodání digitální úřední desky je stanoven v rozmezí 6 týdnů až 6 měsíců od podpisu smlouvy.

Místo dodání / převzetí plnění:
Vizte přílohu č. 2.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Zadavatel stanovil, že nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost nabídek se hodnotí na základě nejnižší nabídkové ceny bez DPH.
  • Zadavatel seřadí nabídkové ceny podle jejich výše. Nejúspěšnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou při splnění všech podmínek zadavatele.
  • V případě rovnosti nabídkových cen u nejlépe hodnocených nabídek o pořadí nabídek rozhodne los. K losování budou přizváni zástupci dotčených účastníků.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Zadavatel požaduje, aby dodavatel prokázal splnění kvalifikace v tomto rozsahu:

• základní způsobilost

• profesní způsobilost

• technické kvalifikační předpoklady

Základní způsobilost: Splnění základní způsobilosti prokáže dodavatel, který předloží řádně podepsané čestné prohlášení, z jehož obsahu bude patrné, že uchazeč požadované základní kvalifikační předpoklady splňuje. Formulář čestného prohlášení tvoří přílohu č. 4 zadávací dokumentace.

Profesní způsobilost: Splnění profesní způsobilosti ve vztahu k České republice prokáže dodavatel, který předloží prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje. Splnění profesní způsobilosti prokáže dodavatel, který předloží prostou kopii dokladu o oprávnění k podnikání odpovídající předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci, (např. výpis ze živnostenského rejstříku pro velkoobchod a maloobchod; zprostředkování obchodu a služeb; výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona; výroba elektronických součástek, elektrických zařízení a výroba a opravy elektrických strojů, přístrojů a elektronických zařízení pracujících na malém napětí; poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály; poskytování technických služeb.)

Technická kvalifikace: Kritéria technické kvalifikace stanoví zadavatel za účelem prokázání lidských zdrojů, technických zdrojů nebo odborných schopností a zkušeností nezbytných pro plnění veřejné zakázky. K prokázání kritérií technické kvalifikace zadavatel požaduje předložení: seznamu významných dodávek poskytnutých veřejnému zadavateli za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele, a to min. pro 3 zakázky obdobného charakteru jako předmět zadávacího řízení. Za splněnou dobu se považuje dodávka uvedená v příslušném seznamu, která byla v průběhu této doby dokončena. Účastník zadávacího řízení může použít dodávky, které poskytl společně s jinými dodavateli nebo jako poddodavatel.

 

Prokázání splnění způsobilosti a kvalifikace výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů:

Předloží-li dodavatel zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů tento výpis nahrazuje doklad prokazující

a) profesní způsobilost v tom rozsahu, v jakém údaje ve výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů prokazují splnění kritérií profesní způsobilosti, a

b) základní způsobilost.

 

Zadavatel je povinen přijmout výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, pokud k poslednímu dni, ke kterému má být prokázána základní způsobilost nebo profesní způsobilost, není výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů starší než 3 měsíce. Zadavatel nemusí přijmout výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, na kterém je vyznačeno zahájení řízení o změně údajů.

Stejně jako výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů může dodavatel prokázat kvalifikaci osvědčením, které pochází z jiného členského státu, v němž má dodavatel sídlo, a které je obdobou výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů.

Prokazování splnění způsobilosti a kvalifikace výpisem ze seznamu certifikovaných dodavatelů:

Platným certifikátem vydaným v rámci schváleného systému certifikovaných dodavatelů lze prokázat kvalifikaci v zadávacím řízení. Má se za to, že dodavatel je kvalifikovaný v rozsahu uvedeném na certifikátu. Zadavatel bez zvláštních důvodů nezpochybňuje údaje uvedené v certifikátu. Stejně jako certifikátem může dodavatel prokázat kvalifikaci osvědčením, které pochází z jiného členského státu, v němž má dodavatel sídlo, a které je obdobou certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel doporučuje následující formální členění nabídky:

1. Krycí list nabídky

2. Nabídka – specifikace předmětu plnění

3. Podepsaný návrh smlouvy o dílo podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele

4. Doklady o splnění způsobilosti a kvalifikace

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena obsahuje celkovou cenu za dílo včetně všech poplatků a cestovného. Součástí nabídkové ceny je i vyčíslení 5letého pozáručního servisu. Nabídková cena musí být zpracována jako cena nejvýše přípustná za splnění specifikovaného předmětu zakázky v nabízeném termínu a kvalitě. Překročení nabídkové ceny je možné pouze v případě změny zákonné sazby DPH. Jiný důvod překročení nabídkové ceny (včetně víceprací) zadavatel nepřipouští.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné formě v řádně uzavřené obálce, parafované účastníkem zadávacího řízení, případně i orazítkována. Na obálce bude uvedena kontaktní adresa uchazeče, název zakázky a nadpis „Neotevírat“Nabídka a veškeré ostatní doklady a údaje budou uvedeny v českém jazyce (listy v jiném, než českém jazyce budou doplněny úředním překladem do českého jazyka) v písemné formě a nabídka bude podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.1Pokud dodavatel podá více nabídek samostatně nebo společně s dalšími dodavateli, nebo podal nabídku a současně je osobou, jejímž prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci, pak zadavatel takového účastníka zadávacího řízení vyloučí. Účastník zadávacího řízení ve své nabídce určí části veřejné zakázky, které hodlá plnit prostřednictvím poddodavatelů a předloží jejich seznam, pokud jsou účastníkovi zadávacího řízení tito poddodavatelé známi a uvede, kterou část veřejné zakázky bude každý z poddodavatelů plnit. Poddodavatelé, kteří nebudou identifikování v nabídce a kteří se následně zapojí do plnění veřejné zakázky, musí být identifikování, a to před zahájením plnění veřejné zakázky poddodavatelem.1) Osobou oprávněnou jednat za dodavatele se rozumí osoba jednající na základě plné moci od statutárního orgánu, která bude součástí nabídky.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce a zároveň jej vyvěsí i na stránky www.esfcr.cz. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.

Další požadavky na zpracování nabídky:

• Dodavatel nemá právo na náhradu nákladů spojených s účastí ve výběrovém řízení.

• Zadavatel je oprávněn zrušit výběrové řízení v souladu s pravidly OPZ. Pokud zadavatel toto právo uplatní, nevzniká dodavatelům vůči zadavateli jakýkoli nárok.

• Nabídky se dodavatelům nevracejí a zůstávají zadavateli jako součást dokumentace o zadání veřejné zakázky.

• Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit informace obsažené v nabídce dodavatele u třetích osob. V případě, že dojde ke změně údajů uvedených v nabídce do doby uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem, je příslušný dodavatel povinen o této změně zadavatele bezodkladně písemně informovat. V případě, že dojde ke změně v kvalifikaci dodavatele, která by jinak znamenala nesplnění kvalifikace, je dodavatel povinen nejpozději do 7 dnů tuto skutečnost veřejnému zadavateli písemně oznámit a současně předložit potřebné dokumenty prokazující splnění kvalifikace v plném rozsahu.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v posledním znění. Na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona. Zakázka na dodávky nepodléhající režimu se řídí § 6 a interní směrnicí města Bučovice č. S11/2021.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 194317.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): emam s.r.o., Poříčí 2466/30, 678 01 Blansko, 29284414

    Datum podpisu smlouvy: 9. 8. 2022

Datum ukončení: 9. 8. 2022

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 18. 5. 2022
 
Aktualizováno: 11. 8. 2022