- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Dodávka automobilu pro sběrnu prádla
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12687
Název zakázky: Dodávka automobilu pro sběrnu prádla
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 3. 2019
Název/obchodní firma zadavatele: Michal Vopařil
Sídlo zadavatele: Zahradní 313, 539 44 Proseč
- Jméno: Michal Vopařil
- Telefon: +420731598884
- E-mail: mvoparil@seznam.cz
IČ zadavatele: 66804582
DIČ zadavatele: CZ7306203663
- Jméno: Renáta Ulmannová
- Telefon: +420775326632
- E-mail: ulmannova@consultingpro.cz
Lhůta pro podání nabídek: 25. 3. 2019 13:00
Místo pro podání nabídek: Michal Vopařil, Zahradní 313, 539 44 Proseč
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Dodávka automobilu typu dodávka na převážení prádla i osob v rámci Sběrny prádla.
Minimální požadavky na předmět zakázky:
Zadavatel vyžaduje zcela nový automobil, kdy bude zadavatel registrován jako první majitel. Délka vozu min. 5,3 m max. 5,5, m, výška max. 2,1 m (minimální délka je stanovena podle potřeby umístění stojanů na oděvy a přepravních košů s prádlem, max. výška a délka vozidla dle podmínek pro parkování u zákazníků). Celková váha do 3500 kg. Motor naftový. Palivová nádrž min. 70 l. Výkon motoru min. 125 kW. Převodovka manuální – min. 6 rychlostí. ESP.
Výbava: Bez přepážky. Automobil bude sloužit především k převozu prádla, ale také k převozu zaměstnanců za účelem vzdělávání, případně jejich svážení na pracovní místo. Zadavatel vyžaduje min. 8 míst k sezení ve třech řadách (včetně místa pro řidiče). V první řadě je vyžadováno samostatné výškově nastavitelné sedadlo pro řidiče a jedno samostatné sedadlo pro spolujezdce. Ve druhé a třetí řadě jsou vyžadována samostatná sedadla, která budou sklopná a samostatně vyjímatelná pro případ potřeby flexibilního zvětšení zadního nákladového prostoru. Klimatizace a topení, boční posuvné dveře na obou stranách automobilu. Vozidlo celoprosklené. Elektricky ovládaná okna vpředu. Okna ve druhé a třetí řadě. Vyhřívané čelní sklo se stěrači a ostřikovači, vyhřívané okno v zadních dveřích se stěračem. Zadní dveře výklopné. Vyhřívaná a sklopná vnější zpětná zrcátka - elektricky ovládaná.12 V zásuvka v zavazadlovém prostoru, čelní a boční airbagy řidiče a spolujezdce, centrální zamykání, min. dva ovladače k vozidlu, podélně a výškově nastavitelný volant, parkovací senzory min. vzadu, zadní parkovací kamera, mlhové světlomety, tempomat, upínací oka pro náklad, podlahová krytina koberec v celém voze pro zamezení smýkání přepravovaných věcí ve vozidle, tažné zařízení.Návod na obsluhu v češtině.
Dodání dalšího vybavení nad rámec minimálních požadavků je zadavatelem akceptováno a vítáno.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 905200,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Nejpozději do 4 měsíců od podpisu kupní smlouvy
Místo dodání / převzetí plnění: Kupující převezme předmět kupní smlouvy v místě, které určí prodávající před dodáním automobilu.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Hodnocení nabídek provede 3 členná hodnotící komise jmenovaná veřejným zadavatelem podle základního hodnotícího kritéria „Nejnižší nabídková cena“ (váha kritéria 100%). Hodnocena bude nabídková cena vč. DPH. Zadavatel není plátcem DPH pro tuto akci.
Pokud budou předloženy nabídky ve stejné výši, bude upřednostněna nabídka s kratší nabídnutou lhůtou dodání. Tato lhůta dodání však musí být max. 4 měsíců od data podpisu kupní smlouvy.Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje originál čestného prohlášení datovaného a podepsaného statutárním zástupcem nebo osobou oprávněnou jednat za dodavatele o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti (vlastní formou). Pokud bude čestné prohlášení podepsáno oprávněnou osobou, bude doložena kopie plné moci.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude obsahovat doplněný návrh kupní smlouvy (Příloha 1). Součástí nabídky budou parametry dodávaného automobilu a čestné prohlášení na prokázání kvalifikace dodavatele.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena musí být zpracována jako nejvýše přípustná. Nabídková cena bude uvedena v Kč v návrhu kupní smlouvy (Příloha 1) ve formě:
Cena bez DPH:
(Sazba %) DPH:
Cena vč. DPH:Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v jednom originálním provedení v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky „Dodávka automobilu“ a nápisem „Neotevírat“. Na obálce bude uvedena kontaktní adresa účastníka. Účastník využije formát návrhu kupní smlouvy v Příloze 1, kde doplní pouze zvýrazněná pole. Nabídka, respektive návrh kupní smlouvy bude na konci datován.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel uvede v návrhu kupní smlouvy (Příloha 1) kontaktní osobu dodavatele, její telefon a kontaktní e-mail.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dotazy lze zasílat elektronicky na e-mail kontaktní osoby: Ing. Renáta Ulmannová, e-mail: ulmannova@consultingpro.cz.
Další požadavky na zpracování nabídky: Požadavky na poddodavatele: Zadavatel nemá žádné omezení na poddodavatele.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 9), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha 1_Návrh kupní smlouvy.docx (14. 3. 2019 09:36)
- Výzva k podání nabídek_auto_sběrna prádla.pdf-2 (14. 3. 2019 12:47)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (28. 3. 2019 09:17)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 735454.54
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AUTO IN s.r.o.Poděbradská 292, Trnová, 530 09 PardubiceIČ: 25298828
Datum podpisu smlouvy: 6. 5. 2019
Datum ukončení: 6. 5. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.