- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Dodávka GIS portálu pro obec Střelice u Brna
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13981
Název zakázky: Dodávka GIS portálu pro obec Střelice u Brna
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 2. 2022
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016858 Zvýšení kvality komunikace v obci Střelice u Brna příjemce: Obec Střelice
Název/obchodní firma zadavatele: Obec Střelice u Brna
Sídlo zadavatele: nám. Svobody 111/1, 664 47 Střelice u Brna
- Jméno: PaedDr. Zdeněk Ondrášek, starosta
- Telefon: +420547427413
- E-mail: zondrasek@streliceubrna.cz
IČ zadavatele: 00282618
DIČ zadavatele: CZ00282618
- Jméno: JUDr. Radomír Salvet
- Telefon: +420604479431
- E-mail: salvet@envipartner.cz
Lhůta pro podání nabídek: 17. 2. 2022 10:00
Místo pro podání nabídek: ENVIPARTNER, s.r.o., Vídeňská 55, Brno 639 00
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka portálu GIS pro obec Střelice u Brna.
Specifikace předmětu veřejné zakázky je podrobně vymezena v samostatných přílohách tvořící součást této Zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 175000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do 4 měsíců po podpisu smlouvy
Místo dodání / převzetí plnění: Obec Střelice u Brna
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
- dále viz Zadávací dokumentace
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Pod pojmem nabídka se rozumí návrh smlouvy předložený účastníkem, včetně dokumentů a dokladů požadovaných zadavatelem v zadávacích podmínkách. Účastník předloží podepsaný návrh smlouvy. Součástí nabídky jsou i doklady a informace prokazující splnění kvalifikace. Nabídka a veškeré ostatní doklady a údaje budou uvedeny v českém jazyce v písemné formě a nabídka bude podepsána osobou oprávněnou za účastníka jednat a podepisovat podle výpisu z Obchodního rejstříku, popřípadě statutárním orgánem zmocněnou osobou, jejíž plná moc musí být součástí nabídky. Zadavatel nepřipouští variantní nabídky.
Nabídka účastníka může být podána buď v jednom svazku, nebo v samostatných oddělených slohách, ale vždy písemně a v jedné uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky, na které musí být uvedena adresa účastníka. Nabídka bude předložena v jednom vyhotovení a na CD nebo jiném nosiči. Obálka bude označena nápisem:
„NEOTVÍRAT – VEŘEJNÁ ZAKÁZKA
Dodávka GIS portálu pro obec Střelice u Brna“
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude uvedena v české měně (Kč).
Překročení nabídkové ceny je možné pouze za předpokladu, že v průběhu realizace dojde ke změnám sazeb daně z přidané hodnoty. V takovém případě bude nabídková cena upravena podle sazeb daně z přidané hodnoty platných v době vzniku zdanitelného plnění.
Nabídková cena musí být zpracována jako cena maximální, platná po celou dobu dodávky až do úplného zaplacení. Nabídková cena zahrnuje veškeré nutné náklady, jejichž vynaložení účastníci předpokládají při plnění veřejné zakázky, a to včetně dopravy, pojištění při transportu, zaškolení apod.
Zadavatel jako součást zadávací dokumentace předkládá položkový rozpočet. Nabídková cena bude zpracována v souladu s tímto rozpočtem podle soupisu dodávek a služeb. Oceněný položkový rozpočet bude součástí nabídky a bude ve shodné podobě a struktuře údajů jakou poskytl zadavatel.
Nabídková cena bude uvedena v členění:
Celková cena bez DPH
DPH
Celková cena s DPH
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Vyzva k podani nabidek.pdf (2. 2. 2022 14:44)
- příloha č. 1_Kryci list.doc (3. 2. 2022 10:39)
- příloha č. 2_Čestné prohlášení.doc (3. 2. 2022 10:39)
- Příloha č. 3 - Návrh Smlouvy o dílo.docx (3. 2. 2022 10:39)
- Příloha č. 4 - Technická specifikace.pdf (3. 2. 2022 10:39)
- Příloha č. 6- Cenová kalkulace.docx (3. 2. 2022 10:39)
- Zadavaci dokumentace fin.pdf (3. 2. 2022 10:39)
- Příloha č. 5- Rozpočet.xlsx (3. 2. 2022 10:39)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (7. 6. 2022 13:26)
- Oznameni o zruseni.pdf (25. 7. 2022 15:25)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Vybraný dodavatel neposkytl součinnost při podpisu smlouvy.
Datum ukončení: 25. 7. 2022
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.